New Year Cap Small
Україна 2ТЭ116-1368, ВЛ11.8-640, ВЛ11.8-665Б
Україна, Хapківперегін Харків-Сортувальний - Харків-Пасажирський
Ukraine, KharкіvKharkiv-Sortuval'niy - Kharkiv-Pasazhyrs'kiy line
Автор: _AllmazZ_                   Дата: 12 січня 2025 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 15.01.2025 15:26
Переглядів: 179
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

Коментарі (21)

Навіщо використовується тепловоз під контактною мережею?
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
важкі поїзди, а напруга 3kV низька в тих краях, тому дають тепловоз, щоб вивести важкий поїзд з Основи до Люботина.
Електровоз інший.
І не з Основи... Але логіка та сама: через низьку напругу тепловоз допомагає електровозу. Тільки тягтимуть з Харкова не на Люботин, а на (швидше за все) Мерефу.
 
До речі, в перший рік чи два після електрифікації лінії Харків - Полтава 2ТЕ116 продовжували працювати штовхачами від Харкова до Люботина-Західного і лише згодом цю функцію стали виконувати ВЛ11.
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
А ну да, я не взяв до уваги що ВЛ11 позаду, а не 82М.
Вся суть рогатых в одном фото)
Казалось зачем лепить нитку, что бы после не вытягивали подстанции и пускать тракторы… (-:
Підстанції стали не витягувати після того, як частину з них знищили кацапи. До початку повномасштабної війни "рогаті" спокійно працювали без допомоги тракторів
С начала войны рогатые по сути обуза , то света нет , то не выезжает. Зато солярку экономим )
Зато СБУ показушно  в новостях ловят слив топлива.
Электроэнергию в аккумуляторах сложнее уносить…
Цитата (Lonesome Crow, 15.01.2025 23:05):
 
> ...
> До речі, в перший рік чи два після електрифікації лінії Харків - Полтава 2ТЕ116 продовжували працювати штовхачами від Харкова до Люботина-Західного і лише згодом цю функцію стали виконувати ВЛ11.
Няп, деякі потяги продовжували їздити під тепловозами і до самої Полтави. До прикладу, кременчуцький рейс: https://youtu.be/HcSOzyPzOt4?si=SExwgpP59fGT4L9Z. На записі, весна 2011 року. Дизелі − ще довше.
На момент зйомки відео ще не була завершена електрифікація лінії Полтава - Кременчук, тому поїзд Кременчук - Харків проїжджав увесь маршрут під тепловозом. Що було вирішальним чинником - піклування про пасажирів (щоб не витрачати час на зміну локомотива) чи бажання зберегти роботу ТЧ-6 - я не знаю.
Фото: 988
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
УЗ і піклування про пасажирів речі несумісні (тільки на рівні піару). Тому, скоріше, другий варіант.
С такой тарифной сеткой как на УЗ внутри страны, нужно сказать спасибо за то что ездит.
Ви забули написати про мільярди гривень, які УЗ отримувала з Дежравного бюджжету.
Нужно обслуживать членов наглядовых рад-диджев-журналистов.
Не члени наглядових рад зливають дизель з тепловозів
Фото: 0
Це точно!
Вони купують кабель за завищенними цынами Well
Цитата (Coole, 17.01.2025 19:44):
>Не члени наглядових рад зливають дизель з тепловозів
 
А не члены наглядовых рад участвуют на раскошных банкетах?
Цитата (Lonesome Crow, 17.01.2025 13:26):
>На момент зйомки відео ще не була завершена електрифікація лінії Полтава - Кременчук, тому поїзд Кременчук - Харків проїжджав увесь маршрут під тепловозом. Що було вирішальним чинником - піклування про пасажирів (щоб не витрачати час на зміну локомотива) чи бажання зберегти роботу ТЧ-6 - я не знаю.
Як нам відомо, смалити продовжували не тільки на Кремінь.
 
Щодо мотивації − він і їхав банально швидше. Давайте пригадаймо, Харків - Кременчук 3.5 години з купою проміжних зупинок. До Полтави − 1:45 в середньому. І скільки зараз їдуть ПДСи.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Довідка · Редколегія · Контакт-центр