New Year Cap Small
Україна / ПЗТ 2ТЭ10М-2872Б
Україна, Дніпропетровська областьПрАТ «Інгулецький ГЗК», локомотивне депо
Ukraine, Dnipropetrovsk region
Автор: Дальнобойщик                   Дата: 12 вересня 2021 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 10.12.2024 18:45
Переглядів: 130
Ліцензія: CC-BY-NC-ND

Постійне посилання

2ТЭ10М-2872Б

Дорога приписки:Дніпропетровська область Україна / ПЗТ
Депо приписки:ПрАТ "Інгулецький ГЗК"
Мережевий №:5
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2ТЭ10М, 3ТЭ10М
Завод:Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции СРСР (СССР)
Стан:не працює
Побудований:1987
Примітка:5
Секция Б.
КР ДТРЗ - 26.07.2012

Метадані EXIF

Виробник камери:Apple
Модель камери:iPhone 7 Plus
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop 24.7 (Windows)
Дата і час зйомки:12.09.2021 13:34:30
Витримка:1/2000 с
Діафрагма:1.8
Чутливість ISO:20
Фокусна відстань:3.99 мм
Еквівалентна фокусна відстань:28 мм
Детальніше

Коментарі (10)

Фото: 71 · Автор фото (публікації)
>01.2012 — передано на іншу дорогу
 
Тепловоз на другую дорогу не передан. Находится за границей на капитальном ремонте в Даугавпилсском локомотиворемонтном заводе.
 
Фото привязали до 2012 https://railgallery.pp.ua/vehicle/84092/#nid155630
Эти передачи просто сюр , каждый КР отмечать , давайте уж и ТР-3 пхать в профиль , если он был не деповской, а ДТРЗшный , рукалицо…
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
ще десь напишіть, мало ж під 2ТЕ116-990, але все одно нічого не зміниться, для одного "брєд" а для сотні добре.
 
Доречі при капіталці локомотив реально, тимчасово можно сказати що стає власністю заводу, бо приходе на ремонт з усіма документами. А ТР-3 це 7 діб по нормативу, і відмічати його, навіть на заводі недоцільно.
Фото: 71 · Автор фото (публікації)
Если добавляете в профиль отправку на завод, хотя бы правильно оформите.
Фотография датирована 21 годом, профиль подвязана под 2012 год.
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Вобщето сам автор і впік СЮДИ фотку при публікації, а не в нужний профіль. А треба було подивитися де діючий профіль, а де вже переданий. Так зачем, можна просто впихнути аби куди, потім сказати шо ми нероби, нічого правильно неробимо.
 
Перенесено в правильний профіль.
Фото: 71 · Автор фото (публікації)
Когда фотографию загружали в профиль - делений не было.
Зато когда неделю назад писал под другим профилем тепловоза перенести фотографию в секцию А и часть тепловозов отметить переданными, пост остался неуслышанным.
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Розподілу на секції небуло, а от профіль після КР був. Це вже я поділив на секції.
 
Для будь-яких змін у базі, незгоди з оцінками фото, чи припискою є ТІКЕТИ, в які можна подати будь-яку інформацію яку вже точно бачать редактори, але вони теж люди, не роботи, у них є сім'ї, робота, і власне життя.
Фото: 71 · Автор фото (публікації)
Секции были поделены без привязки к буквам. Только описание в примечании.
Спасибо разобрались (-:
Сыр бор из-за приписки тепловоза , передачи на завод это высосанное из пальца , до этого почти 10 лет жили , но тут все по нашему национальном, «ноу-хау» которое путает на ура
Цитата (Дальнобойщик, 11.12.2024 14:34):
>Секции были поделены без привязки к буквам. Только описание в примечании.
> Спасибо разобрались (-:
Если бы эти буквы ещё отлепили от номера , дабы тепловоз загуглить надо попотеть)
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Довідка · Редколегія · Контакт-центр