+37
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | dda_photographies |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | R1dDeX |
[+] | Сашко |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | Sloger6no |
[+] | Enot |
[+] | Leynard |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | Andriy1107 |
[+] | Markus1k |
[+] | Egor_079 |
[+] | qwerty |
[+] | Romikkek |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | Timurentii |
[+] | Demeter |
[+] | Коалла |
[+] | OD_Banc1k |
[+] | bodya3504 |
[+] | spott.bg |
[+] | vodis |
[+] | Andriy5294 |
[+] | electrichnyuu |
Інформація про фото
Опубліковано: 15.01.2025 15:26
Переглядів: 179
Ліцензія: Copyright ©
2ТЭ116-1368
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-3 Основа |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ116 |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции |
Стан: | діючий (оновлено 01.2024) |
Побудований: | 1988 |
Коментарі (21)
Фото: 0
Навіщо використовується тепловоз під контактною мережею?
2
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
важкі поїзди, а напруга 3kV низька в тих краях, тому дають тепловоз, щоб вивести важкий поїзд з Основи до Люботина.
4
Фото: 23
І не з Основи... Але логіка та сама: через низьку напругу тепловоз допомагає електровозу. Тільки тягтимуть з Харкова не на Люботин, а на (швидше за все) Мерефу.
До речі, в перший рік чи два після електрифікації лінії Харків - Полтава 2ТЕ116 продовжували працювати штовхачами від Харкова до Люботина-Західного і лише згодом цю функцію стали виконувати ВЛ11.
До речі, в перший рік чи два після електрифікації лінії Харків - Полтава 2ТЕ116 продовжували працювати штовхачами від Харкова до Люботина-Західного і лише згодом цю функцію стали виконувати ВЛ11.
4
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
А ну да, я не взяв до уваги що ВЛ11 позаду, а не 82М.
2
Казалось зачем лепить нитку, что бы после не вытягивали подстанции и пускать тракторы… (-:
0
Фото: 23
Підстанції стали не витягувати після того, як частину з них знищили кацапи. До початку повномасштабної війни "рогаті" спокійно працювали без допомоги тракторів
4
Фото: 0
С начала войны рогатые по сути обуза , то света нет , то не выезжает. Зато солярку экономим )
1
Зато СБУ показушно в новостях ловят слив топлива.
3
Фото: 0
Электроэнергию в аккумуляторах сложнее уносить…
1
Фото: 0
Цитата (Lonesome Crow, 15.01.2025 23:05):
> ...
> До речі, в перший рік чи два після електрифікації лінії Харків - Полтава 2ТЕ116 продовжували працювати штовхачами від Харкова до Люботина-Західного і лише згодом цю функцію стали виконувати ВЛ11.
Няп, деякі потяги продовжували їздити під тепловозами і до самої Полтави. До прикладу, кременчуцький рейс: https://youtu.be/HcSOzyPzOt4?si=SExwgpP59fGT4L9Z. На записі, весна 2011 року. Дизелі − ще довше.
> ...
> До речі, в перший рік чи два після електрифікації лінії Харків - Полтава 2ТЕ116 продовжували працювати штовхачами від Харкова до Люботина-Західного і лише згодом цю функцію стали виконувати ВЛ11.
Няп, деякі потяги продовжували їздити під тепловозами і до самої Полтави. До прикладу, кременчуцький рейс: https://youtu.be/HcSOzyPzOt4?si=SExwgpP59fGT4L9Z. На записі, весна 2011 року. Дизелі − ще довше.
2
Фото: 23
На момент зйомки відео ще не була завершена електрифікація лінії Полтава - Кременчук, тому поїзд Кременчук - Харків проїжджав увесь маршрут під тепловозом. Що було вирішальним чинником - піклування про пасажирів (щоб не витрачати час на зміну локомотива) чи бажання зберегти роботу ТЧ-6 - я не знаю.
2
Фото: 988
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
УЗ і піклування про пасажирів речі несумісні (тільки на рівні піару). Тому, скоріше, другий варіант.
2
С такой тарифной сеткой как на УЗ внутри страны, нужно сказать спасибо за то что ездит.
1
Фото: 23
Ви забули написати про мільярди гривень, які УЗ отримувала з Дежравного бюджжету.
1
Нужно обслуживать членов наглядовых рад-диджев-журналистов.
1
Фото: 0
Не члени наглядових рад зливають дизель з тепловозів
1
Фото: 0
Це точно!
Вони купують кабель за завищенними цынами
Вони купують кабель за завищенними цынами
1
Цитата (Coole, 17.01.2025 19:44):
>Не члени наглядових рад зливають дизель з тепловозів
А не члены наглядовых рад участвуют на раскошных банкетах?
>Не члени наглядових рад зливають дизель з тепловозів
А не члены наглядовых рад участвуют на раскошных банкетах?
1
Фото: 0
Цитата (Lonesome Crow, 17.01.2025 13:26):
>На момент зйомки відео ще не була завершена електрифікація лінії Полтава - Кременчук, тому поїзд Кременчук - Харків проїжджав увесь маршрут під тепловозом. Що було вирішальним чинником - піклування про пасажирів (щоб не витрачати час на зміну локомотива) чи бажання зберегти роботу ТЧ-6 - я не знаю.
Як нам відомо, смалити продовжували не тільки на Кремінь.
Щодо мотивації − він і їхав банально швидше. Давайте пригадаймо, Харків - Кременчук 3.5 години з купою проміжних зупинок. До Полтави − 1:45 в середньому. І скільки зараз їдуть ПДСи.
>На момент зйомки відео ще не була завершена електрифікація лінії Полтава - Кременчук, тому поїзд Кременчук - Харків проїжджав увесь маршрут під тепловозом. Що було вирішальним чинником - піклування про пасажирів (щоб не витрачати час на зміну локомотива) чи бажання зберегти роботу ТЧ-6 - я не знаю.
Як нам відомо, смалити продовжували не тільки на Кремінь.
Щодо мотивації − він і їхав банально швидше. Давайте пригадаймо, Харків - Кременчук 3.5 години з купою проміжних зупинок. До Полтави − 1:45 в середньому. І скільки зараз їдуть ПДСи.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.