Рейтинг: +22
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Tihon4ik |
[+] | Nazaritos |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | ДС3 |
[+] | lviv4ik |
[+] | Sloger6no |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | KREOZOT |
[+] | iL19ya |
[+] | Vitalii_Ts |
[+] | Stonik228 |
Інформація про фото
Опубліковано: 30.10.2024 07:37
Переглядів: 196
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ЕПЛ9Т-004
Дорога приписки: | Приміська пасажирська компанія |
Депо приписки: | РПЧ-12 Полтава |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди змінного струму |
Модель: | ЕПЛ9Т |
Завод: | ХК «Луганськтепловоз» |
Стан: | действующий (оновлено 10.2023) |
Побудований: | 04.2003 |
Ремонти: 01.2014 - ТР депо РПЧ-2 Полтава Приписка до депо та експлуатація: З заводу поступив в депо ТЧ-8 Фастів-Моторвагонний,Південно-Західної зал.; __.11.2011 — році переданий в депо РПЧ-2 Полтава Південної зал.; 01.08.2024 — переданий на баланс ППК РПЧ-12 Полтава. Вагони та додаткова інформація про них: Електропоїзд побудований в складі 8 вагонів на Луганському Тепловозобудівному Заводі, в 2003 році; __.2010 — шість вагонів поїзда переобладнані для роботи на маршрутах міської електрички (прибрані внутрішньосалонні перегородки) в депо РПЧ-8 Фастів; 05.2012 — вагонам 03 та 04 повернули внутрішньосалонні перегородки; 07.2013 — вагонам 01, 02, 06 та 07 повернули внутрішньосалонні перегородки силами РПЧ-2 Полтава; |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D3000 |
Програмне забезпечення: | Adobe Lightroom 10.0.1 (Android) |
Дата і час зйомки: | 27.10.2024 14:04:32 |
Витримка: | 1/500 с |
Діафрагма: | 4.2 |
Чутливість ISO: | 400 |
Фокусна відстань: | 31 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 46 мм |
Детальніше |
Коментарі (3)
Фото: 129
От шо заважає відставити від роботи рухомий склад, за один раз його нормально пофарбувати і всьо? Невже в депо нема ні одного підмінного електропоїзду? Навіть якщо прикинути що вийшов з ладу й треба відставити на ремонт, то повинен же бути якийсь резерв на такий випадок...
0
Фото: 4467
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Заважає, всі поїзда закручені в оборот, враховуючи постійно один состав на ТО3/ПР1, 013та зараз відставлена на два тижні на ПР2, і ще несправності і внепланові. От оце і заважає. Тим більше це не нова якась практика, оборот і покраска як стає на ТО.
Щоб розуміти цю систему, треба варитися в ній постійно. Підмінний поїзд, тут тих що є не вистачає при повному обороті.
Щоб розуміти цю систему, треба варитися в ній постійно. Підмінний поїзд, тут тих що є не вистачає при повному обороті.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.