New Year Cap Small
Україна ЭР2-308, Україна / Фотолінії 35. станція ЛОЗОВА (176.6)
Україна, Харківська областьстанція Лозова
Ukraine, Kharkiv regionLozova station
Автор: Алексей Краснов                   Дата: 29 червня 2006 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 30.12.2024 19:41
Переглядів: 89
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

35. станція ЛОЗОВА (176.6)

Дорога приписки:Південна філія УЗ, ДН-2 Харків Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця з.п. Степовий (ДН-4) - Лозова (Дон.РФ)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Станція стикування 3kV | 25kV, з можливістю зміни роду струму в контактній мережі СРСР (СССР)
Стан:діючий
Побудований:1869
Лозовá — пасажирська позакласна дільнична залізнична станція Харківської дирекції Південної залізниці. Розташована у однойменному місті Харківської області.
 
Станція Лозова також є сортувальною та стиковою (в бік Краснограда починається дільниця, яка електрифікована змінним струмом (~25 кВ), решта напрямків електрифіковані постійним струмом (=3 кВ), через що на станції всім поїздам, які прямують у напрямку Краснограда або з нього, відбувається зміна електровозів різного роду струму). Станція розташована на межі трьох залізниць: Південної (сама станція підпорядкована Південній залізниці), Донецької (межа проходить за 4 км на схід від станції, у напрямку станції Слов'янськ одразу після зупинного пункту Пост 4 км) і Придніпровської залізниці (межа проходить за 10 км від станції на південь, у напрямку станції Павлоград I одразу після колійного поста Дачний).
 
До складу Південної залізниці часів Російської імперії, окрім Харківсько-Миколаївської, входила і Лозово-Севастопольська залізниця, яка прокладена від Лозової до Мелітополя, Сімферополя і закінчувалася в Севастополі. Залізницю збудовано впродовж 1869—1875 роках.
 
Лозовський залізничний вузол утворено на перетині Курсько-Харківсько-Азовської та Лозово-Севастопольскої залізниці. Назви сторін (парків) мають історичний характер — саме 1894 року були об'єднані в одну — Курсько-Харківсько-Севастопольську залізницю (з 1907 року об'єднана з Харківсько-Миколаївською залізницею та отримала назву Південні залізниці). Відповідно, з Азовської сторони поїзди вирушають на Азовський хід — у напрямку Слов'янська, а з Севастопольської сторони — на Севастопольський хід, у напрямку Павлограда.
 
На той час залізничний вузол складався з двох станцій — Лозова—Азовська (Курсько-Харківсько-Азовської) та Лозова-Севастопольська (Лозово-Севастопольської залізниці).
 
У 1895 році, коли декілька десятків разів вантажі і кореспонденція розвантажувалися не на «тій» Лозовій, назви впорядкували: виникла необхідність перейменування першої станції на Панютине а другої — на Лозову-Пасажирську, щоб запобігти плутанини з вантажами та поштою. Тоді вже виникло питання про підвищення пропускної здатності деяких залізниць. Лозова-Азовська була основною, і саме на цій станції було розташоване паровозне депо. Лозова-Севастопольська була вузловою станцією, де розгалужувалися лінії.
 
25 жовтня 1901 року відкритий регулярний рух поїздів на дільниці Костянтиноград (Красноград) — Лозова завдовжки 89 верст. 1903 року до станції Лозова подовжена приватна Києво-Полтавська залізниця.
 
У 1927 році паровозне депо зі станції Панютине переведено на станцію Лозова (нині — ТЧ-9). На території старого депо були створені вагоноремонтні майстерні, пізніше перетворені на вагоноремонтний завод.
 
Станція електрифікована у 1958 році постійним струмом (=3 кВ) (відкриття дільниці Харків — Лозова — 2 листопада 1958 року). Саме в цей день відбулося урочисте відкриття приміського руху електропоїздів у напрямку Харкова.
 
У 1961 році електрифікований напрямок Лозова — Донбас, а 1965 року дільниця Лозова — Запоріжжя I. У локомотивному депо Лозова (ТЧ-9) почалась експлуатація електровозів серії ВЛ22м, ВЛ23, ВЛ11.8.
 
У травні 2012 року, напередодні Євро-2012, було електрифіковано дільницю Полтава-Південна — Лозова повністю змінним струмом, тому як станцією стикування було обрано саме Лозову.
 
З 15 травня 2012 року, замість дизель-поїздів, з Лозової-Пасажирської розпочався рух приміських електропоїздів до станції Полтава-Південна.

Метадані EXIF

Виробник камери:OLYMPUS IMAGING CORP.
Модель камери:D555Z,C315Z
Програмне забезпечення:v77A-72
Дата і час зйомки:29.06.2006 15:24:26
Витримка:1/400 с
Діафрагма:4.2
Чутливість ISO:64
Фокусна відстань:6.2 мм
Детальніше

Коментарі (3)

У ер2 номер починається з 3 це 100% далі таке як 0, а далі або 6 або 8
Бо в Харківських електричках не можливо розрізнити 6 та 8
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Так, це або ЭР2-306, або ЭР2-308. Я більше схиляюсь що саме 308.
А розрізнити важко не тільки "6" та "8", а ще й "9". Фактично по стилю нанесення - це одна цифра Well
Фото: 0
ЕР2-308
Коментар враховано!
 2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Довідка · Редколегія · Контакт-центр