+27
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | panskiy |
[+] | Michael_Emperor |
[+] | thizztle |
[+] | škoda_130 |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | lensert |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | ВікторБГол |
[+] | baton |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | Lubasya |
[+] | Kharkiv_UZ |
[+] | Romikkek |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | Crazy-Angel |
[+] | iL19ya |
[+] | spott.bg |
[+] | Дальнобойщик |
[+] | vodis |
[+] | Anton_7072 |
2. з.п. Обрій (24.5, п. Лосєве - Рогань)
Дорога приписки: | Південна філія УЗ, ДН-2 Харків |
Депо приписки: | дільниця Харків-Пасажирський - Рогань - Куп'янськ-Вузловий |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Перегін |
Завод: | Електрифіковано постійним струмом 3kV |
Стан: | не працює |
Побудований: | 1895 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Apple |
Модель камери: | iPhone 13 |
Програмне забезпечення: | Adobe Lightroom 10.1.1 (iOS) |
Дата і час зйомки: | 08.01.2025 15:40:27 |
Витримка: | 1/75 с |
Діафрагма: | 1.6 |
Чутливість ISO: | 125 |
Фокусна відстань: | 5.1 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 26 мм |
Детальніше |
Коментарі (19)
Фото: 0
І тут км демонтували? Фронт наче як далеко.
0
Фото: 988
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Фронт тут був, як я розумію, близенько у 22-му році. І КМ "демонтувалась" завдяки цьому.
3
Фото: 0
циферка 2 как бе намекает, что тут оприори не могло быть километрового пикета
0
Фото: 0
Цитата (Xvost, 09.01.2025 18:58):
>Фронт тут був, як я розумію, близенько у 22-му році. І КМ "демонтувалась" завдяки цьому.
и близко тут его не было
>Фронт тут був, як я розумію, близенько у 22-му році. І КМ "демонтувалась" завдяки цьому.
и близко тут его не было
0
Фото: 55 · Автор фото (публікації)
Цитата (sergius, 09.01.2025 19:20):
>І тут км демонтували? Фронт наче як далеко.
Туди прямий удар був.
>І тут км демонтували? Фронт наче як далеко.
Туди прямий удар був.
2
Фото: 230
russia can only blow up and demolish.
6
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
russia is a terorist and murder, russki mir is a death people and destroyed cities.
5
Фото: 988
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
russia should not exist on planet Earth!
6
Фото: 988
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цитата (qwerty, 09.01.2025 19:42):
>циферка 2 как бе намекает, что тут оприори не могло быть километрового пикета
Цифра "2" - це порядковий номер запису у списку роздільних пунктів лінії, як що ви саме про цю цифру.
>циферка 2 как бе намекает, что тут оприори не могло быть километрового пикета
Цифра "2" - це порядковий номер запису у списку роздільних пунктів лінії, як що ви саме про цю цифру.
2
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Цитата (qwerty, 09.01.2025 19:42):
>циферка 2 как бе намекает, что тут оприори не могло быть километрового пикета
коли вводили списки перегонів, вони програмно скупчувалися по алфавіту, тому примінили цифрове позначення, щоб роздільні пункти йшли як вони ідуть в реальності.
>циферка 2 как бе намекает, что тут оприори не могло быть километрового пикета
коли вводили списки перегонів, вони програмно скупчувалися по алфавіту, тому примінили цифрове позначення, щоб роздільні пункти йшли як вони ідуть в реальності.
3
Фото: 0
Цитата (qwerty, 09.01.2025 19:44):
>Цитата (Xvost, 09.01.2025 18:58):
>>Фронт тут був, як я розумію, близенько у 22-му році. І КМ "демонтувалась" завдяки цьому.
>
> и близко тут его не было
Тут в парі кілометрів москальські бехи горіли
>Цитата (Xvost, 09.01.2025 18:58):
>>Фронт тут був, як я розумію, близенько у 22-му році. І КМ "демонтувалась" завдяки цьому.
>
> и близко тут его не было
Тут в парі кілометрів москальські бехи горіли
3
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
та він же все знає, куди вже тут нам...
2
Фото: 0
Зрозуміло. Дякую за роз'яснення.
Також слідкував за перебігом війни, в т.ч. і по Харкову. Коли вірити рисованим картам, бойові зіткнення відбувалися десь за 5-7 км на схід від цієї місцини впродовж місяця, а руйнування на фото спричинені артилерійським чи ракетним ударом.
