New Year Cap Small
Україна ВЛ80Т-1448
Україна, Київська областьперегін Боярка - Вишневе
Ukraine, Kyiv regionBoyarka - Vyshneve line
Автор: Tihon4ik                   Дата: 07 січня 2025 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 11.01.2025 19:29
Переглядів: 169

Постійне посилання

ВЛ80Т-1448

Дорога приписки:Одеська філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-7 Знам'янка
Мережевий №:12696001 / 12696019
Тип:Магістральні електровози
Категорія:Електровози змінного струму
Модель:ВЛ80Т
Завод:Новочеркасский электровозостроительный завод СРСР (СССР)
Стан:діючий
Побудований:05.1978
Ремонт:
КРП Запорожский ЭРЗ 03.2020 г.
ПР-3 ТЧ-7 07.2024 р.

Метадані EXIF

Виробник камери:Canon
Модель камери:Canon EOS 2000D
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop 26.0 (Windows)
Дата і час зйомки:07.01.2025 09:21:29
Витримка:1/1250 с
Діафрагма:8
Чутливість ISO:800
Фокусна відстань:48 мм
Детальніше

Коментарі (19)

Ну все, знову дефіцит
Гарний знімок.
Зверху стоїть антена для інтернет Старлінк?
Фото: 120
Так.На випадок, якщо десь стоянка на перегоні зі слабким зв'язком.Спілкування рацією зараз не використовується через застарілість технології – всі перемовини в додатку Укрзалізниці.
А нащо їм старлінк?
Це кондиціонер
Цитата (Троцкий, 11.01.2025 21:11):
>Так.На випадок, якщо десь стоянка на перегоні зі слабким зв'язком.Спілкування рацією зараз не використовується через застарілість технології – всі перемовини в додатку Укрзалізниці.
 
посилання на додаток
Фото: 163 · Автор фото (публікації)
Цитата (sdtk4ik, 11.01.2025 19:41):
>Ну все, знову дефіцит
Щось останнім часом багато ВЛів бачив під пасажирськими, мабуть повторюється ситуація як у минулому році зимою.
Фото: 163 · Автор фото (публікації)
Цитата (Філіп Бедросович, 11.01.2025 20:34):
>Гарний знімок.
> Зверху стоїть антена для інтернет Старлінк?
Дякую! Якщо ви маєте на увазі на електровозі - це кондиціонер.
Цитата (Троцкий, 11.01.2025 21:11):
>Так.На випадок, якщо десь стоянка на перегоні зі слабким зв'язком.Спілкування рацією зараз не використовується через застарілість технології – всі перемовини в додатку Укрзалізниці.
 
Хіба рації вже відкинули зовсім? Наскільки доводилось бачити до недавнього часу, то ще досить широко використовується радіозвязок.
Да то кондиционер.
Цитата (Епоха Д1, 11.01.2025 23:40):
>Цитата (Троцкий, 11.01.2025 21:11):
>>Так.На випадок, якщо десь стоянка на перегоні зі слабким зв'язком.Спілкування рацією зараз не використовується через застарілість технології – всі перемовини в додатку Укрзалізниці.
> 
> Хіба рації вже відкинули зовсім? Наскільки доводилось бачити до недавнього часу, то ще досить широко використовується радіозвязок.
 
Це стьоб Very we! якщо ви не зрозуміли))
Самый мощный кондиционер , который сначала выбивает , потом дует горелым , потом горячим , потом заливает всю кабину )))
Эти угловатые , хлам редкий. До войны подобные ставила другая фирма (округленный корпус), они до сих пор работают без обслуживания , а эти новые фекалии - даже после первой установки не запускаются )
Напиши письмо на ФБ диджею-журналисту-членуНаглядовойРады с просьбой о помощи регулирования данного конфликта (-:
Та благословения им с этими «кондиционерами» , нашему одичалому народу даже мозгов содержать родные крановые кондиционеры на 2ТЭ116 не хватало, а подобные девайсы и подавно невиданной сложности технологии
У нас установили бытовые кондиционеры ибо автомобильные для фур не вытягивали.
Но главное закрепление локомотивных бригад, так как без этого любую технику добьют.
Чому? Є значне навантаження (постійна робота) чи порушуються правила їх експлуатації?
Частник не берет таких бабуинов на работу , как на уз) да , люди менее технически грамотные , но не такие одичалые , у частников я встречал много заводских родных технологических решений  тепловозов , которые по сей день работают. Даже с санузлами никаких качелей , после увиденного на уз , я лучше промолчу…
То что ты не видел не означает что их нет. Причем у нас больше хотят видеть не помощников, а сосов-башманчиков-мойщиков, но никак не технически грамотную локомотивную бригаду.
У нас УЖДТ как два карьера вместе взятых) даже если люди на вагонах , они не такие дикие к технике все равно
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Довідка · Редколегія · Контакт-центр