Рейтинг: +32
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | dda_photographies |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | thizztle |
[+] | Dena |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | AgentF |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | ВікторБГол |
[+] | MEYSHOR |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | kytra1n |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | luka0052 |
[+] | Leynard |
[+] | Lubasya |
[+] | Boyanchik |
[+] | Egor_079 |
[+] | yariz470 |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | Eh0rCh1k |
[+] | KREOZOT |
[+] | ziu_one_love |
[+] | iL19ya |
[+] | LHS |
[+] | Vitalii_Ts |
[+] | Gen4ik |
Інформація про фото
Опубліковано: 16.11.2024 13:18
Переглядів: 321
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ЕПЛ2Т-024
Дорога приписки: | Ремонтні заводи залізничного рухомого складу |
Депо приписки: | ПрАТ «КЕВРЗ» |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди постійного струму |
Модель: | ЕПЛ2Т |
Завод: | ХК «Луганськтепловоз» |
Стан: | КРП (оновлено 16.06.2024) |
Побудований: | 07.2007 |
Примітка: | «Східний експрес» |
Ремонти: 14.06.2024 - прибув на КЕВРЗ. Приписка до депо: __.07.2007 - надійшов у ТЧ-8 Дніпропетровськ Придніпровської зал. __.04.2008 - з переведенням МВРС до РПЧ, переведений до РПЧ-1 Дніпропетровськ Придніпровської зал. Історична та додаткова інформація: Працював на прискорених маршрутах Дніпропетровськ - Донецьк, Дніпропетровськ - Сімферополь, Дніпро - Покровськ. Особливості: Перший електропоїзд підвищеної комфортності з вагонами 2 класу, збудований на ЛТЗ. Інше: Іменний «Східний експрес». |
Коментарі (3)
Фото: 4467
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
через те що роблять підігрів зеркал заднього виду, воно все скручене на ізострічці, дуже швидко виходить з ладу, а потім дає землю в плюсові кола.
4
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
А у чому проблема зробити з запасом міцності (да хоч би на тій же ізострічці)?
1
Фото: 82 · Автор фото
Для когось це не вигідно. Хоча тут весь поїзд такий....
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.