Україна ЕПЛ9Т-004
Україна, Харківська областьстанція Огульці
Ukraine, Kharkiv regionOgul'tsi station
Автор: Egor_079                   Дата: 27 жовтня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 30.10.2024 06:37
Переглядів: 335
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ЕПЛ9Т-004

Дорога приписки:Приміська пасажирська компанія Україна
Депо приписки:РПЧ-12 Полтава
Тип:Електропоїзди
Категорія:Електропоїзди змінного струму
Модель:ЕПЛ9Т
Завод:ХК «Луганськтепловоз» Україна
Стан:діючий (оновлено 10.2023)
Побудований:04.2003
Приписка до депо:
Електропоїзд побудований на Луганському ТБЗ, у 2003 році, у складі 8 вагонів;
З заводу надійшов в депо ТЧ-8 Фастів, П-ЗАХ;
__.04.2008 - переданий в РПЧ-8 Фастів-Моторвагонний, П-ЗАХ;
__.11.2011 - переданий в РПЧ-2 Полтава, ПІВД;
__.08.2024 - переданий в РПЧ-12 Полтава ППК;
 
Ремонти:
__.__.2010 - ТР РПЧ-8 Фастів, під час якого шість вагонів поїзда переобладнані (прибрані внутрішньосалонні перегородки), для роботи на маршрутах міської електрички;
__.05.2012 - ТР РПЧ-2 Полтава, вагонам 03 та 04 повернули внутрішньосалонні перегородки;
__.01.2014 - ТР РПЧ-2 Полтава, під час якого вагонам 01, 02, 06, 07 повернули внутрішньосалонні перегородки;
 
Інше:
У листопаді 2024 перефарбована у синьо-блакитну ліврею в РПЧ-2

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D3000
Програмне забезпечення:Adobe Lightroom 10.0.1 (Android)
Дата і час зйомки:27.10.2024 14:04:32
Витримка:1/500 с
Діафрагма:4.2
Чутливість ISO:400
Фокусна відстань:31 мм
Еквівалентна фокусна відстань:46 мм
Детальніше

Коментарі (3)

Перехід на темний бік
От шо заважає відставити від роботи рухомий склад, за один раз його нормально пофарбувати і всьо? Невже в депо нема ні одного підмінного електропоїзду? Навіть якщо прикинути що вийшов з ладу й треба відставити на ремонт, то повинен же бути якийсь резерв на такий випадок...
Фото: 4813
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Заважає, всі поїзда закручені в оборот, враховуючи постійно один состав на ТО3/ПР1, 013та зараз відставлена на два тижні на ПР2, і ще несправності і внепланові. От оце і заважає. Тим більше це не нова якась практика, оборот і покраска як стає на ТО.
 
Щоб розуміти цю систему, треба варитися в ній постійно. Підмінний поїзд, тут тих що є не вистачає при повному обороті.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр