Україна ЕПЛ9Т-004
Україна, Харківська областьстанція Огульці
Ukraine, Kharkiv regionOgul'tsi station
Автор: Egor_079                   Дата: 27 жовтня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 30.10.2024 07:37
Переглядів: 196
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ЕПЛ9Т-004

Дорога приписки:Приміська пасажирська компанія Україна
Депо приписки:РПЧ-12 Полтава
Тип:Електропоїзди
Категорія:Електропоїзди змінного струму
Модель:ЕПЛ9Т
Завод:ХК «Луганськтепловоз» Україна
Стан:действующий (оновлено 10.2023)
Побудований:04.2003
Ремонти:
01.2014 - ТР депо РПЧ-2 Полтава
 
Приписка до депо та експлуатація:
З заводу поступив в депо ТЧ-8 Фастів-Моторвагонний,Південно-Західної зал.;
__.11.2011 — році переданий в депо РПЧ-2 Полтава Південної зал.;
01.08.2024 — переданий на баланс ППК РПЧ-12 Полтава.
 
Вагони та додаткова інформація про них:
Електропоїзд побудований в складі 8 вагонів на Луганському Тепловозобудівному Заводі, в 2003 році;
__.2010 — шість вагонів поїзда переобладнані для роботи на маршрутах міської електрички (прибрані внутрішньосалонні перегородки) в депо РПЧ-8 Фастів;
05.2012 — вагонам 03 та 04 повернули внутрішньосалонні перегородки;
07.2013 — вагонам 01, 02, 06 та 07 повернули внутрішньосалонні перегородки силами РПЧ-2 Полтава;

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D3000
Програмне забезпечення:Adobe Lightroom 10.0.1 (Android)
Дата і час зйомки:27.10.2024 14:04:32
Витримка:1/500 с
Діафрагма:4.2
Чутливість ISO:400
Фокусна відстань:31 мм
Еквівалентна фокусна відстань:46 мм
Детальніше

Коментарі (3)

Перехід на темний бік
От шо заважає відставити від роботи рухомий склад, за один раз його нормально пофарбувати і всьо? Невже в депо нема ні одного підмінного електропоїзду? Навіть якщо прикинути що вийшов з ладу й треба відставити на ремонт, то повинен же бути якийсь резерв на такий випадок...
Фото: 4467
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Заважає, всі поїзда закручені в оборот, враховуючи постійно один состав на ТО3/ПР1, 013та зараз відставлена на два тижні на ПР2, і ще несправності і внепланові. От оце і заважає. Тим більше це не нова якась практика, оборот і покраска як стає на ТО.
 
Щоб розуміти цю систему, треба варитися в ній постійно. Підмінний поїзд, тут тих що є не вистачає при повному обороті.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр