+20
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nazaritos |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | POMARANCH |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | Sumskoj |
[+] | sergius |
[+] | taveet |
[+] | Lubasya |
[+] | qwerty |
[+] | Timurentii |
[+] | Crazy-Angel |
[+] | bodya3504 |
Інформація про фото
Опубліковано: 01.11.2024 17:39
Переглядів: 245
Ліцензія: Copyright ©
ТЭП70-0154
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-3 Основа |
Мережевий №: | 15041544 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Пасажирські тепловози |
Модель: | ТЭП70 |
Завод: | Коломенский завод |
Стан: | діючий |
Заводський №: | 2494 |
Побудований: | 12.1988 |
З заводу прибув в депо Полтава ПІВД
04.04.1992 р. — переданий в депо Люботин 20.02.2000 р. — переданий в депo Полтава 26.09.2019 р. - переданий в депо Основа 02.2024 - Пофарбований в корпоративний стиль |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D3000 |
Програмне забезпечення: | Adobe Lightroom 10.0.2 (Android) |
Дата і час зйомки: | 31.10.2024 13:04:37 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 4.5 |
Чутливість ISO: | 800 |
Фокусна відстань: | 34 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 51 мм |
Детальніше |
Коментарі (10)
Фото: 364
Єгор, мені остається лише подякувати тобі за фото https://railgallery.pp.ua/view/125789/ . Бо дуже приємно бачити машину, яка мені попалась на Чернігівщині. Так само авторам, які знімають в моїх краях.
3
Фото: 228 · Автор фото (публікації)
;)
1
Фото: 0
Тепер депо Основа має одне з найдовших тепловозних плечей по УЗ − 325 км. Більше тільки з Полісся на Галичину.
3
Фото: 364
Сергію, це яке плече? Бо я знаю ТЧ-7 Коростень має плече на Львів через Сарни, Ковель із поїздами 113/114.
2
Фото: 18
Я так розумію, що мова про Харків - Конотоп.
3
Фото: 364
Богдане, дякую. По Ворожбі ж зміна тяги не відбувається.
2
Фото: 0
Найдовше теплоплече на УЗ, з одним локомотивом і бригадою, це Коростень - Львів − 493 км зі згаданими Віктором Борисовичем рейсами 113-131 (якщо додати ділянку Коростень - Житомир − 575 км). Певно це рекорд для автономної тяги колій 1520 мм. Припускаю, більше може бути на БЧ.
Далі іде ділянка Харків - Конотоп 325 км, харків'яни на ТЕПах. Потім − Козятин - Кам'янець-Подільський, 300 км зі зміною бригад по Гречанах. Усе інше − менше.
Інколи виникають ділянки 300+ км під час ремонтних робіт в районі Ходорова, ПДСи зі Львова на Чернівці і Карпати пускають через Стрий, збільшуючи кілометрах обхідним шляхом.
Далі іде ділянка Харків - Конотоп 325 км, харків'яни на ТЕПах. Потім − Козятин - Кам'янець-Подільський, 300 км зі зміною бригад по Гречанах. Усе інше − менше.
Інколи виникають ділянки 300+ км під час ремонтних робіт в районі Ходорова, ПДСи зі Львова на Чернівці і Карпати пускають через Стрий, збільшуючи кілометрах обхідним шляхом.
1
Фото: 45
Цитата (ВікторБГол, 02.11.2024 19:19):
>Богдане, дякую. По Ворожбі ж зміна тяги не відбувається.
Борисович ще з 19.04 зміна тяги по Ворожбі скасована
>Богдане, дякую. По Ворожбі ж зміна тяги не відбувається.
Борисович ще з 19.04 зміна тяги по Ворожбі скасована
0
Фото: 364
Так, Олекса дякую. Проглядав розклад і побачив цк по тривалоті стоянок.
0
Фото: 364
Цитата (sergius, 02.11.2024 23:08):
> Козятин - Кам'янець-Подільський
Так, 195 до Гречан, 106 Гречани - Кам'янець-Подільський. Іноді обслуговується одним локомотивом, але із зміною бригад завжди. Попадав я під зміну на колії нечасто. Ходити приходилось більше кілометра, тобто двічі метрів по 600 згідно Гуглу. Здали на першій до ТЧД здаєш маршрут, назад в бригадний, який якраз напроти місця зміни бригад. Було в нас плече на 250 км Гречани - Чернівці із поїздами №117/118 Чернівці - Київ. Ці поїзди обслуговувались бригадами ТЧ-5 Гречани від Чернівців до Києва.
> Козятин - Кам'янець-Подільський
Так, 195 до Гречан, 106 Гречани - Кам'янець-Подільський. Іноді обслуговується одним локомотивом, але із зміною бригад завжди. Попадав я під зміну на колії нечасто. Ходити приходилось більше кілометра, тобто двічі метрів по 600 згідно Гуглу. Здали на першій до ТЧД здаєш маршрут, назад в бригадний, який якраз напроти місця зміни бригад. Було в нас плече на 250 км Гречани - Чернівці із поїздами №117/118 Чернівці - Київ. Ці поїзди обслуговувались бригадами ТЧ-5 Гречани від Чернівців до Києва.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.