+34
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | thizztle |
[+] | Dena |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | POMARANCH |
[+] | ML506 |
[+] | Сашко |
[+] | lviv4ik |
[+] | Enot |
[+] | Leynard |
[+] | Transcarpathia.trains |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | Breneatru |
[+] | Boyanchik |
[+] | Egor_079 |
[+] | Kharkiv_UZ |
[+] | qwerty |
[+] | KREOZOT |
[+] | Timurentii |
[+] | Davchech |
[+] | OD_Banc1k |
[+] | bodya3504 |
[+] | Kra$nogradik |
[+] | siqizein |
[+] | sdtk4ik |
ВЛ82М-031
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-3 Основа |
Мережевий №: | 12282042/12282059 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Двосистемні електровози |
Модель: | ВЛ82, ВЛ82М |
Завод: | Новочеркасский электровозостроительный завод |
Стан: | діючий |
Побудований: | 12.1973 |
З заводу прибув в депо Куп'янськ-Сорт. 02.2022 - переданий в депо Основа. 02.2022 - 06.2022 - знаходився в депо Полтава на збереженні, в неробочому стані. КРП ЗЕРЗ 17.12.2018 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Adobe Lightroom 9.5.0 (Android) |
Дата і час зйомки: | 30.11.2024 11:28:08 |
Витримка: | 1/125 с |
Діафрагма: | 6.7 |
Чутливість ISO: | 400 |
Фокусна відстань: | 82 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 123 мм |
Детальніше |
Коментарі (6)
Фото: 23
Чому під цей поїзд видали двосистемний електровоз? Судячи з розкладу на сайті УЗ, тривала зупинка в Лозовій збереглася, тобто зміна локомотива там має бути. Не вистачає електровозів змінного струму?
4
Фото: 0
Lonesome Crow так, згоден з вами
Наскільки я знаю він їздив й 30 листопада й 1 грудня
Можливо все таки й дефіцит
Наскільки я знаю він їздив й 30 листопада й 1 грудня
Можливо все таки й дефіцит
4
Фото: 7
Дивно, шо їде 2-ох системний електровоз по цій гілці.
2
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Панове, на 82-гі зараз ніхто вже не дивиться як на двосистемні. Ними гоцають де попало, де є потреба в робочих електровозах, на Дніпропетровщині, Харківщині, Полтавщині, де він потрібен туди і їде, аби не стояв на БЗ. Хоча не всі в ходу, але більшість їзде, і в них вже нема такої нагальної потреби в саме зміні струму. З почаиком війни добрячий шмат постоянки попав в окупацію, і постійників в принципі вистачає, а от зі змінниками біда, особливо пасажирськими.
А щодо двосистемника на цій дільниці, то вони тут щоденно і в немалій кількості.
А щодо двосистемника на цій дільниці, то вони тут щоденно і в немалій кількості.
6
Фото: 23
Ну, якщо двосистемниками "гоцають де попало", а "зі змінниками біда" (а значить, у "зміннотокових" депо роботи вистачає), логічніше було б пустити ВЛ82м з пасажирськими поїздами від Харкова до Києва: і ЧС4/8/ВЛ80 вивільнилися б, і стоянка по Полтаві зменшилася б з 20 хвилин до 2, і харківські бригади отримали б роботу, якої їм зараз катастрофічно не вистачає. Чи такі зміни - дуже складно для керівництва УЗ?
5
Фото: 0
Lonesome Crow
Вл82м їздили часто під "грузачами"
Десь в мене є фото 035 в новій лівреї з грузачем
Але потім почали їздити вл80т та "к"
Бувало що по два на один состав давали
Тут саме цікаво що його під пасажирський дали
Раніше максимум вл80 давали
Вл82м їздили часто під "грузачами"
Десь в мене є фото 035 в новій лівреї з грузачем
Але потім почали їздити вл80т та "к"
Бувало що по два на один состав давали
Тут саме цікаво що його під пасажирський дали
Раніше максимум вл80 давали
4
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.