+15
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | dda_photographies |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Maks |
[+] | thizztle |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | ВікторБГол |
[+] | taveet |
[+] | Lubasya |
[+] | Egor_079 |
[+] | Romikkek |
[+] | KREOZOT |
[+] | Vitalii_Ts |
4. станція ДОНЕЦЬК (1133.8)
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ, ДН-1 Ясинувата ![]() |
Депо приписки: | Дільниця Ясинувата - Маріуполь |
Мережевий №: | 480403 |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Електрифіковано постійним струмом 3kV |
Стан: | діючий |
Заводський тип: | позакласна |
Заводський №: | 12 колій |
Побудований: | 1872 |
ДОНЕЦЬК — тимчасово недіюча вузлова залізнична станція Донецької залізниці. Розташована у північній частині міста Донецьк, у Київському районі.
Станція відкрита у 1872 році під первинною назвою Юзово, в ході будівництва залізниці Костянтинівка — Доля. Згодом станція мала назви — Сталін (1924—1929) та Сталіно (1929—1961). Під час німецько-радянської війни була зруйнована стара будівля вокзалу. У 1951 році за проєктом архітектора Воронцова І. І. побудована нова будівля вокзалу, яка отримала монументальну, центрально-осьову схему об'ємно-просторову конструкцію. Центральне місце вокзалу займає вестибюль, що домінує в загальній композиції вокзального комплексу. Музей історії та розвитку Донецької залізниціУ 1960-х роках забудована Привокзальна площа. 4 серпня 2000 року, до 130-річниці утворення Донецької залізниці, біля залізничного вокзалу відкритий Музей історії та розвитку Донецької залізниці. Завдяки проведенню у Донецьку Чемпіонату Європи з футболу 2012 року залізничний вокзалу було капітально реконструйований, а також побудований приміський вокзал, який введений в експлуатацію 21 травня 2012 року[3]. Оновлений вокзальний комплекс складається з основної будівлі вокзалу, приміського та транзитного вокзалу, двох торговельних комплексів, двох конкорсів, автостанції. Окрім цього, повністю реконструйована залізнична інфраструктура всієї станції — укладено 15,8 км колії, 83 нових стрілочних переводів, встановлено 417 опор контактної мережі, змонтовано 28,15 км контактної мережі, модернізована 21 повітряна стрілка, близько 200 приладів освітлення, прокладено близько 25 км кабельної мережі, модернізовано понад 12 км повітряних ліній електропередач, збудовано дві та модернізовано дві трансформаторних підстанції тощо. Завдяки будівництву триповерхового транзитного та чотириповерхового приміського вокзалів за європейськими стандартами відокремлено потоки пасажирів у далекому та приміському сполученнях. З 2014 року, внаслідок тимчасової окупації Донецька, станція перебуває у занедбаному стані. |
Коментарі (0)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.