+14
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | ДС3 |
[+] | Олександр |
[+] | Lubasya |
[+] | Egor_079 |
[+] | qwerty |
[+] | Romikkek |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | Бодька |
[+] | vodis |
[+] | Vladyslav_277 |
ЧМЭ3-2578
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-2 Слов'янськ |
Мережевий №: | 15593932 |
Тип: | Маневрові тепловози |
Модель: | ЧМЭ3, ЧМЭ3Т, ЧМЭ3Э |
Завод: | ČKD Praha |
Стан: | Очікування виключення (оновлено 01.07.2020) |
Побудований: | 03.1978 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D3000 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Camera Raw 10.5 (Macintosh) |
Дата і час зйомки: | 07.01.2025 14:26:24 |
Витримка: | 1/200 с |
Діафрагма: | 5.6 |
Чутливість ISO: | 400 |
Фокусна відстань: | 29 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 43 мм |
Детальніше |
Коментарі (10)
Фото: 230
Is there a plan to evacuate the locomotive?
0
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
No, not planned. This and other locomotives that are not in working condition will definitely not be evacuated. They are planning to write them off.
0
Фото: 230
Is there any hope of getting information about which numbers will be written off?
0
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Yes. 1270, 1557, 1785, 2079, 2240, 2247, 2248, 2306, 2330, 2506, 2578 (this), 3162, 3352, 3387, 5037. This is only at the Slavyansk depot.
0
Фото: 230
Thank you!
2
Фото: 230
Dispose of russian TEM. It is no longer possible to buy their spare parts. CME spare parts can be obtained freely from the Czech Republic.
0
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
At the moment in Ukraine, many ChME3 diesel locomotives have been retired from work and they are still planned to be raised in the future. And there is no point in raising these anymore. From this list that I wrote earlier, some of the diesel locomotives were damaged during hostilities back in 2014. Some of them were donors to other diesel locomotives and there is no point in lifting them either. And so, the ChME3 diesel locomotives are still undergoing major repairs.
0
Фото: 0
Якщо поїзди пошкоджені та розібрані на деталі чому їх не утилізують та не отримають гроші?
0
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Тому що списати локомотив - це велика документальна робота. При загальній нехватці локомотивного парку, списати навіть труп, треба пройти низку департаментів. Сьогодні в загальний парк беруться навіть трупи. Наприклад для нормального обороту якомусь депо треба скажім 30 локомотивів ЧМЕ. Їх на балансі 30, але їздових 15. Але в розрахунок оберту беруться 30. Ті 15 вже на напівздиханні їздять, але в розрахунок оберту беруться 30, що на балансі. Якщо списати ті 15, треба їх замінити на 15 нових, а це вже гроші, яких немає.
3
Фото: 0
Це мабуть історичний шлейф радянського планування роботи.
Хоча вже минуло понад 30 років після настання незалежності України.
Хоча вже минуло понад 30 років після настання незалежності України.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.