New Year Cap Small
Україна ЧМЭ3-2578
Україна, Донецька областьТЧ-2 Слов’янськ
Ukraine, Donets'k regionSlov'yans'k locomotive depot #2
Автор: Breneatru                   Дата: 07 січня 2025 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 08.01.2025 12:36
Переглядів: 111

Постійне посилання

ЧМЭ3-2578

Дорога приписки:Донецька філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-2 Слов'янськ
Мережевий №:15593932
Тип:Маневрові тепловози
Модель:ЧМЭ3, ЧМЭ3Т, ЧМЭ3Э
Завод:ČKD Praha Чехія (Česko)
Стан:Очікування виключення (оновлено 01.07.2020)
Побудований:03.1978

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D3000
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop Camera Raw 10.5 (Macintosh)
Дата і час зйомки:07.01.2025 14:26:24
Витримка:1/200 с
Діафрагма:5.6
Чутливість ISO:400
Фокусна відстань:29 мм
Еквівалентна фокусна відстань:43 мм
Детальніше

Коментарі (10)

Is there a plan to evacuate the locomotive?
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
No, not planned. This and other locomotives that are not in working condition will definitely not be evacuated. They are planning to write them off.
Is there any hope of getting information about which numbers will be written off?
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Yes. 1270, 1557, 1785, 2079, 2240, 2247, 2248, 2306, 2330, 2506, 2578 (this), 3162, 3352, 3387, 5037. This is only at the Slavyansk depot.
Thank you!
Dispose of russian TEM. It is no longer possible to buy their spare parts. CME spare parts can be obtained freely from the Czech Republic.
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
At the moment in Ukraine, many ChME3 diesel locomotives have been retired from work and they are still planned to be raised in the future. And there is no point in raising these anymore. From this list that I wrote earlier, some of the diesel locomotives were damaged during hostilities back in 2014. Some of them were donors to other diesel locomotives and there is no point in lifting them either. And so, the ChME3 diesel locomotives are still undergoing major repairs.
Якщо поїзди пошкоджені та розібрані на деталі чому їх не утилізують та не отримають гроші?
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Тому що списати локомотив - це велика документальна робота. При загальній нехватці локомотивного парку, списати навіть труп, треба пройти низку департаментів. Сьогодні в загальний парк беруться навіть трупи. Наприклад для нормального обороту якомусь депо треба скажім 30 локомотивів ЧМЕ. Їх на балансі 30, але їздових 15. Але в розрахунок оберту беруться 30. Ті 15 вже на напівздиханні їздять, але в розрахунок оберту беруться 30, що на балансі. Якщо списати ті 15, треба їх замінити на 15 нових, а це вже гроші, яких немає.
Це мабуть історичний шлейф радянського планування роботи.
Хоча вже минуло понад 30 років після настання незалежності України.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Довідка · Редколегія · Контакт-центр