Рейтинг: +18
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Чернівецький ЖДфан |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | Railway_Hamster |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | Sloger6no |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | KREOZOT |
[+] | LHS |
Інформація про фото
Опубліковано: 09.11.2024 16:32
Переглядів: 135
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon EOS 50D |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS5 Windows |
Дата і час зйомки: | 23.05.2021 11:16:44 |
Витримка: | 1/800 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 400 |
Фокусна відстань: | 200 мм |
Детальніше |
Коментарі (8)
Фото: 117
Непогано було б деякі пояснення написати.
Такі фото - рідкість.
Такі фото - рідкість.
2
Фото: 192 · Автор фото
Колiєвкладач якоїсь замороченої системи, бiльше не знаю що писати
3
Фото: 326
Будувати колію для колієвкладача, щоб той побудував ще одну колію це фантастика.
1
Фото: 192 · Автор фото
Можливо, він якимось чином свою колію підганяє під 1435 мм. Цілком припускаю такий варіант.
3
Фото: 4467
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
та ну гляньте на його рейси, це ж навіть не Р42, а щось легше набагато. Його рейки точно не годяться під магістральні.
4
Фото: 361
Десь гуляє відео цього процесу. Рейки тимчасові тільки для вікна. Адже не вкладають готові ланки, а проводять поступово нову решітку. Тобто розставляють шпали, потім рейки, далі кріплять, підсипають щебінь.
3
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цікаво, навіщо так складно? Невже не можна укладати готову РШР путеукладочним поїздом?
3
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Ні, на перегоні буде усе ж легше. По-перше, задіяно менше робітників, по-друге, простіший тегнологічний процес, де на базі КМС не збирають ланки колій, не проводять навантажувальний процес, котрий проводиться трішки довше, ніж закидання заготовок у вагони (тут завантажили вагон на заводі ЗБК шпалами та вагон металевими конструкціями на прокатному заводі, привезли на місце вкладання, там при розвантаженні одразу украли безпосередньо прямо в колію, а наш процес з ланками колії: завантажили вагони, як в першому випадку, привезли в КМС, розвантажили, зібрали на стенді, завантажили, перевезли на місце укладки, розвантажили, підігнали, встановили). Плюс, укладка на місці більш автоматизована, а зі зборкою у КМС більш ручна.
4
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.