З чого часу пройшло більше 2х років. Відновили рух на Лиман (недалеко від фронту). Після контрнаступу, на північ у напрямку Козачої Лопані (майже до кордону), спочатку дизелями і за кілька місяців електричками. А тут, по тиловій лінії − нічого з пасажирського. Контактний дріт прибрали, тому і спитав про демонтаж.
Також слідкував за перебігом війни, в т.ч. і по Харкову. Коли вірити рисованим картам, бойові зіткнення відбувалися десь за 5-7 км на схід від цієї місцини впродовж місяця, а руйнування на фото спричинені артилерійським чи ракетним ударом.
З чого часу пройшло більше 2х років. Відновили рух на Лиман (недалеко від фронту). Після контрнаступу, на північ у напрямку Козачої Лопані (майже до кордону), спочатку дизелями і за кілька місяців електричками. А тут, по тиловій лінії − нічого з пасажирського. Контактний дріт прибрали, тому і спитав про демонтаж.
1
Фото: 0
Кацапи заходили у місто з цього боку, а мережі є фото зпаленої техніки на розі просп. Героїв Харкова та П'ятихатської вулиці. Село Мала Рогань було окуповане, і було звільнене наприкінці березня 2022, тому тут було спекотно в свій час.
Але причина не в цьому, а в тому, що москалі знищили/пошкодили підстанцію, через що навіть троллейбуси в цій частині міста курсують за допомогою автономного ходу.
І від себе додам - плюс ще витрати на утримання вокзалів - а їх набудували і на станції Лосєве, і на платформі Лосєве-2, и тут, на пл. Обрій. Пасажиропотік на чугуївський напрямок впав в рази, і утримувати оці всі порожні вокзали теж вартує коштів. Слобідський (екс-Балашовський) вокзал також наразі пасажирів не приймає.
Але причина не в цьому, а в тому, що москалі знищили/пошкодили підстанцію, через що навіть троллейбуси в цій частині міста курсують за допомогою автономного ходу.
І від себе додам - плюс ще витрати на утримання вокзалів - а їх набудували і на станції Лосєве, і на платформі Лосєве-2, и тут, на пл. Обрій. Пасажиропотік на чугуївський напрямок впав в рази, і утримувати оці всі порожні вокзали теж вартує коштів. Слобідський (екс-Балашовський) вокзал також наразі пасажирів не приймає.
4
Фото: 0
Дійсно, тоді логічно прибрати для уникнення самовільного розбирання.
Та у цьому районі задіюється і автономний рухомий склад. Не стверджую, що це дуже треба, та актуально виглядало б прокласти цим шляхом рейс до Старовірівки.
Та у цьому районі задіюється і автономний рухомий склад. Не стверджую, що це дуже треба, та актуально виглядало б прокласти цим шляхом рейс до Старовірівки.
0
Фото: 0
Так, ходить песа, але всього 1 пара на добу. А вокзали спроєктовані таким чином, що не проходячи безпосередньо через будівлю (і турнікети) на платформи не потрапиш - хоч на Лосєве, хоч на його дублікаті біля кінцевої метро. Турнікети наразі не працюють навіть на Північному Х-Пассі (і не працювали на Леваді, коли я там був востаннє - там також, до речі, з рухом поганенько), і заради десятка-двох пасажирів на добу на песу утримувати все це добро..
Звичайно, можна запустити електричку до Чугуєва хоч щогодини, але так історично склалося, що Чугуїв іздить автобусами, бо так швидше і зручніше (в Чугуєві автовокзал - в центрі, і дорогою ще мікрорайон), а залізничний - хто за де, під горою.
До 2020 року на Лосєво було 10 +/- пар, до 2022 - 5. І вже тоді було очевидно, що вся ця реконструкція була марною, всі ці громади вокзалів тупо стояли пусткою.
На Леваду хоч можна нагнати електричок з інших напрямків, а тут - без варіантів.
Але подивимось, десь були чутки, що у 2025 планують цю ділянку привести до ладу. Можна сіті-експрес Чугуїв - Люботин відкрити ))
Звичайно, можна запустити електричку до Чугуєва хоч щогодини, але так історично склалося, що Чугуїв іздить автобусами, бо так швидше і зручніше (в Чугуєві автовокзал - в центрі, і дорогою ще мікрорайон), а залізничний - хто за де, під горою.
До 2020 року на Лосєво було 10 +/- пар, до 2022 - 5. І вже тоді було очевидно, що вся ця реконструкція була марною, всі ці громади вокзалів тупо стояли пусткою.
На Леваду хоч можна нагнати електричок з інших напрямків, а тут - без варіантів.
