+11
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | lviv4ik |
[+] | Lubasya |
[+] | Egor_079 |
[+] | qwerty |
[+] | Коалла |
Інформація про фото
Опубліковано: 27.12.2024 18:56
Переглядів: 62
Ліцензія: Copyright ©
ТЭП70-0236
Дорога приписки: | Latvijas dzelzceļš |
Депо приписки: | Rīga |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Пасажирські тепловози |
Модель: | ТЭП70 |
Завод: | Коломенский завод |
Стан: | 03.2006 — передано на іншу дорогудіючий |
Заводський №: | 2578 |
Побудований: | 1990 |
Коментарі (5)
Фото: 120
Це якийсь прикол спамити?Хтось ще викладе своє фото, і його буде елементарно "затоптано" цією навалою із 100500+ фото.Я розумію, що є безліміт після 95 фото, але ж міру треба знати, хлопці
5
Фото: 988
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Міру тут встановлює Адміністрація. Є користувачі, яким одразу дається ПЗ. Далі. Є користувачі, які не мають з тих чи інших причин можливості вивантажити до нас свій архів, але надали нам дозвіл на створення акаунту та вивантаження фото. diiselrong з їх числа, вивантаження робить уповноважений представник редколегії.
Ця «навала із 100500+ фото» є цінним історичним матеріалом. Який в пріоритеті над 100500 сьогоднішніх фото.
Ця «навала із 100500+ фото» є цінним історичним матеріалом. Який в пріоритеті над 100500 сьогоднішніх фото.
2
Фото: 412
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Безумовно історичні фото є цінним матеріалом, але не всі сьогоденні фото є сміття. Враховуючи зміну умов за останні 20 років.
Я сам свого часу публіковав на піксі архів наданий Мартіном, але ж вони й зараз є в мене в більшому розрішенні ніж 900Х600.
Але тут така справа делікатна: дуже вдячні автору на наданий матеріал, це є скарбниця ресурсу.
Проте для кожного автора зазвичай якісне власне авторське фото - це результат роботи, часу, коштів, зусилль. Не варто протиставлять одне проти другого.
Я сам свого часу публіковав на піксі архів наданий Мартіном, але ж вони й зараз є в мене в більшому розрішенні ніж 900Х600.
Але тут така справа делікатна: дуже вдячні автору на наданий матеріал, це є скарбниця ресурсу.
Проте для кожного автора зазвичай якісне власне авторське фото - це результат роботи, часу, коштів, зусилль. Не варто протиставлять одне проти другого.
3
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Те в якому вони розмірі на Балтік Пікчюр викладені, такий він і тут. Я розмір редагую лише якщо він виходить за сумарні рамки в 2500 пікселів.
1
Фото: 988
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цитата (Gers, 27.12.2024 19:46):
>Я сам свого часу публіковав на піксі архів наданий Мартіном, але ж вони й зараз є в мене в більшому розрішенні ніж 900Х600.
Як що так, роби заміну фото, більш висока роздільна здатність була б кращою.
*** *** ***
Справа не у зневазі до когось. Фото, потрапляючи на сайт стає його невід'ємною частиною, а також історичною ілюстрацією у профілі РС. Тому абсолютно неважливо, які фото та в якому порядку з'являться на головній, головна сторінка - це лише дайджест оновлень. Я сам зазвичай знайомлюсь з цікавими фото або переглядаючи профілі РС, або під час модерації. Бо мене просто не вистачає передивлятися оновлення на головній. Наша мета - максимально наповнити профілі РС фотоматеріалом. В нас, наприклад, катастрофічно не вистачає фото салонів МВРС, які після КЕВРЗ чи списання втрачаються назавжди. Але така, орієнтована на збереження історії, праця, мало кому цікава. Дві протиборчі групи наших юних харківських колег краще забоянять перегін чи черговий ЧС, ніж метнуться по поїзду, відзнявши насправді цінний матеріал. А звідси і витікає, що більше хочеться бачити свою фотку в перших рядах на головній, ніж віддати перевагу самій суті захоплення.
>Я сам свого часу публіковав на піксі архів наданий Мартіном, але ж вони й зараз є в мене в більшому розрішенні ніж 900Х600.
Як що так, роби заміну фото, більш висока роздільна здатність була б кращою.
*** *** ***
Справа не у зневазі до когось. Фото, потрапляючи на сайт стає його невід'ємною частиною, а також історичною ілюстрацією у профілі РС. Тому абсолютно неважливо, які фото та в якому порядку з'являться на головній, головна сторінка - це лише дайджест оновлень. Я сам зазвичай знайомлюсь з цікавими фото або переглядаючи профілі РС, або під час модерації. Бо мене просто не вистачає передивлятися оновлення на головній. Наша мета - максимально наповнити профілі РС фотоматеріалом. В нас, наприклад, катастрофічно не вистачає фото салонів МВРС, які після КЕВРЗ чи списання втрачаються назавжди. Але така, орієнтована на збереження історії, праця, мало кому цікава. Дві протиборчі групи наших юних харківських колег краще забоянять перегін чи черговий ЧС, ніж метнуться по поїзду, відзнявши насправді цінний матеріал. А звідси і витікає, що більше хочеться бачити свою фотку в перших рядах на головній, ніж віддати перевагу самій суті захоплення.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.