Німеччина (Deutschland) 241 449-8, 232 083-6, 241 008-2
Німеччина, Саксония Залізничний музей Саксонії
Deutschland
Germany
Автор: Maxshpuntozavr                   Дата: 27 жовтня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 28.10.2024 22:15
Переглядів: 73

Постійне посилання

241 449-8

Дорога приписки:Privatbahnen in Deutschland Німеччина (Deutschland)
Депо приписки:Інше
Мережевий №:92 80 1241 449-8 D-STARK
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:ТЭ109
Модифікація:BR 132 / 232 / 233 / 234
Завод:Ворошиловградский тепловозостроительный завод им. Октябрьской Революции СРСР (СССР)
Стан:действующий
Заводський тип:BR241
Заводський №:0685
Побудований:1976
Примітка:депо Starkenberger Baustoffwerke GmbH (SBW), Starkenberger Mobilien GmbH & Co. KG, Starkenberg
Приписка до депо та експлуатація:
ex 132 449-0
__.12.1976 — надійшов на DR - Deutsche Reichsbahn, DDR
14.12.1976 — прийнятий в експлуатацію
15.12.1976 — наданий Bw Magdeburg
01.01.1992 — позначено 232 449-9
з 01.01.1994 — у DB AG · Deutsche Bahn AG, GB Traktion
з 01.01.1998 — DB AG · Deutsche Bahn AG, GB Ladungsverkehr
в 1999 — реконструкція на Ausbesserungswerk Cottbus (встановлений коломенський дизель 2-5Д49M)
16.09.1999 — позначено як 241 449-8
з 01.09.2003 — у Railion Deutschland AG
з 16.02.2009 — DB Schenker Rail Deutschland AG (92 80 1241 449-8 D-DB)
05.08.2013 — відставлений від експлуатації
27.08.2014 — з Halle (Saale) передислоковано до Chemnitz
08.10.2015 — знято з балансу DB Schenker
09.10.2015 — придбано SBW Starkenberger Baustoffwerke GmbH, Starkenberg, Deutschland (92 80 1241 449-8 D-TRG)
12.10.2015 — з Chemnitz відправлений до Halle (Saale), пізніше до Cottbus
03.01.2018 — змінено NVR-номер: 92 80 1241 449-8 D-STARK

241 008-2

Дорога приписки:Privatbahnen in Deutschland Німеччина (Deutschland)
Депо приписки:Інше
Мережевий №:92 80 1241 008-2 D-TRL
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:ТЭ109
Модифікація:BR 132 / 232 / 233 / 234
Завод:Ворошиловградский тепловозостроительный завод им. Октябрьской Революции СРСР (СССР)
Стан:действующий
Заводський тип:BR241
Заводський №:0198
Побудований:1973
Примітка:депо Timberrail Logistics GmbH, Karsdorf (TRL)
Приписка до депо та експлуатація:
ex 132 008-4
__.1_.1973 — надійшов на DR · Deutsche Reichsbahn, DDR
06.12.1973 — обкатка Dessau → Roßlau (Elbe) → Dessau
12.12.1973 — прийнятий в експлуатацію
12.12.1973 — наданий Bw Erfurt
01.01.1992 — позначено 232 008-3
з 01.01.1994 — у DB AG · Deutsche Bahn AG, GB Traktion
з 01.01.1998 — DB AG · Deutsche Bahn AG, GB Ladungsverkehr
28.07.1998 — пошкоджений у зіткненні з вантажівкою в Karow
в 1999 — реконструкція (BCSX · IS880) DB Fahrzeuginstandhaltung GmbH, Werk Cottbus (встановлений коломенський дизель 2-5Д49M, використана кабіна від 232 157-8)
23.11.1999 - позначено 241 008-2
з 01.09.2003 — у Railion Deutschland AG
з 16.02.2009 — DB Schenker Rail Deutschland AG (92 80 1241 008-2 D-DB)
09.07.2013 — відставлений від експлуатації
02.10.2015 — знятий з балансу DB Schenker Deutschland AG
03.10.2015 — придбано SBW Starkenberger Baustoffwerke GmbH, Starkenberg, Deutschland (92 80 1241 008-2 D-TRG)
09.11.2017 — змінено NVR-номер: 92 80 1241 008-2 D-STARK

Метадані EXIF

Програмне забезпечення:Adobe Photoshop 25.6 (20240222.m.2515 7d8319b) (Windows)
Детальніше

Коментарі (6)

Чомусь ця "Людмила" не стала замінником М62. Переваги були в чотиритактному дизелі, який не "славився"  пробоями газів у вдяну систему. Та більшою потужністю із "фантомасівським" дизелем.
Фото: 239
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Так це ж був суцільно експортний локомотив? Мабуть вона замінила М62 на Deutsche Reichsbahn, DDR
Мабуть саме коломенські дизелі були вузькім місцем, до того ж недостатня кількість та якість. Тому для МПС робили масово та дешево те що могли: М62 та ТЕ10В/М
Фото: 946
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
>Так це ж був суцільно експортний локомотив?
 
Ні, вони ще на Норильській залізниці експлуатувалися.
Фото: 239
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Ну то 33 екземпляри для мінкольормету проти 959 на експорт
Фото: 25 · Автор фото
Ті 33 Людміли мали заводський брак котрий німці не стали приймати на свою залізницю і всі браковані машини буду відправлені до Норільску.
Фото: 239
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
В чому той брак був? Було зроблено дві партії: 10 (003-012) - 1977р; та 21 (013-033) у 1978р.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр