České dráhyРізне
Чеська Республіка, Південноморавський крайперегiн Брно-Горнi Гершпiце - Стршелiце
Česká republika, Jihomoravsky kraj
Czech Republic, South-Moravian region
Автор: AgentF                   Дата: 23 травня 2021 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 09.11.2024 16:32
Переглядів: 135
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

Метадані EXIF

Виробник камери:Canon
Модель камери:Canon EOS 50D
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop CS5 Windows
Дата і час зйомки:23.05.2021 11:16:44
Витримка:1/800 с
Діафрагма:7.1
Чутливість ISO:400
Фокусна відстань:200 мм
Детальніше

Коментарі (8)

Фото: 117
Непогано було б деякі пояснення написати.
Такі фото - рідкість.
Фото: 192 · Автор фото
Колiєвкладач якоїсь замороченої системи, бiльше не знаю що писатиWell
Будувати колію для колієвкладача, щоб той побудував ще одну колію це фантастика.
Фото: 192 · Автор фото
Можливо, він якимось чином свою колію підганяє під 1435 мм. Цілком припускаю такий варіант.
Фото: 4467
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
та ну гляньте на його рейси, це ж навіть не Р42, а щось легше набагато. Його рейки точно не годяться під магістральні.
Десь гуляє відео цього процесу. Рейки тимчасові тільки для вікна. Адже не вкладають готові ланки, а проводять поступово нову решітку. Тобто розставляють шпали, потім рейки, далі кріплять, підсипають щебінь.
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цікаво, навіщо так складно? Невже не можна укладати готову РШР путеукладочним поїздом?
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Ні, на перегоні буде усе ж легше. По-перше, задіяно менше робітників, по-друге, простіший тегнологічний процес, де на базі КМС не збирають ланки колій, не проводять навантажувальний процес, котрий проводиться трішки довше, ніж закидання заготовок у вагони (тут завантажили вагон на заводі ЗБК шпалами та вагон металевими конструкціями на прокатному заводі, привезли на місце вкладання, там при розвантаженні одразу украли безпосередньо прямо в колію, а наш процес з ланками колії: завантажили вагони, як в першому випадку, привезли в КМС, розвантажили, зібрали на стенді, завантажили, перевезли на місце укладки, розвантажили, підігнали, встановили). Плюс, укладка на місці більш автоматизована, а зі зборкою у КМС більш ручна.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр