+28
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Tihon4ik |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | tech_noir |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | ВікторБГол |
[+] | POMARANCH |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | Sloger6no |
[+] | aresboyyy |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | _Zhytomyrskyi_boyan4ik_ |
[+] | Egor_079 |
[+] | KREOZOT |
[+] | iL19ya |
[+] | Коалла |
[+] | bodya3504 |
[+] | Daullyck |
[+] | Sunks1 |
[+] | M1fen4ik. |
[+] | vodis |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Vladyslav_277 |
[+] | Mr_boyaner2 |
М62-1591
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-7 Коростень |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | М62, ДМ62 |
Завод: | Ворошиловградский тепловозостроительный завод им. Октябрьской Революции ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 1975 |
Метадані EXIF
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Camera Raw 14.0 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 18.01.2025 14:39:41 |
Детальніше |
Коментарі (7)
Фото: 995
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
329-й вже крякнув?
3
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Щось його дуже швидко "крякнули"...
3
Фото: 0
Майже рік протримався після відлагодження. Тепер його інколи заміняє інший дерун, і на цей час вартість проїзду знижують.
Інша сторона питання, чому немає наступних ремонтованих дизелів. Банально, на підміну цьому рейсу.
Інша сторона питання, чому немає наступних ремонтованих дизелів. Банально, на підміну цьому рейсу.
1
Фото: 129
Думаю відповідь банальна - завод не справляється із поточними об'ємами ремонтів. Але тоді виникає інше питання - а чи достатньо одного тільки КЕВРЗу для обслуговування всієї країни? В Україні просто купа заводів без роботи, то чому б не активізувати інші заводи на ремонт МВРС?
1
Фото: 0
Електрички в свій час на базі нікпольского депо ремонтували знаю. Ну, там зараз проблематично, самі знаєте. А от по дизель-потягам схоже ніякої спеціалізованої рембази немає окрім КЕВРЗу, от вони і стоять під заборами в промислових масштабах.
0
Фото: 0
Є ж ще один дизель, що зараз має лагодитися у іншому місці. Але до Коростеня він навряд чи потрапить.
0
Фото: 0
Цитата (Coole, 23.01.2025 11:17):
>Електрички в свій час на базі нікпольского депо ремонтували знаю. Ну, там зараз проблематично, самі знаєте. А от по дизель-потягам схоже ніякої спеціалізованої рембази немає окрім КЕВРЗу, от вони і стоять під заборами в промислових масштабах.
Якось ремонтом дизльних поїздів займався конотопський завод, з ремонту пасажирських вагонів, який пеерепрофілювали.
>Електрички в свій час на базі нікпольского депо ремонтували знаю. Ну, там зараз проблематично, самі знаєте. А от по дизель-потягам схоже ніякої спеціалізованої рембази немає окрім КЕВРЗу, от вони і стоять під заборами в промислових масштабах.
Якось ремонтом дизльних поїздів займався конотопський завод, з ремонту пасажирських вагонів, який пеерепрофілювали.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.