Рейтинг: +17
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Dena |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | MEYSHOR |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Vlados |
[+] | POMARANCH |
[+] | lviv4ik |
[+] | Lubasya |
[+] | _Zhytomyrskyi_boyan4ik_ |
[+] | LHS |
Постійне посилання
241 449-8
Дорога приписки: | Privatbahnen in Deutschland |
Депо приписки: | Інше |
Мережевий №: | 92 80 1241 449-8 D-STARK |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | ТЭ109 |
Модифікація: | BR 132 / 232 / 233 / 234 |
Завод: | Ворошиловградский тепловозостроительный завод им. Октябрьской Революции |
Стан: | действующий |
Заводський тип: | BR241 |
Заводський №: | 0685 |
Побудований: | 1976 |
Примітка: | депо Starkenberger Baustoffwerke GmbH (SBW), Starkenberger Mobilien GmbH & Co. KG, Starkenberg |
Приписка до депо та експлуатація: ex 132 449-0 __.12.1976 — надійшов на DR - Deutsche Reichsbahn, DDR 14.12.1976 — прийнятий в експлуатацію 15.12.1976 — наданий Bw Magdeburg 01.01.1992 — позначено 232 449-9 з 01.01.1994 — у DB AG · Deutsche Bahn AG, GB Traktion з 01.01.1998 — DB AG · Deutsche Bahn AG, GB Ladungsverkehr в 1999 — реконструкція на Ausbesserungswerk Cottbus (встановлений коломенський дизель 2-5Д49M) 16.09.1999 — позначено як 241 449-8 з 01.09.2003 — у Railion Deutschland AG з 16.02.2009 — DB Schenker Rail Deutschland AG (92 80 1241 449-8 D-DB) 05.08.2013 — відставлений від експлуатації 27.08.2014 — з Halle (Saale) передислоковано до Chemnitz 08.10.2015 — знято з балансу DB Schenker 09.10.2015 — придбано SBW Starkenberger Baustoffwerke GmbH, Starkenberg, Deutschland (92 80 1241 449-8 D-TRG) 12.10.2015 — з Chemnitz відправлений до Halle (Saale), пізніше до Cottbus 03.01.2018 — змінено NVR-номер: 92 80 1241 449-8 D-STARK |
241 008-2
Дорога приписки: | Privatbahnen in Deutschland |
Депо приписки: | Інше |
Мережевий №: | 92 80 1241 008-2 D-TRL |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | ТЭ109 |
Модифікація: | BR 132 / 232 / 233 / 234 |
Завод: | Ворошиловградский тепловозостроительный завод им. Октябрьской Революции |
Стан: | действующий |
Заводський тип: | BR241 |
Заводський №: | 0198 |
Побудований: | 1973 |
Примітка: | депо Timberrail Logistics GmbH, Karsdorf (TRL) |
Приписка до депо та експлуатація: ex 132 008-4 __.1_.1973 — надійшов на DR · Deutsche Reichsbahn, DDR 06.12.1973 — обкатка Dessau → Roßlau (Elbe) → Dessau 12.12.1973 — прийнятий в експлуатацію 12.12.1973 — наданий Bw Erfurt 01.01.1992 — позначено 232 008-3 з 01.01.1994 — у DB AG · Deutsche Bahn AG, GB Traktion з 01.01.1998 — DB AG · Deutsche Bahn AG, GB Ladungsverkehr 28.07.1998 — пошкоджений у зіткненні з вантажівкою в Karow в 1999 — реконструкція (BCSX · IS880) DB Fahrzeuginstandhaltung GmbH, Werk Cottbus (встановлений коломенський дизель 2-5Д49M, використана кабіна від 232 157-8) 23.11.1999 - позначено 241 008-2 з 01.09.2003 — у Railion Deutschland AG з 16.02.2009 — DB Schenker Rail Deutschland AG (92 80 1241 008-2 D-DB) 09.07.2013 — відставлений від експлуатації 02.10.2015 — знятий з балансу DB Schenker Deutschland AG 03.10.2015 — придбано SBW Starkenberger Baustoffwerke GmbH, Starkenberg, Deutschland (92 80 1241 008-2 D-TRG) 09.11.2017 — змінено NVR-номер: 92 80 1241 008-2 D-STARK |
Метадані EXIF
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop 25.6 (20240222.m.2515 7d8319b) (Windows) |
Детальніше |
Коментарі (6)
Фото: 355
Чомусь ця "Людмила" не стала замінником М62. Переваги були в чотиритактному дизелі, який не "славився" пробоями газів у вдяну систему. Та більшою потужністю із "фантомасівським" дизелем.
1
Фото: 239
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Так це ж був суцільно експортний локомотив? Мабуть вона замінила М62 на Deutsche Reichsbahn, DDR
Мабуть саме коломенські дизелі були вузькім місцем, до того ж недостатня кількість та якість. Тому для МПС робили масово та дешево те що могли: М62 та ТЕ10В/М
Мабуть саме коломенські дизелі були вузькім місцем, до того ж недостатня кількість та якість. Тому для МПС робили масово та дешево те що могли: М62 та ТЕ10В/М
2
Фото: 946
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
>Так це ж був суцільно експортний локомотив?
Ні, вони ще на Норильській залізниці експлуатувалися.
Ні, вони ще на Норильській залізниці експлуатувалися.
2
Фото: 239
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Ну то 33 екземпляри для мінкольормету проти 959 на експорт
2
Фото: 25 · Автор фото
Ті 33 Людміли мали заводський брак котрий німці не стали приймати на свою залізницю і всі браковані машини буду відправлені до Норільску.
0
Фото: 239
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
В чому той брак був? Було зроблено дві партії: 10 (003-012) - 1977р; та 21 (013-033) у 1978р.
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.