New Year Cap Small
CFR CălătoriПерегони
Румунія, жудец Галацперегін Джурджулешти - Галац
România
Romania
Суміщена колія 1435/1520 мм на перегоні від Джурджулешт до Галаца
Автор: Kaiser_Wilhelm_II                   Дата: 04 квітня 2017 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 09.12.2024 03:03
Переглядів: 183

Постійне посилання

Метадані EXIF

Виробник камери:samsung
Модель камери:SM-A510F
Програмне забезпечення:ACDSee Ultimate 2021
Дата і час зйомки:04.04.2017 11:36:26
Витримка:1/1179 с
Діафрагма:1.9
Чутливість ISO:40
Фокусна відстань:3.7 мм
Еквівалентна фокусна відстань:28 мм
Детальніше

Коментарі (12)

Саша, дивуюсь як ви могли зробити це фото.
Фото: 340 · Автор фото (публікації)
Телефон у мене тоді був не дуже. І я тоді їхав у такий машині, що можна було дуже багато знімати, але під час руху на швидкості і не на камеру. А по Рені я в той день знімав на Nikon D90.
Олександре, ще питання навздогін. Знак STOP для автомобілів чи локомотивів? Хоча верхній для авто. Але чому вони так повернуті? Адже в нас вони під іншим кутом.
Фото: 340 · Автор фото (публікації)
Для авто. Тому що дорога йде паралельно залізниці, і перед переїздом водій бачить знаки саме в такому ракурсі, як вони стоять.
Це сплетіння двох колій одного перегону?
До речі, місце сплетіння - це роздільний пункт чи сплетіння може бути на перегоні? Якщо воно може бути на перегоні, чи позначається воно якось по-особливому?
Фото: 340 · Автор фото (публікації)
Там у Галаці для колії 1520 мм ще не доїжджаючи до міста є станція Galati-Larga, від неї колія йде на металургійний завод і ще десь куди. А по станціям на 1435 мм - їх там багато позначено на карті, я навіть не намагався розібратися.
Тут у підписі поставив загальний напрямок.
У Джурджулештах станція одна, суміщена під дві колії. 1435 мм там зараз завершується, її відбудували заново десь у 2013. У радянські часи колія 1435 мм йшла далі Рені - до нинішнього з.п. Лиман-Дунайський, там був термінал зміни колісних пар.
Олександре, зазначу, що станція Джурджулешти стала вузловою десь із 2005 році. Молдова протягла гілку із Реваки до Кайнари. Ми ж перед виборами 2006  року грозились збудувати Ізмаїл - Рені. Як було насправді, я читав ващі дослідження, дуже цікаво. А ми лише прикидами та вкидами "будували" ділянку Мамалига - Ларга (Кельменці). Зараз по колії, що на цьому фото нормальний вантажопотік після відновлення ділянки Березіне (Україна) - Бесарабяска (Молдова).
На 750 чотири рейки на мостах https://railgallery.pp.ua/view/126489/. А на цьому фото напевно 4 рейки, бо 1520 має в якості контр ркйок 1435 і навпаки 1435 має контр 1520. То ж чекаю на вашу думку. Може показалось, що на мосту із 750 6 рейок.
Фото: 182
На залізничному мосту із суміжною колією (4 рейки) обов'язково додаються контррейки. І в сумі виходить 6 рейок.
Фото: 340 · Автор фото (публікації)
Я не бачив (до сусіднього фото також) скільки там рейок безпосередньо на мосту коли їхав там 7 років тому.
Цитата (Lonesome Crow, 10.12.2024 10:08):
>Це сплетіння двох колій одного перегону?
> До речі, місце сплетіння - це роздільний пункт чи сплетіння може бути на перегоні? Якщо воно може бути на перегоні, чи позначається воно якось по-особливому?
 
Місце сплетіння не може бути роздільним пунктом, на лінії Епер'єшке - Батьово перед вхідним світлофором колії 1435 мм та 1520 мм сплітаються, і вже заходять на територію станції Батьово
Михайле, є таке сплетіння, воно постійно на двох розмірах і при підходах до станцій розходяться. Є унікальна річ на перегоні Вадул-Сірет (Україна) - Вікшані(Румунія) де два розміри на перегоні розходяться, де на одноколійній дільниці можна на перегоні зробити схрещення поїздів 1435 та 1520. Тобто теоретично можливо. Може Микола DMM прочитає це. Я в 2013 році не доїхав до тієї "Споруди", обмежившись поблизу станції Вадул-Сірет.  https://railgallery.pp.ua/view/126167/
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Довідка · Редколегія · Контакт-центр