+29
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | L1nks |
[+] | _Zhytomyrskyi_boyan4ik_ |
[+] | Egor_079 |
[+] | Fotograf_pantografa_ua |
[+] | Romikkek |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | N_V |
[+] | Timurentii |
[+] | iL19ya |
[+] | UROff |
[+] | Daullyck |
[+] | Vladyslav_277 |
[+] | Andriy5294 |
[+] | d3fento |
2ТЭ116-1448Б
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-7 Коростень |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ116 |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 12.1988 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon EOS 500D |
Програмне забезпечення: | Adobe Lightroom 7.1.1 (Android) |
Дата і час зйомки: | 18.01.2025 10:30:00 |
Витримка: | 1/320 с |
Діафрагма: | 10 |
Чутливість ISO: | 200 |
Фокусна відстань: | 55 мм |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 4809
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
станція електрифікована отвратно, аби як небудь завести дріт, понатикували опор там де можна було зробити поперечини...
4
Фото: 0
Какой вывод можно сделать?) снять эти шнурки и дать волю нормальной технике , а не этим всем трамваям) орут о европейском пути УЗ , так пускай не душат трактористов проводами. Там полноценные поезда водятся под шнурком на тракторах , а тут запрет о езде резервом на рогатых участках)
4
Фото: 0
Пригадується ситуація 2021 року, коли на ділянці Фастів - Козятин трапилася троща, і більшість ПДСів пустили в обхід ділянкою Фастів - Житомир - Бердичів, частину на Козятин (тоді якраз їхав на одному з них). Здивувало, чому по Житомиру приймають максимум 3 склади потягів, і нічого не заводять у "вантажний парк". Утворювалися "корки" на підході до обласного центру.
Вже потім взнав, що по станції дріт проведено повністю лише по 4 коліям біля пасажирських платформ, і ще на кількох лише біля південної горловини. Тобто, З них можна лише відправити склад на Фастів, але прийняти вийде хіба що з тепловозом. Вперше зустрів такий мінімалізм.
Вже потім взнав, що по станції дріт проведено повністю лише по 4 коліям біля пасажирських платформ, і ще на кількох лише біля південної горловини. Тобто, З них можна лише відправити склад на Фастів, але прийняти вийде хіба що з тепловозом. Вперше зустрів такий мінімалізм.
3
Фото: 0
Судя по видео , у 1464А я так понял беда по турбине вылазит , ибо какая-то вообще хлипкая секция
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.