Україна ТЭП70-0031
Україна, Харківська областьперегін Нова Баварія - роз'їзд 10 км
Ukraine, Kharkiv regionNova Bavariya - 10 km junction line
Автор: Egor_079                   Дата: 26 січня 2025 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 26.01.2025 18:11
Переглядів: 169
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ТЭП70-0031

Дорога приписки:Південна філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-6 Кременчук
Мережевий №:15046014
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Пасажирські тепловози
Модель:ТЭП70
Завод:Коломенский завод СРСР (СССР)
Стан:діючий
Заводський №:2269
Побудований:18.04.1985
КР-2 Полтавський ТРЗ 06.06.2013 р.

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D5100
Програмне забезпечення:Adobe Lightroom 10.1.0 (Android)
Дата і час зйомки:26.01.2025 12:11:28
Витримка:1/400 с
Діафрагма:5.6
Чутливість ISO:400
Фокусна відстань:55 мм
Еквівалентна фокусна відстань:82 мм
Детальніше

Коментарі (9)

Доречі, цікаво де у 0031 заводська табличка, на рідному місці її немає
Де де, в когось дома)
Навіщо Кременчуку швидкий тепловоз з іншої філії, коли єдиний ПДС на теплотязі все-одно возять боїнгом. Про ТЕП150 жартували, їм тільки і лишалося водити приміські рейси, а тут якось вже і не смішно...
Фото: 4799
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Кременчук - Гадяч возять ТЕПкою, коли єдиний живий ТЕП150 не в змозі.
Хіба не ліпше у даному випадку використовувати ЧМЕ3? Чи розклад особливий, і не дозволяє?
 
По УЗ є ділянки теплотяги з хорошими швидкостями. Але локомотив, що до війни використовувався з денними експресами, впровадили саме сюди. Якось дисонує.
Фото: 4799
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Там і відстань, і розклад, і здебільшого профіль.
Сильно. На фоні ЧМЕізації інших напрямків (Дніпро - Красноград, Коростень - Житомир, тощо).
У деяких випадках ЧМЕізація пов'язана з тим, що ЧМЕ може виконувати маневрову та/або вивозну роботу в той час, коли не задіяний в приміських перевезеннях. На мій погляд, "Красноград - Дніпро" - саме такий приклад. До того ж, із Лозової давно забрали всі ТЕПи, а отже, незрозуміло, хто їх має обслуговувати. А тут (Люботин - Боромля) із Основи в Люботин засилається ТЕП, який відпрацьовує з виключно з приміським поїздом.
Раціонально. Та не всюди так. Є ще поряд Дніпро - Апостолово, де лок (ЧМЕ3) катається майже весь час з приміським. Тому воно почало сприйматися за мейнстрім по залізниці.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр