New Year Cap Small
Україна ТУ2-144
Україна, Київдепо Залізнична
Ukraine, KyivZaliznychna depot
Автор: Юрко                   Дата: 05 січня 2025 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 05.01.2025 22:02
Переглядів: 147
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ТУ2-144

Дорога приписки:Південно-Західна філія УЗ Україна
Депо приписки:Мала "Південно-Західна залізниця"
Тип:Маневрові тепловози
Модель:ТУ2
Завод:Калугапутьмаш СРСР (СССР)
Стан:діючий
Побудований:1958
пожежа 6.05.17р.

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D3100
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop CS6 (Windows)
Дата і час зйомки:05.01.2025 16:07:46
Витримка:1/8 с
Діафрагма:5
Чутливість ISO:100
Фокусна відстань:18 мм
Еквівалентна фокусна відстань:27 мм
Детальніше

Коментарі (7)

Фото: 412
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Не дуже приємні відчуття. Дуже багато мешканців Запоріжжя обурені дерібаном Запорізької ДЗ
Саме брехнею, що відправляють на ремонт. Сам виріс на ДЗ, ще на Пафавагаг колись катався, враження ніби тебе обікрали
Повністю згоден, співчуваю юним залізничникам Запорізької ДЗ
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Цитата (Gers, 05.01.2025 22:10):
>враження ніби тебе обікрали
Харків'яни згодні (привіт трьом вагонам зі складу "Юність Південної"). Й ще зрозуміло було би, як би в Києві дійсно була велика вузьколійка як у Гайвороні чи щось подібне, а не паркове кільце з загальною довжиною 3.7 км.
Фактично парковий атракціон (навіть у Харкові, не кажучи вже про Гайворон, ДЗ в якомусь сенсі є транспортом, бо нею можна кудись під'їхати, а не намотувати кола по периметру парку), на який тягнуть все що "погано лежить".
Ще й при цьому ціни як за звичайний потяг (100+ грн). За що? За паркан та натирений у інших ДЗ рухомий склад?
Просто наприклад у тому ж Гайвороні як би там була (або є?) така вартість - є за що платити. І масштаб, й асортимент рухомого складу. Та й зовнішній вигляд залізниці теж - є на що подивитися. А на КДЗ - мало того що сумнівний асортимент та тим більше масштаб, так ще й майже все обпарканено (НАВІЩО, тим більше на ДЗ?).
Фото: 412
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Твердження про більшу безпеку виглядає досить умовно, особливо стосовно Харкова, у якому також небезпека КАБів, причому його ДЗ няз, не закривали. Я вже мовчу про те, саме дітей ніхто не вивозить, якщо дивиться у цій логіці.
Знаете, я окончил запорожскую джд в 2021 году, прошло уже 3.5 года с того момента, а душа до сих пор болит. Надеюсь всё станет на свои места
Ну камон, краще вже РС побуде на территоріях інших ДЗ та попрацює там і не загнется від простою чим в любий момент знищений кимось. Візьміть ситуацію з вашими ПВшками, покі був КР прилетіло та повилітало скло. Ніхто не знає що буде завтра. Якщо вам так цікаво, то почитайте пост про евакуацію вашого РС і зрозумієте нащо це було і те що вам його вернуть після закінчення БД.
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Цитата (Gers, 06.01.2025 13:08):
>Твердження про більшу безпеку виглядає досить умовно, особливо стосовно Харкова, у якому також небезпека КАБів, причому його ДЗ няз, не закривали. Я вже мовчу про те, саме дітей ніхто не вивозить, якщо дивиться у цій логіці.
Так сперли ж задовго до повномастабної! А точніше - у 2020-му. Які КАБи у 2020, та навіть 2021-му?
 
До того ж про "більшу безпеку" ніхто не казав. Більш того - Київ не значно безпечніший (постійні нальоти БПЛА, балістика та ін.).
Але питання у тому, що якщо тут (на фото) ще не дуже зрозуміла подальша доля (остаточно, чи після війни повернеться), то ті три вагона офіційно передані на КДЗ. А у Харкові залишились інші три вагона, котрі не туди, не сюди і які через це стояли і стоять на приколі з 7 вересня 2020 року коли той склад розформували забравши три вагона у Київ. Тому що вони я то кажуть "не туди, не сюди". Або замало, або забагато (якщо у хвіст до іншого чіпляти), бо обігнатися не вийде.
Тому мене терзають сумніви що це саме "спасіння" техніки, а не "собі під шумок".
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Довідка · Редколегія · Контакт-центр