+34
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Борис Швец |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | Ruslan88 |
[+] | Сашко |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | lviv4ik |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | luka0052 |
[+] | maxmite |
[+] | Brouk |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | Lokführer |
[+] | Andriy1107 |
[+] | LvivTrains |
[+] | qwerty |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | zalpics |
[+] | Lance |
[+] | Коалла |
[+] | Trainhopper |
[+] | M1fen4ik. |
[+] | sdtk4ik |
ВЛ80Т-1448
Дорога приписки: | Одеська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-7 Знам'янка |
Мережевий №: | 12696001 / 12696019 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози змінного струму |
Модель: | ВЛ80Т |
Завод: | Новочеркасский электровозостроительный завод |
Стан: | діючий |
Побудований: | 05.1978 |
Ремонт: КРП Запорожский ЭРЗ 03.2020 г. ПР-3 ТЧ-7 07.2024 р. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon EOS 2000D |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop 26.0 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 07.01.2025 09:21:29 |
Витримка: | 1/1250 с |
Діафрагма: | 8 |
Чутливість ISO: | 800 |
Фокусна відстань: | 48 мм |
Детальніше |
Коментарі (19)
Фото: 0
Гарний знімок.
Зверху стоїть антена для інтернет Старлінк?
Зверху стоїть антена для інтернет Старлінк?
2
Фото: 120
Так.На випадок, якщо десь стоянка на перегоні зі слабким зв'язком.Спілкування рацією зараз не використовується через застарілість технології – всі перемовини в додатку Укрзалізниці.
7
Фото: 0
А нащо їм старлінк?
Це кондиціонер
Це кондиціонер
2
Фото: 0
Цитата (Троцкий, 11.01.2025 21:11):
>Так.На випадок, якщо десь стоянка на перегоні зі слабким зв'язком.Спілкування рацією зараз не використовується через застарілість технології – всі перемовини в додатку Укрзалізниці.
посилання на додаток
>Так.На випадок, якщо десь стоянка на перегоні зі слабким зв'язком.Спілкування рацією зараз не використовується через застарілість технології – всі перемовини в додатку Укрзалізниці.
посилання на додаток
1
Фото: 163 · Автор фото (публікації)
Цитата (sdtk4ik, 11.01.2025 19:41):
>Ну все, знову дефіцит
Щось останнім часом багато ВЛів бачив під пасажирськими, мабуть повторюється ситуація як у минулому році зимою.
>Ну все, знову дефіцит
Щось останнім часом багато ВЛів бачив під пасажирськими, мабуть повторюється ситуація як у минулому році зимою.
1
Фото: 163 · Автор фото (публікації)
Цитата (Філіп Бедросович, 11.01.2025 20:34):
>Гарний знімок.
> Зверху стоїть антена для інтернет Старлінк?
Дякую! Якщо ви маєте на увазі на електровозі - це кондиціонер.
>Гарний знімок.
> Зверху стоїть антена для інтернет Старлінк?
Дякую! Якщо ви маєте на увазі на електровозі - це кондиціонер.
1
Фото: 1
Цитата (Троцкий, 11.01.2025 21:11):
>Так.На випадок, якщо десь стоянка на перегоні зі слабким зв'язком.Спілкування рацією зараз не використовується через застарілість технології – всі перемовини в додатку Укрзалізниці.
Хіба рації вже відкинули зовсім? Наскільки доводилось бачити до недавнього часу, то ще досить широко використовується радіозвязок.
>Так.На випадок, якщо десь стоянка на перегоні зі слабким зв'язком.Спілкування рацією зараз не використовується через застарілість технології – всі перемовини в додатку Укрзалізниці.
Хіба рації вже відкинули зовсім? Наскільки доводилось бачити до недавнього часу, то ще досить широко використовується радіозвязок.
1
Да то кондиционер.
1
Фото: 146
Цитата (Епоха Д1, 11.01.2025 23:40):
>Цитата (Троцкий, 11.01.2025 21:11):
>>Так.На випадок, якщо десь стоянка на перегоні зі слабким зв'язком.Спілкування рацією зараз не використовується через застарілість технології – всі перемовини в додатку Укрзалізниці.
>
> Хіба рації вже відкинули зовсім? Наскільки доводилось бачити до недавнього часу, то ще досить широко використовується радіозвязок.
Це стьоб якщо ви не зрозуміли))
>Цитата (Троцкий, 11.01.2025 21:11):
>>Так.На випадок, якщо десь стоянка на перегоні зі слабким зв'язком.Спілкування рацією зараз не використовується через застарілість технології – всі перемовини в додатку Укрзалізниці.
>
> Хіба рації вже відкинули зовсім? Наскільки доводилось бачити до недавнього часу, то ще досить широко використовується радіозвязок.
Це стьоб якщо ви не зрозуміли))
4
Фото: 0
Самый мощный кондиционер , который сначала выбивает , потом дует горелым , потом горячим , потом заливает всю кабину )))
4
Фото: 0
Эти угловатые , хлам редкий. До войны подобные ставила другая фирма (округленный корпус), они до сих пор работают без обслуживания , а эти новые фекалии - даже после первой установки не запускаются )
3
Напиши письмо на ФБ диджею-журналисту-членуНаглядовойРады с просьбой о помощи регулирования данного конфликта (-:
1
Фото: 0
Та благословения им с этими «кондиционерами» , нашему одичалому народу даже мозгов содержать родные крановые кондиционеры на 2ТЭ116 не хватало, а подобные девайсы и подавно невиданной сложности технологии
2
У нас установили бытовые кондиционеры ибо автомобильные для фур не вытягивали.
Но главное закрепление локомотивных бригад, так как без этого любую технику добьют.
Но главное закрепление локомотивных бригад, так как без этого любую технику добьют.
2
Фото: 0
Чому? Є значне навантаження (постійна робота) чи порушуються правила їх експлуатації?
1
Фото: 0
Частник не берет таких бабуинов на работу , как на уз) да , люди менее технически грамотные , но не такие одичалые , у частников я встречал много заводских родных технологических решений тепловозов , которые по сей день работают. Даже с санузлами никаких качелей , после увиденного на уз , я лучше промолчу…
5
То что ты не видел не означает что их нет. Причем у нас больше хотят видеть не помощников, а сосов-башманчиков-мойщиков, но никак не технически грамотную локомотивную бригаду.
0
Фото: 0
У нас УЖДТ как два карьера вместе взятых) даже если люди на вагонах , они не такие дикие к технике все равно
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.