+14
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Dena |
[+] | Юрко |
[+] | tech_noir |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Sloger6no |
[+] | Lubasya |
[+] | Andriy1107 |
[+] | Markus1k |
[+] | KREOZOT |
[+] | Gen4ik |
Інформація про фото
Опубліковано: 10.12.2024 18:45
Переглядів: 130
Ліцензія: CC-BY-NC-ND
2ТЭ10М-2872Б
Дорога приписки: | Дніпропетровська область |
Депо приписки: | ПрАТ "Інгулецький ГЗК" |
Мережевий №: | 5 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ10М, 3ТЭ10М |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции |
Стан: | не працює |
Побудований: | 1987 |
Примітка: | 5 |
Секция Б. КР ДТРЗ - 26.07.2012 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Apple |
Модель камери: | iPhone 7 Plus |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop 24.7 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 12.09.2021 13:34:30 |
Витримка: | 1/2000 с |
Діафрагма: | 1.8 |
Чутливість ISO: | 20 |
Фокусна відстань: | 3.99 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 28 мм |
Детальніше |
Коментарі (10)
Фото: 71 · Автор фото (публікації)
>01.2012 — передано на іншу дорогу
Тепловоз на другую дорогу не передан. Находится за границей на капитальном ремонте в Даугавпилсском локомотиворемонтном заводе.
Фото привязали до 2012 https://railgallery.pp.ua/vehicle/84092/#nid155630
Тепловоз на другую дорогу не передан. Находится за границей на капитальном ремонте в Даугавпилсском локомотиворемонтном заводе.
Фото привязали до 2012 https://railgallery.pp.ua/vehicle/84092/#nid155630
1
Фото: 0
Эти передачи просто сюр , каждый КР отмечать , давайте уж и ТР-3 пхать в профиль , если он был не деповской, а ДТРЗшный , рукалицо…
4
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
ще десь напишіть, мало ж під 2ТЕ116-990, але все одно нічого не зміниться, для одного "брєд" а для сотні добре.
Доречі при капіталці локомотив реально, тимчасово можно сказати що стає власністю заводу, бо приходе на ремонт з усіма документами. А ТР-3 це 7 діб по нормативу, і відмічати його, навіть на заводі недоцільно.
Доречі при капіталці локомотив реально, тимчасово можно сказати що стає власністю заводу, бо приходе на ремонт з усіма документами. А ТР-3 це 7 діб по нормативу, і відмічати його, навіть на заводі недоцільно.
2
Фото: 71 · Автор фото (публікації)
Если добавляете в профиль отправку на завод, хотя бы правильно оформите.
Фотография датирована 21 годом, профиль подвязана под 2012 год.
Фотография датирована 21 годом, профиль подвязана под 2012 год.
2
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Вобщето сам автор і впік СЮДИ фотку при публікації, а не в нужний профіль. А треба було подивитися де діючий профіль, а де вже переданий. Так зачем, можна просто впихнути аби куди, потім сказати шо ми нероби, нічого правильно неробимо.
Перенесено в правильний профіль.
Перенесено в правильний профіль.
3
Фото: 71 · Автор фото (публікації)
Когда фотографию загружали в профиль - делений не было.
Зато когда неделю назад писал под другим профилем тепловоза перенести фотографию в секцию А и часть тепловозов отметить переданными, пост остался неуслышанным.
Зато когда неделю назад писал под другим профилем тепловоза перенести фотографию в секцию А и часть тепловозов отметить переданными, пост остался неуслышанным.
2
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Розподілу на секції небуло, а от профіль після КР був. Це вже я поділив на секції.
Для будь-яких змін у базі, незгоди з оцінками фото, чи припискою є ТІКЕТИ, в які можна подати будь-яку інформацію яку вже точно бачать редактори, але вони теж люди, не роботи, у них є сім'ї, робота, і власне життя.
Для будь-яких змін у базі, незгоди з оцінками фото, чи припискою є ТІКЕТИ, в які можна подати будь-яку інформацію яку вже точно бачать редактори, але вони теж люди, не роботи, у них є сім'ї, робота, і власне життя.
5
Фото: 71 · Автор фото (публікації)
Секции были поделены без привязки к буквам. Только описание в примечании.
Спасибо разобрались (-:
Спасибо разобрались (-:
3
Фото: 0
Сыр бор из-за приписки тепловоза , передачи на завод это высосанное из пальца , до этого почти 10 лет жили , но тут все по нашему национальном, «ноу-хау» которое путает на ура
5
Фото: 0
Цитата (Дальнобойщик, 11.12.2024 14:34):
>Секции были поделены без привязки к буквам. Только описание в примечании.
> Спасибо разобрались (-:
Если бы эти буквы ещё отлепили от номера , дабы тепловоз загуглить надо попотеть)
>Секции были поделены без привязки к буквам. Только описание в примечании.
> Спасибо разобрались (-:
Если бы эти буквы ещё отлепили от номера , дабы тепловоз загуглить надо попотеть)
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.