+24
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | tech_noir |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | lviv4ik |
[+] | Nevertheless |
[+] | chernigivskiy |
[+] | mikolalex |
[+] | Sloger6no |
[+] | Lubasya |
[+] | Egor_079 |
[+] | qwerty |
[+] | KREOZOT |
[+] | Lance |
[+] | bodya3504 |
[+] | Morti56 |
[+] | Gen4ik |
[+] | vodis |
Інформація про фото
Опубліковано: 13.12.2024 07:28
Переглядів: 109
Ліцензія: CC-BY-NC-ND
2ТЭ10У-0076А
Дорога приписки: | Дніпропетровська область |
Депо приписки: | ПрАТ "Інгулецький ГЗК" |
Мережевий №: | 1 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ10У |
Завод: | ХК «Луганськтепловоз» |
Стан: | діючий |
Побудований: | 1990 |
Примітка: | 1 |
Секция А |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Apple |
Модель камери: | iPhone 7 Plus |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop 24.7 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 09.12.2021 08:07:32 |
Витримка: | 1/100 с |
Діафрагма: | 1.8 |
Чутливість ISO: | 40 |
Фокусна відстань: | 3.99 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 45 мм |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 58
Дякую за фото з ІнГЗК, крім тебе там майже ніхто не фотографував.
Ця секція ,до простою, в роботі була? І чому "Ушки" не відправляли на завод?
Друга секція, наскільки я зрозумів, взагалі труп.
Ця секція ,до простою, в роботі була? І чому "Ушки" не відправляли на завод?
Друга секція, наскільки я зрозумів, взагалі труп.
2
Фото: 412
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
А доречі, "Промдізель" працює? А на гуглмапс дивився, нібіто там був приліт по будівлям
0
Фото: 71 · Автор фото (публікації)
>крім тебе там майже ніхто не фотографував
На соседнем сайте были фотографии от ZZZZ датированные до 2008 года когда был свободный проход на комбинат.
>Ця секція ,до простою, в роботі була?
Работает по сей день на хоз работах по карьеру. На внешнем круге ездят по очереди 31 и 32.
>Друга секція, наскільки я зрозумів, взагалі труп.
Вторая секция не ездит больше 10 лет, так как изначально лопнул вкладыш, а после тепловоз разворотили. До войны планировали отправить на капитальный ремонт. Благо хотя бы 5-ку отправили, которая стоит готовая ДЛРЗ.
На соседнем сайте были фотографии от ZZZZ датированные до 2008 года когда был свободный проход на комбинат.
>Ця секція ,до простою, в роботі була?
Работает по сей день на хоз работах по карьеру. На внешнем круге ездят по очереди 31 и 32.
>Друга секція, наскільки я зрозумів, взагалі труп.
Вторая секция не ездит больше 10 лет, так как изначально лопнул вкладыш, а после тепловоз разворотили. До войны планировали отправить на капитальный ремонт. Благо хотя бы 5-ку отправили, которая стоит готовая ДЛРЗ.
0
Фото: 71 · Автор фото (публікації)
Цитата (Gers, 13.12.2024 20:15):
>А доречі, "Промдізель" працює? А на гуглмапс дивився, нібіто там був приліт по будівлям
До войны все оборудование продано и вывезено.
>А доречі, "Промдізель" працює? А на гуглмапс дивився, нібіто там був приліт по будівлям
До войны все оборудование продано и вывезено.
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.