New Year Cap Small
Україна ЭР9М-398, ДР1А-273
Україна, Полтавська областьперегін Мала Перещепинська - Полтава-Південна
Ukraine, Poltava regionMala Pereshchepynsʹka - Poltava-Pivdenna line
Обкатка колісних пар на ДР1А-273 перед відправкою на ЗЕРЗ.
Автор: Рудий Кіт                   Дата: 28 листопада 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 28.11.2024 15:16
Переглядів: 268
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ЭР9М-398

Дорога приписки:Приміська пасажирська компанія Україна
Депо приписки:РПЧ-12 Полтава
Тип:Електропоїзди
Категорія:Електропоїзди змінного струму
Модель:ЭР9М
Завод:Рижский вагоностроительный завод СРСР (СССР)
Стан:діючий (оновлено 03.2024)
Побудований:09.1977
Електропоїзд побудовано на Ризькому ВЗ в 10-тивагонному складі.
 
З заводу поступив в депо ТЧ-8 Фастів, П-ЗАХ Зал;
 
У жовтні 2011 року переданий в депо РПЧ-2 Полтава, ПІВД Зал;
 
Вагони 07 та 10 КР не проходили, вагон 07 відставлений, 10 працює в чотиривагонному складі з 385;
 
КР КЕВРЗ по проекту "City Express" 02.2023 (39809+398+50701)
КР КЕВРЗ по проекту "City Express" 05.2023 (39801+507(+5011)+50709)

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D5100
Програмне забезпечення:Ver.1.00
Дата і час зйомки:28.11.2024 14:47:36
Витримка:1/400 с
Діафрагма:6.3
Чутливість ISO:640
Корекція експозиції:+4/6 EV
Фокусна відстань:58 мм
Еквівалентна фокусна відстань:87 мм
Детальніше

Коментарі (11)

і не тяжко оце ЕР9М?
А чому його на зерз відправляють?
Фото: 4638 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
А чого повинно бути тяжко? У одного мотора електропоїзда потужність 4х200 = 800 квт, їх тут чотири, маємо 3200 квт, це один ТЕП70 по потужності в квт, навіть трошки більше. І тягти за собою 216 тон вона навіть не напрягається особо.
Фото: 4638 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Цитата (ANT8N4IK, 28.11.2024 18:28):
>А чому його на зерз відправляють?
 
На капіталку, як чого, на ремонт.
Ні так я знаю що таким кврз займатися може
Фото: 4638 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
А буде робити ЗЕРЗ.
Фото: 412
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Замість того, щоб сам завод евакуювати, вони туди ще РС тягнуть під каби
Так тоді люди шо живуть у Запоріжжі лишаться без роботи, якась дивна претензія. Навпаки треба подякувати УЗ, що та лишає робочі місця у прифронтових містах
M_E_L_O_M_A_N, Ви серйозно пишете чи просто потролити?
По-перше, евакуація заводу передбачає переїзд працівників.
По-друге, якщо завод буде знищений внаслідок обстрілів, а працівники загиинуть - по-вашему, буде краще?
По-третє, думку щодо евакуації ЗЕРЗ висловив мешканець Запоріжжя, який явно краще знає ситуацію в місті.
Фото: 412
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
До речі сам тоді ПРЗ під час II WW було евакуйовано до Красноярску. А у прифронтових містах за 20 км від ворога мають бути тількі ті, хто задіян у обороні.
Цитата (Рудий Кіт, 29.11.2024 10:56):
>А буде робити ЗЕРЗ.
Як я зрозумів тепер КР дизель - поїздам будуть виконувати і на ЗЕРЗ?
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Довідка · Редколегія · Контакт-центр