+25
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | kytra1n |
[+] | POMARANCH |
[+] | Nevertheless |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | Egor_079 |
[+] | KREOZOT |
[+] | bodya3504 |
[+] | spott.bg |
[+] | Sunks1 |
[+] | VladislavCNik |
[+] | Дальнобойщик |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Назар11 |
[+] | Andriy5294 |
Інформація про фото
Опубліковано: 30.01.2025 17:28
Переглядів: 93
Ліцензія: Copyright ©
ДР1А-273
Дорога приписки: | Приміська пасажирська компанія |
Депо приписки: | РПЧ-12 Полтава |
Категорія: | Дизель-поїзди |
Модель: | ДР1А |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод |
Стан: | 31.01.2025 — передано на іншу дорогуКапітальний ремонт (оновлено 10.2024) |
Заводський тип: | 63-349 |
Побудований: | 06.1988 |
Примітка: | Вагони 1 та 3 |
Ремонти: 06.1996 — КР-1 Конотопський ВРЗ 09.2000 — КР Rigas Remonta Apvieniba Приписка до депо та експлуатація: Дизель-поїзд побудований в 6-вагонному складі на Ризькому ВБЗ, в 1988 році; З заводу поступив в депо Засулаукс ПРБЛ зал; В 1991 році переданий в Прикаспійський ГМК, м. Шевченко (сьогодні - Актау) В 1995 році два моторних вагони 273.1 та 273.3 відправлені в Ригу на КР, на завод RRA, в підсумку ремонт виконано не було, а ГМК відмовився забирати назад вагони через брак коштів; В 1996 році вагони 273.1 та 273.3, з вагонами 248.2, 4, 6 та 8 передані в депо Полтава, звідки відразу ж направлені на КР в Конотоп; В 2008 році переданий в депо РПЧ-2 Полтава; До 2007 року носив іменну назву "ФК Ворскла" 31.01.2025 прибув на ЗЕРЗ для проведення КВР у складі 273.1 - 248.6 - 248.8 - 273.3. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Ver.1.00 |
Дата і час зйомки: | 30.01.2025 11:03:36 |
Витримка: | 1/250 с |
Діафрагма: | 6.3 |
Чутливість ISO: | 400 |
Корекція експозиції: | +4/6 EV |
Фокусна відстань: | 62 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 93 мм |
Детальніше |
Коментарі (1)
Фото: 36
Навіть так! Не знав, що ЗЕРЗ виконує і КР дизель-поїздів... І що змінилось в УЗ, що вирішили проводити ремонт ДРкам? Рухомий склад же вічний)))
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.