+18
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Dena |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | DMM |
[+] | Evil_Orange |
[+] | chernigivskiy |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | mikolalex |
[+] | Lubasya |
[+] | LvivTrains |
[+] | LHS |
[+] | Коалла |
[+] | vodis |
Метадані EXIF
Виробник камери: | samsung |
Модель камери: | SM-A510F |
Програмне забезпечення: | ACDSee Ultimate 2021 |
Дата і час зйомки: | 04.04.2017 11:36:26 |
Витримка: | 1/1179 с |
Діафрагма: | 1.9 |
Чутливість ISO: | 40 |
Фокусна відстань: | 3.7 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 28 мм |
Детальніше |
Коментарі (12)
Фото: 364
Саша, дивуюсь як ви могли зробити це фото.
1
Фото: 340 · Автор фото (публікації)
Телефон у мене тоді був не дуже. І я тоді їхав у такий машині, що можна було дуже багато знімати, але під час руху на швидкості і не на камеру. А по Рені я в той день знімав на Nikon D90.
2
Фото: 364
Олександре, ще питання навздогін. Знак STOP для автомобілів чи локомотивів? Хоча верхній для авто. Але чому вони так повернуті? Адже в нас вони під іншим кутом.
2
Фото: 340 · Автор фото (публікації)
Для авто. Тому що дорога йде паралельно залізниці, і перед переїздом водій бачить знаки саме в такому ракурсі, як вони стоять.
2
Фото: 23
Це сплетіння двох колій одного перегону?
До речі, місце сплетіння - це роздільний пункт чи сплетіння може бути на перегоні? Якщо воно може бути на перегоні, чи позначається воно якось по-особливому?
До речі, місце сплетіння - це роздільний пункт чи сплетіння може бути на перегоні? Якщо воно може бути на перегоні, чи позначається воно якось по-особливому?
1
Фото: 340 · Автор фото (публікації)
Там у Галаці для колії 1520 мм ще не доїжджаючи до міста є станція Galati-Larga, від неї колія йде на металургійний завод і ще десь куди. А по станціям на 1435 мм - їх там багато позначено на карті, я навіть не намагався розібратися.
Тут у підписі поставив загальний напрямок.
У Джурджулештах станція одна, суміщена під дві колії. 1435 мм там зараз завершується, її відбудували заново десь у 2013. У радянські часи колія 1435 мм йшла далі Рені - до нинішнього з.п. Лиман-Дунайський, там був термінал зміни колісних пар.
Тут у підписі поставив загальний напрямок.
У Джурджулештах станція одна, суміщена під дві колії. 1435 мм там зараз завершується, її відбудували заново десь у 2013. У радянські часи колія 1435 мм йшла далі Рені - до нинішнього з.п. Лиман-Дунайський, там був термінал зміни колісних пар.
3
Фото: 364
Олександре, зазначу, що станція Джурджулешти стала вузловою десь із 2005 році. Молдова протягла гілку із Реваки до Кайнари. Ми ж перед виборами 2006 року грозились збудувати Ізмаїл - Рені. Як було насправді, я читав ващі дослідження, дуже цікаво. А ми лише прикидами та вкидами "будували" ділянку Мамалига - Ларга (Кельменці). Зараз по колії, що на цьому фото нормальний вантажопотік після відновлення ділянки Березіне (Україна) - Бесарабяска (Молдова).
1
Фото: 364
На 750 чотири рейки на мостах https://railgallery.pp.ua/view/126489/. А на цьому фото напевно 4 рейки, бо 1520 має в якості контр ркйок 1435 і навпаки 1435 має контр 1520. То ж чекаю на вашу думку. Може показалось, що на мосту із 750 6 рейок.
2
Фото: 182
На залізничному мосту із суміжною колією (4 рейки) обов'язково додаються контррейки. І в сумі виходить 6 рейок.
2
Фото: 340 · Автор фото (публікації)
Я не бачив (до сусіднього фото також) скільки там рейок безпосередньо на мосту коли їхав там 7 років тому.
3
Фото: 336
Цитата (Lonesome Crow, 10.12.2024 10:08):
>Це сплетіння двох колій одного перегону?
> До речі, місце сплетіння - це роздільний пункт чи сплетіння може бути на перегоні? Якщо воно може бути на перегоні, чи позначається воно якось по-особливому?
Місце сплетіння не може бути роздільним пунктом, на лінії Епер'єшке - Батьово перед вхідним світлофором колії 1435 мм та 1520 мм сплітаються, і вже заходять на територію станції Батьово
>Це сплетіння двох колій одного перегону?
> До речі, місце сплетіння - це роздільний пункт чи сплетіння може бути на перегоні? Якщо воно може бути на перегоні, чи позначається воно якось по-особливому?
Місце сплетіння не може бути роздільним пунктом, на лінії Епер'єшке - Батьово перед вхідним світлофором колії 1435 мм та 1520 мм сплітаються, і вже заходять на територію станції Батьово
1
Фото: 364
Михайле, є таке сплетіння, воно постійно на двох розмірах і при підходах до станцій розходяться. Є унікальна річ на перегоні Вадул-Сірет (Україна) - Вікшані(Румунія) де два розміри на перегоні розходяться, де на одноколійній дільниці можна на перегоні зробити схрещення поїздів 1435 та 1520. Тобто теоретично можливо. Може Микола DMM прочитає це. Я в 2013 році не доїхав до тієї "Споруди", обмежившись поблизу станції Вадул-Сірет. https://railgallery.pp.ua/view/126167/
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.