+45
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | dda_photographies |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Kashtan4ik |
[+] | panskiy |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Борис Швец |
[+] | thizztle |
[+] | škoda_130 |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | IRoN.LoCo |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | ML506 |
[+] | Ruslan88 |
[+] | Сашко |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | lviv4ik |
[+] | Sloger6no |
[+] | Vlad067 |
[+] | Leynard |
[+] | Transcarpathia.trains |
[+] | taveet |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | Markus1k |
[+] | Egor_079 |
[+] | /RomAshka/ |
[+] | Romikkek |
[+] | rembazn1y |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | iL19ya |
[+] | LHS |
[+] | bodya3504 |
[+] | spott.bg |
[+] | Lesyk |
[+] | vodis |
[+] | sdtk4ik |
Інформація про фото
Опубліковано: 18.12.2024 17:11
Переглядів: 290
Ліцензія: Copyright ©
ЧС7-103
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-2 Харків-Головне |
Мережевий №: | 12027025/12027033 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози постійного струму |
Модель: | ЧС7 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) |
Стан: | 12.2024 — передано на іншу дорогудіючий |
Заводський тип: | 82E4 |
Заводський №: | 8226 |
Побудований: | 09.1986 |
КВР ЗЕРЗ 11.1996 КР-2 ЗЕРЗ 06.2007 КР-1 ЗЕРЗ 03.2014 05.2016 - експонат виставки РС на ст. Харків-Балашовський |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Ver.1.00 |
Дата і час зйомки: | 18.12.2024 16:23:55 |
Витримка: | 2 с |
Діафрагма: | 6.3 |
Чутливість ISO: | 100 |
Корекція експозиції: | +4/6 EV |
Фокусна відстань: | 70 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 105 мм |
Детальніше |
Коментарі (11)
Фото: 4638 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
дякую дякую Єгор.
2
Фото: 4638 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
і дух чорного вагонніка на фото, теж прилетів подивитися на сьомаку
4
Фото: 412
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Та нє
0
Фото: 4638 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
башня покошена, даже так рядом стоячи видно.
1
Фото: 15
Щось з Харкова-Головного тепер часто електровози передають
0
Фото: 23
Бо у ТЧ-2 зараз залишилось лише 2 поїзди на добу: один швидкий поїзд на Дніпро і один приміський поїзд на Ізюм. Плюс, можливо, ще щось на вивозці вагонів із депо на станцію та час від часу колієвимірювачі/дефектоскопи/тощо). А електровозів приписано декілька десятків. От і передають туди, де вони поїзди водять, а не стоять без діла.
2
Фото: 260
Цікаво а освітлення отримував ЧС7 від акамуляторів. В Полтаві ж змінний струм, а не постійний
1
Фото: 4638 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Звісно від акумів, хлопці Львів'яни класні, побачили шо налаштовую апарат, зразу включили буфєра
4
Фото: 15
А його точно в РПЧ1 а не в ТЧ1 передали, а то мені здається що той що робив правку щось наплутав
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.