+28
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | Gers |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | POMARANCH |
[+] | ML506 |
[+] | Ruslan88 |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | Enot |
[+] | Vlad067 |
[+] | taveet |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | shozapipec |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | Timurentii |
[+] | iL19ya |
[+] | Коалла |
[+] | spott.bg |
[+] | sholokic |
[+] | Назар11 |
[+] | Vladyslav_277 |
[+] | den4ikk |
[+] | Oipvdntik |
[+] | Denisbut |
[+] | boyaner.ivan |
Інформація про фото
Опубліковано: 26.01.2025 18:11
Переглядів: 169
Ліцензія: Copyright ©
ТЭП70-0031
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-6 Кременчук |
Мережевий №: | 15046014 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Пасажирські тепловози |
Модель: | ТЭП70 |
Завод: | Коломенский завод ![]() |
Стан: | діючий |
Заводський №: | 2269 |
Побудований: | 18.04.1985 |
КР-2 Полтавський ТРЗ 06.06.2013 р. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Adobe Lightroom 10.1.0 (Android) |
Дата і час зйомки: | 26.01.2025 12:11:28 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 5.6 |
Чутливість ISO: | 400 |
Фокусна відстань: | 55 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 82 мм |
Детальніше |
Коментарі (9)
Фото: 33
Доречі, цікаво де у 0031 заводська табличка, на рідному місці її немає
2
Фото: 444
Де де, в когось дома)
6
Фото: 0
Навіщо Кременчуку швидкий тепловоз з іншої філії, коли єдиний ПДС на теплотязі все-одно возять боїнгом. Про ТЕП150 жартували, їм тільки і лишалося водити приміські рейси, а тут якось вже і не смішно...
2
Фото: 4799
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Кременчук - Гадяч возять ТЕПкою, коли єдиний живий ТЕП150 не в змозі.
2
Фото: 0
Хіба не ліпше у даному випадку використовувати ЧМЕ3? Чи розклад особливий, і не дозволяє?
По УЗ є ділянки теплотяги з хорошими швидкостями. Але локомотив, що до війни використовувався з денними експресами, впровадили саме сюди. Якось дисонує.
По УЗ є ділянки теплотяги з хорошими швидкостями. Але локомотив, що до війни використовувався з денними експресами, впровадили саме сюди. Якось дисонує.
0
Фото: 4799
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Там і відстань, і розклад, і здебільшого профіль.
0
Фото: 0
Сильно. На фоні ЧМЕізації інших напрямків (Дніпро - Красноград, Коростень - Житомир, тощо).
1
Фото: 23
У деяких випадках ЧМЕізація пов'язана з тим, що ЧМЕ може виконувати маневрову та/або вивозну роботу в той час, коли не задіяний в приміських перевезеннях. На мій погляд, "Красноград - Дніпро" - саме такий приклад. До того ж, із Лозової давно забрали всі ТЕПи, а отже, незрозуміло, хто їх має обслуговувати. А тут (Люботин - Боромля) із Основи в Люботин засилається ТЕП, який відпрацьовує з виключно з приміським поїздом.
2
Фото: 0
Раціонально. Та не всюди так. Є ще поряд Дніпро - Апостолово, де лок (ЧМЕ3) катається майже весь час з приміським. Тому воно почало сприйматися за мейнстрім по залізниці.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.