+23
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | škoda_130 |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | tech_noir |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | Gers |
[+] | MEYSHOR |
[+] | Instructor |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | Lubasya |
[+] | Markus1k |
[+] | Egor_079 |
[+] | KREOZOT |
[+] | vodis |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Uz.milter_049 |
ЧМЭ3-3780
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-4 Покровськ |
Мережевий №: | 15597479 |
Тип: | Маневрові тепловози |
Модель: | ЧМЭ3, ЧМЭ3Т, ЧМЭ3Э |
Завод: | ČKD Praha |
Стан: | Запас УЗ |
Побудований: | 04.1982 |
Примітка: | ТЧ-2 Слов'янськ |
2ТЭ116-526А
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-4 Покровськ |
Мережевий №: | 16828162 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ116 |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции |
Стан: | 03.2022 — передано на іншу дорогуне працює |
Побудований: | 11.1980 |
Приписка до депо: З заводу надійшов у депо Попасна. __.____ - переданий в депо Покровськ. 03.2022 - переданий в депо Волноваха. Історична та додаткова інформація: Секції: А - станом на 06.2019, експлуатація в трійнику; 561/526А. Б - станом на 02.2014, депо Покровськ (несправність). |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D3100 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS5 Windows |
Дата і час зйомки: | 22.05.2019 16:38:00 |
Витримка: | 1/320 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 400 |
Фокусна відстань: | 135 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 202 мм |
Детальніше |
Коментарі (3)
Фото: 4775
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
життя буяло, жвавий рух...
3
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Не просто жвавий, а наджвавий. Там кожні 3-5 хвилин звідкісь і кудись поїзд їхав. Не кажучи про маневри та резерви.
4
Фото: 0
А ще легендарні (для мене) окраси локомотивів від Покровська...
Темно зелений з оранжевим був просто класс
Темно зелений з оранжевим був просто класс
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.