Інформація про фото
Опубліковано: 08.11.2024 10:28
Переглядів: 49
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
2. станція ОСНОВА (247.8)
Дорога приписки: | Південна філія УЗ, ДН-2 Харків |
Депо приписки: | дільниця Харків-Пасажирський - Основа - Букине (Дон.РФ) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Електрифіковано постійним струмом 3kV |
Стан: | действующий |
Побудований: | 1910 |
Осно́ва — вузлова сортувальна позакласна залізнична станція Харківської дирекції Південної залізниці, Харківського залізничного вузла Ізюмського та Куп'янського напрямків. Розташована в Основ'янському районі міста Харкова.
Від станції відгалужуються лінії у декількох напрямках до станцій: Харків-Пасажирський (8 км), Харків-Левада (6 км), Люботин (25 км), Ізюм (128 км), Куп'янськ-Вузловий (121 км) та Куп'янськ-Сортувальний (127 км) У 1908 році розпочато будівництво Північно-Донецької залізниці (лінії Харків — Ізюм — Донбас та Харків — Льгов), на якій відкрита будівля станції Основа за проєктом інженера Юрія Пашеля. Проектна назва станції - Сортувальна. Слід зазначіти, що на той час в Харкові існувала інша платформа Основа, яка була розташована в передмісті Мала Основа на лініі Харків-Пасажирський - Харків-Тов. Тому на той час станція Основа Північно-Донецької залізниці в розкладах потягів 1910-1920-х років називалася як Основа Донецька, щоб запобігти плутанини. У 1910 році побудова залізнична лінія Основа — Лиман, на якій була відкрита станція Основа. Тоді ж залізничною лінією розпочався регулярний рух поїздів. За іншими даними станція була відкрита 1911 року — одночасно з відкриттям паровозного депо «Основа» (нині — ТЧ-3 «Основа»), яке відбулось 15 вересня 1911 року. Депо обслуговувало лінії Основа — Готня та Основа — Лиман. У 1929 році побудована Північна, а 1933 року — Південна сортувальні гірки. У 1958 році станція електрифікована постійним струмом (=3 кВ). 1961 року електрифікована дільниця Основа — Слов'яногірськ та переведено на тепловозну тягу лінію Харків (Основа) — Готня. Приблизно в цей же час станцію було обладнано електричною централізацією стрілочних переводів. У 1984 році на станції Основа сформовано перший в СРСР важковантажний поїзд вагою у 33,05 тис. тонн, який складався з 428 вагонів та п'яти тепловозів (3 трисекційних та 2 двосекційних). Поїзд пройшов маршрутом Основа — Готня — Суми — Ворожба. У 1987 році до станції Основа була приєднана станція Безлюдівка, як Безлюдівський парк. У 2008 році вокзал станції Основа був реконструйований. На станції знаходиться 104 залізничні колії, 386 стрілочних переводів. І—IV колії використовуються для посадки та висадки пасажирів. До колії І виходить 1-ша платформа, до колії ІІ — 2-га, а до ІІІ та IV колій — 3-тя висока платформа. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon PowerShot SX120 IS |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop 21.1 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 11.07.2018 07:25:31 |
Витримка: | 1/1250 с |
Діафрагма: | 4.5 |
Чутливість ISO: | 100 |
Корекція експозиції: | –1/3 EV |
Фокусна відстань: | 18.1 мм |
Детальніше |
Коментарі (3)
Фото: 361
Володя, будівля типова, в Гречанах схожа.
1
Фото: 326
Вікторе, на сортувальній гірці в Батьові така ж сама, я спочатку подумав, що це Батьово)
1
Фото: 361
Михайле, кожен представляє те, із чим мав справу. Я Гречани. В будівлю, в яку неодноразово заходив.
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.