+31
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Валерій Русін |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | tech_noir |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | Railway_Hamster |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Сашко |
[+] | _maks_067_ |
[+] | Vlad067 |
[+] | Leynard |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | L1nks |
[+] | Breneatru |
[+] | Markus1k |
[+] | LvivTrains |
[+] | Fotograf_pantografa_ua |
[+] | qwerty |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | iL19ya |
[+] | bodya3504 |
[+] | Дальнобойщик |
[+] | ВЛ11.8-726 |
Інформація про фото
Опубліковано: 08.12.2024 13:25
Переглядів: 272
Ліцензія: Copyright ©
ТЕ33АС-2011
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-5 Гречани |
Мережевий №: | 15119639 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | ТЭ33АС |
Модифікація: | ТЕ33АС «Тризуб» |
Завод: | General Electric |
Стан: | не працює (оновлено 20.11.2024) |
Побудований: | 10.2018 |
З 20 листопада 2024 знаходиться в Полтаві по причині - заклинення 3-ї колісної пари. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Ver.1.00 |
Дата і час зйомки: | 08.12.2024 10:36:04 |
Витримка: | 1/8 с |
Діафрагма: | 6.3 |
Чутливість ISO: | 400 |
Корекція експозиції: | +4/6 EV |
Фокусна відстань: | 18 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 27 мм |
Детальніше |
Коментарі (6)
Фото: 4638 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Вся увага на 3-тю КП, вивішена
6
Фото: 988
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
А я все гадав, як транспортують з перегону у таких випадках - заклиненні КП. Он як.
5
У нас заклинило 5 кп напротив депо.
Так и заехали прямо в депо с заклинившей.
Так и заехали прямо в депо с заклинившей.
3
Фото: 364
2М62У-0248, поїзд 623 Київ - Кам'янеь-Подільський заклинення перед Ярмолинцями, М62-1708, поїзд 6344 після відправлення зі станції Кам'янець-Подільський. Обидва рази вдалось зірвати КП і та доїхати до депо при включеному тягачі при постійному контролі температури ТЕД. Бігав із помічником при кожній зупинці.
3
Фото: 6
Була ситуація коли ще моє ПКВЧ-9 обслуговували 139/140 то в локомотива після відправлення з Кам'янець Подільського на другій секції локомотива заклинило другу вісь, по Дунаївцях загорілося мастило на візку але бригада швидко погасила, вже на під'їзді до Скібнево кп розклинило але був сильний повзун, тому за час технічної стоянки по Скібнево другу секцію викинули і до Гречан довезли на одній секції
3
Фото: 364
Костянтин, пригадую той графік 140-го, де стоянка по Скібнево була 42 хвилини в 2019 році. Скрещення із 769-м та дизелем. Дизель можна було б бити. Але він мав скрещення по Кам'янець-Подільському із 118 Чернівці - Київ. І по Гуменцям було скрещення 118 із 769..
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.