+32
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | dda_photographies |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | thizztle |
[+] | Dena |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | AgentF |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | ВікторБГол |
[+] | MEYSHOR |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | kytra1n |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | luka0052 |
[+] | Leynard |
[+] | Lubasya |
[+] | Boyanchik |
[+] | Egor_079 |
[+] | yariz470 |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | Eh0rCh1k |
[+] | KREOZOT |
[+] | ziu_one_love |
[+] | iL19ya |
[+] | LHS |
[+] | Vitalii_Ts |
[+] | Gen4ik |
Інформація про фото
Опубліковано: 16.11.2024 12:18
Переглядів: 558
Ліцензія: Copyright ©
ЕПЛ2Т-024
Дорога приписки: | Ремонтні заводи залізничного рухомого складу |
Депо приписки: | ПрАТ «КЕВРЗ», м. Київ |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди постійного струму |
Модель: | ЕПЛ2Т |
Завод: | ХК «Луганськтепловоз» |
Стан: | 11.2024 — передано на іншу дорогудіючий |
Побудований: | 07.2007 |
Примітка: | КРП "CityExpress" |
Ремонти: 14.06.2024 - прибув на КЕВРЗ. Приписка до депо: __.07.2007 - надійшов у ТЧ-8 Дніпропетровськ Придніпровської зал. __.04.2008 - з переведенням МВРС до РПЧ, переведений до РПЧ-1 Дніпропетровськ Придніпровської зал. __.11.2024 - проведенно КРП на заводі "ПрАТ" "КЕВРЗ". Історична та додаткова інформація: Працював на прискорених маршрутах Дніпропетровськ - Донецьк, Дніпропетровськ - Сімферополь, Дніпро - Покровськ. Особливості: Перший електропоїзд підвищеної комфортності з вагонами 2 класу, збудований на ЛТЗ. Інше: Іменний «Східний експрес». |
Коментарі (3)
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
через те що роблять підігрів зеркал заднього виду, воно все скручене на ізострічці, дуже швидко виходить з ладу, а потім дає землю в плюсові кола.
4
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
А у чому проблема зробити з запасом міцності (да хоч би на тій же ізострічці)?
1
Фото: 85 · Автор фото (публікації)
Для когось це не вигідно. Хоча тут весь поїзд такий....
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.