Але подивимось, десь були чутки, що у 2025 планують цю ділянку привести до ладу. Можна сіті-експрес Чугуїв - Люботин відкрити ))
0
Фото: 0
Ті турнікети запросто опускаються, для одного буса простіше кондуктора-контролера тримати, Імхо. Або взагалі пропускати бічними проходами по вулиці. А щодо сіті-експресу − значний розрив у пропозиції місць. Якщо пишете, що там мізерний потік навіть для ~90+ місць 620м, то який сенс запускати тактовий "сіті-трейн" з пропозицією від 400 од., і більше? Чи це тролите іронізуєте?)))
Бус якраз став би лакмусовим папірцем з мінімальними інвестиціями, чи треба відроджувати, розвивати напрямок до "міста плаваючих прасок" (чи як там в оригіналі).
Бус якраз став би лакмусовим папірцем з мінімальними інвестиціями, чи треба відроджувати, розвивати напрямок до "міста плаваючих прасок" (чи як там в оригіналі).
1
Фото: 0
Турнікети опускаються, це без питань, але вони встановлені безпосередньо у приміщенні вокзалу, а не як на київському вузлі (на платформах). А бічних проходів вулицями на Лосєве та Лосєве-2 немає. Високі платформи, всюду паркан, вхід-вихід лише через будівлі вокзалів. На основній станції Лосєве навіть є перехід із метро відразу всередину будівель вокзалів - тобто все одно їх треба мінімально освітлювати та опалювати. А якщо відкрита будівля, то необхідно і якогось чергового по вокзалу ставити, бо без догляду за майном це швидко перетвориться на страховисько.
Я маю на увазі, якщо вже будуть відновлювати цю ділянку для пасажирського сполучення, то одразу робити щось адекватне, що хоч трохи дасть сенсу у вкладенні коштів (більш високий пасажиропотік в бік Люботина надасть загальну заселеність потягу Чугуїв - Люботин), а не просто 2-3 пари Лосєве - Чугуїв.
Щодо рухомого складу - теж питання дискусійне, 10-вагонні потяги там не потрібні, буде достатньо 6. Але на Чугуїв працює РПЧ-11 Харків, і склади в загальному обороті, і якщо спеціально вкоротити склади до 6 вагонів, то через деякий час ми отримаємо 6-вагонку в пік на Лозову чи Ізюм, де зберігається сталий пасажиропотік. Можна віддати це плече в РПЧ-13, в них там всі склади 6-вагонні, але їх стан не дозволить навіть попіаритись на "сіті-експресі"
Моя думка - хай воно вже все стоїть, як є, до закінчення активної фази БД, і після початку роботи промзони на ХТЗ (щоб підвозити туди працівників з передмістя), повернення студентів, офісних працівників та інших вже щось запускати.
Ну і через Основу 2-3 пари також треба зберегти, там також є свої пасажири, хоч і небагато.
Я маю на увазі, якщо вже будуть відновлювати цю ділянку для пасажирського сполучення, то одразу робити щось адекватне, що хоч трохи дасть сенсу у вкладенні коштів (більш високий пасажиропотік в бік Люботина надасть загальну заселеність потягу Чугуїв - Люботин), а не просто 2-3 пари Лосєве - Чугуїв.
Щодо рухомого складу - теж питання дискусійне, 10-вагонні потяги там не потрібні, буде достатньо 6. Але на Чугуїв працює РПЧ-11 Харків, і склади в загальному обороті, і якщо спеціально вкоротити склади до 6 вагонів, то через деякий час ми отримаємо 6-вагонку в пік на Лозову чи Ізюм, де зберігається сталий пасажиропотік. Можна віддати це плече в РПЧ-13, в них там всі склади 6-вагонні, але їх стан не дозволить навіть попіаритись на "сіті-експресі"
Моя думка - хай воно вже все стоїть, як є, до закінчення активної фази БД, і після початку роботи промзони на ХТЗ (щоб підвозити туди працівників з передмістя), повернення студентів, офісних працівників та інших вже щось запускати.
Ну і через Основу 2-3 пари також треба зберегти, там також є свої пасажири, хоч і небагато.
0
Фото: 0
Так, звичайно, якщо і відновлювати інфраструктуру, то якісно. Та навіщо все так сильно ускладнювати для поточного стану. До прикладу, тут, видно, що можна організувати доступ до платформ з протилежної сторони від вокзалу (прибрати оградку, додати драбини). Або взагалі нічого не робити, і зупиняти бус поза платформою біля наземного переходу / на переході. Благо, 620м добре для цього адаптований.
Ну і пригадаймо, сабж далі якраз рушить на Люботин.
Ну і пригадаймо, сабж далі якраз рушить на Люботин.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.