New Year Cap Small
Україна ТЭП70-0154
Україна, Харківська областьперегін Люботин-Західний - Люботин
Ukraine, Kharkiv regionLyubotyn-West - Lyubotyn line
Автор: Egor_079                   Дата: 31 жовтня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 01.11.2024 17:39
Переглядів: 245
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ТЭП70-0154

Дорога приписки:Південна філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-3 Основа
Мережевий №:15041544
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Пасажирські тепловози
Модель:ТЭП70
Завод:Коломенский завод СРСР (СССР)
Стан:діючий
Заводський №:2494
Побудований:12.1988
З заводу прибув в депо Полтава ПІВД
 
04.04.1992 р. — переданий в депо Люботин
20.02.2000 р. — переданий в депo Полтава
26.09.2019 р. - переданий в депо Основа
02.2024 - Пофарбований в корпоративний стиль

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D3000
Програмне забезпечення:Adobe Lightroom 10.0.2 (Android)
Дата і час зйомки:31.10.2024 13:04:37
Витримка:1/400 с
Діафрагма:4.5
Чутливість ISO:800
Фокусна відстань:34 мм
Еквівалентна фокусна відстань:51 мм
Детальніше

Коментарі (10)

Єгор, мені  остається лише подякувати тобі за фото https://railgallery.pp.ua/view/125789/ . Бо дуже приємно бачити машину, яка мені попалась на Чернігівщині. Так само авторам, які знімають в моїх краях.
Фото: 228 · Автор фото (публікації)
;)
Тепер депо Основа має одне з найдовших тепловозних плечей по УЗ − 325 км. Більше тільки з Полісся на Галичину.
Сергію, це яке плече? Бо я знаю ТЧ-7 Коростень має плече на Львів через Сарни, Ковель із поїздами 113/114.
Я так розумію, що мова про Харків - Конотоп.
Богдане, дякую. По Ворожбі ж зміна тяги не відбувається.
Найдовше теплоплече на УЗ, з одним локомотивом і бригадою, це Коростень - Львів − 493 км зі згаданими Віктором Борисовичем рейсами 113-131 (якщо додати ділянку Коростень - Житомир − 575 км). Певно це рекорд для автономної тяги колій 1520 мм. Припускаю, більше може бути на БЧ.
 
Далі іде ділянка Харків - Конотоп 325 км, харків'яни на ТЕПах. Потім − Козятин - Кам'янець-Подільський, 300 км зі зміною бригад по Гречанах. Усе інше − менше.
 
Інколи виникають ділянки 300+ км під час ремонтних робіт в районі Ходорова, ПДСи зі Львова на Чернівці і Карпати пускають через Стрий, збільшуючи кілометрах обхідним шляхом.
Цитата (ВікторБГол, 02.11.2024 19:19):
>Богдане, дякую. По Ворожбі ж зміна тяги не відбувається.
Борисович ще з 19.04 зміна тяги по Ворожбі скасована
Так, Олекса дякую. Проглядав розклад і побачив цк по тривалоті стоянок.
Цитата (sergius, 02.11.2024 23:08):
> Козятин - Кам'янець-Подільський
Так, 195 до Гречан, 106 Гречани - Кам'янець-Подільський. Іноді обслуговується одним локомотивом, але із зміною бригад завжди. Попадав я під зміну на колії нечасто. Ходити приходилось більше кілометра, тобто двічі метрів по 600 згідно Гуглу. Здали на першій до ТЧД здаєш маршрут, назад в бригадний, який якраз напроти місця зміни бригад. Було в нас плече на 250 км Гречани - Чернівці із поїздами №117/118 Чернівці - Київ. Ці поїзди обслуговувались бригадами ТЧ-5 Гречани від Чернівців до Києва.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Довідка · Редколегія · Контакт-центр