+21
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | DMM |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | Sloger6no |
[+] | Lubasya |
[+] | Egor_079 |
[+] | shozapipec |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | vodis |
[+] | Назар11 |
[+] | Vladyslav_277 |
Інформація про фото
Опубліковано: 29.01.2025 14:16
Переглядів: 77
Ліцензія: Copyright ©
ТЭП10-333
Дорога приписки: | Агропромхолдинг «Астарта-Київ» |
Депо приписки: | ТОВ «Новооржицький цукровий завод» |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Пасажирські тепловози |
Модель: | ТЭП10 «Стрела» |
Завод: | ПрАТ "Харківський завод транспортного машинобудування, ім. Малишева ХЗТМ" |
Стан: | 2021 (?) — передано на іншу дорогуРеставрація (оновлено 2022) |
Побудований: | 1968 |
Приписка до депо: На початку 1968 р. прибув в депо ТЧ-3 Основа Південної зал. У 70-х роках передано до депо ТЧ-12 Гребінка Південної зал. У 80-ті роки передано Оржицькому цукровому заводу. У 2000 році відставлений від роботи. У 2022-му переданий на ПРЗЗТ для реставрації. Історична та додаткова інформація: Прим.: У 1970 р. на тепловозі ТЕП10-333 було проведено випробування раннього варіанта приводу з порожнім валом і гумокордними муфтами. З'ясувалося, що муфти мають високу еластичність (власна частота крутильних коливань приводу склала всього 3,5 Гц), а динамічний момент на валу від впливу нерівностей колії, в умовах одноступінчастого ресорного підвішування незначний (менше 20% від моменту в режимі тривалої тяги). Найбільш важким режимом роботи приводу виявилося буксування: при автоколиваннях надресорної прибудови з частотою 2,5 Гц динамічний момент у приводі більш ніж утричі перевищував момент у режимі тривалої тяги, а зубчаста передача мало впливала на розвиток колісних автоколивань. На цьому випробування було завершено. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | OLYMPUS IMAGING CORP. |
Модель камери: | FE310,X840,C530 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS6 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 05.08.2010 08:52:46 |
Витримка: | 1/30 с |
Діафрагма: | 3.5 |
Чутливість ISO: | 125 |
Фокусна відстань: | 7.8 мм |
Детальніше |
Коментарі (2)
Фото: 459
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Відомо, де цей тепловоз зараз?
0
Фото: 4775
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Він зараз у Полтаві, на ПРЗЗТ
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.