Україна / Фотолінії 2. станція ОСНОВА (247.8)
Україна, Хapківстанція Основа
Ukraine, KharкіvOsnova station
Пост ГАЦ
Автор: ВН Цокур                   Дата: 11 липня 2018 р.
Рейтинг: +5

Оцінка

[+]AgentF
[+]ВікторБГол
[+]Aleksey5516
[+]Evil_Orange
[+]LHS

Інформація про фото

Опубліковано: 08.11.2024 10:28
Переглядів: 49
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

2. станція ОСНОВА (247.8)

Дорога приписки:Південна філія УЗ, ДН-2 Харків Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Харків-Пасажирський - Основа - Букине (Дон.РФ)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Електрифіковано постійним струмом 3kV Україна / Фотолінії
Стан:действующий
Побудований:1910
Осно́ва — вузлова сортувальна позакласна залізнична станція Харківської дирекції Південної залізниці, Харківського залізничного вузла Ізюмського та Куп'янського напрямків. Розташована в Основ'янському районі міста Харкова.
 
Від станції відгалужуються лінії у декількох напрямках до станцій: Харків-Пасажирський (8 км), Харків-Левада (6 км), Люботин (25 км), Ізюм (128 км), Куп'янськ-Вузловий (121 км) та Куп'янськ-Сортувальний (127 км)
 
У 1908 році розпочато будівництво Північно-Донецької залізниці (лінії Харків — Ізюм — Донбас та Харків — Льгов), на якій відкрита будівля станції Основа за проєктом інженера Юрія Пашеля. Проектна назва станції - Сортувальна.
 
Слід зазначіти, що на той час в Харкові існувала інша платформа Основа, яка була розташована в передмісті Мала Основа на лініі Харків-Пасажирський - Харків-Тов. Тому на той час станція Основа Північно-Донецької залізниці в розкладах потягів 1910-1920-х років називалася як Основа Донецька, щоб запобігти плутанини.
 
У 1910 році побудова залізнична лінія Основа — Лиман, на якій була відкрита станція Основа. Тоді ж залізничною лінією розпочався регулярний рух поїздів. За іншими даними станція була відкрита 1911 року — одночасно з відкриттям паровозного депо «Основа» (нині — ТЧ-3 «Основа»), яке відбулось 15 вересня 1911 року. Депо обслуговувало лінії Основа — Готня та Основа — Лиман.
 
У 1929 році побудована Північна, а 1933 року — Південна сортувальні гірки.
 
У 1958 році станція електрифікована постійним струмом (=3 кВ).
 
1961 року електрифікована дільниця Основа — Слов'яногірськ та переведено на тепловозну тягу лінію Харків (Основа) — Готня. Приблизно в цей же час станцію було обладнано електричною централізацією стрілочних переводів.
 
У 1984 році на станції Основа сформовано перший в СРСР важковантажний поїзд вагою у 33,05 тис. тонн, який складався з 428 вагонів та п'яти тепловозів (3 трисекційних та 2 двосекційних). Поїзд пройшов маршрутом Основа — Готня — Суми — Ворожба.
 
У 1987 році до станції Основа була приєднана станція Безлюдівка, як Безлюдівський парк.
 
У 2008 році вокзал станції Основа був реконструйований.
 
На станції знаходиться 104 залізничні колії, 386 стрілочних переводів.
 
І—IV колії використовуються для посадки та висадки пасажирів. До колії І виходить 1-ша платформа, до колії ІІ — 2-га, а до ІІІ та IV колій — 3-тя висока платформа.

Метадані EXIF

Виробник камери:Canon
Модель камери:Canon PowerShot SX120 IS
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop 21.1 (Windows)
Дата і час зйомки:11.07.2018 07:25:31
Витримка:1/1250 с
Діафрагма:4.5
Чутливість ISO:100
Корекція експозиції:–1/3 EV
Фокусна відстань:18.1 мм
Детальніше

Коментарі (3)

Володя, будівля типова, в Гречанах схожа.
Вікторе, на сортувальній гірці в Батьові така ж сама, я спочатку подумав, що це Батьово)
Михайле, кожен представляє те, із чим мав справу. Я Гречани. В будівлю, в яку неодноразово заходив.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр