+25
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | panskiy |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Tihon4ik |
[+] | škoda_130 |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | lensert |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | baton |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | lviv4ik |
[+] | LvivTrains |
[+] | Egor_079 |
[+] | Dwerz1k |
[+] | qwerty |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | Demeter |
[+] | Andriy5294 |
ЭР2Т-7243
Дорога приписки: | Приміська пасажирська компанія |
Депо приписки: | РПЧ-1 Львів |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди постійного струму |
Модель: | ЭР2Т |
Завод: | Rīgas Vagonbūves Rūpnīca |
Стан: | діючий |
Заводський тип: | 62-297 |
Побудований: | 01.1994 |
Приписка до депо та експлуатація: Побудований в 10-вагонній складності З заводу поступив в депо Ясинувата-Західна. 04.2008 - переданий в депо Ясинувата. __.2015 - переданий в депо Сватово. 01.2017 - переданий в депо Лиман. 03.2022 - евакуйований в депо Дніпро. 14.01.2025 - перша поїздка у Львові(№6025 Львів - Сянки) Вагони та додаткова інформація про них: Склад потяга станом на 12.2024: 7243.01-7210.06-7210.10-7243.07-7243.10-7243.09 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5300 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Express (Android) |
Дата і час зйомки: | 29.12.2024 12:09:07 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 3.8 |
Чутливість ISO: | 250 |
Корекція експозиції: | –2 EV |
Фокусна відстань: | 22 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 33 мм |
Детальніше |
Коментарі (5)
Фото: 988
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цікаво, для чого його у Львів?
Будуть збирати поїзд з вагонів Донецької залізниці для відправки на КЕВРЗ?
Чи то просто його передали для вбивства груниками? Дизель-поїздів робочих в груників майже не залишилось, тепер вже і з електропоїздами жопа?
Як що це саме передача, краще б Люботину його підкинули.
Будуть збирати поїзд з вагонів Донецької залізниці для відправки на КЕВРЗ?
Чи то просто його передали для вбивства груниками? Дизель-поїздів робочих в груників майже не залишилось, тепер вже і з електропоїздами жопа?
Як що це саме передача, краще б Люботину його підкинули.
1
Фото: 241
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Я більше довіряю варіанту КЕВРЗ, бо 7243 для експлуатації дуже у поганому стані.
0
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
А можливо і остаточна передача. І Діма правильно підмітив про стан електропоїзду. Наприклад, була вказівка на передачу чогось, Лиман передав саме гірше, що було на даний момент.
2
Фото: 88
Електропоїзд просрав 2 Капітальних ремонти, по ньому плаче КРП, навіщо його передали в РПЧ-1, не зрозуміло
1
Фото: 336
Цитата (dda_photographies, 04.01.2025 10:01):
>Я більше довіряю варіанту КЕВРЗ, бо 7243 для експлуатації дуже у поганому стані.
ВН Цокур правильно підмітив, Львову віддали найгірше. Він в такому поганому стані приїхав, що він поїде, мінімум через 1-2 тижня після ремонту, а можливо й на КЕВРЗ поїде, хто зна.)
>Я більше довіряю варіанту КЕВРЗ, бо 7243 для експлуатації дуже у поганому стані.
ВН Цокур правильно підмітив, Львову віддали найгірше. Він в такому поганому стані приїхав, що він поїде, мінімум через 1-2 тижня після ремонту, а можливо й на КЕВРЗ поїде, хто зна.)
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.