Україна / Фотолінії 12. станція ФАСТІВ-І (919.8)
Україна, Київська областьстанція Фастів-I
Ukraine, Kyiv regionFastiv-I station
Автор: iL19ya                   Дата: 24 серпня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 27.10.2024 08:59
Переглядів: 74

Постійне посилання

12. станція ФАСТІВ-І (919.8)

Дорога приписки:Південно-Західна філія УЗ, ДН-2 Козятин Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Козятин-І - Фастів-І (Київ ДН-1)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Електрифіковано змінним струмом 25kV Україна / Фотолінії
Стан:действующий
Побудований:1870
Фастів I (Фастів-Перший) — вузлова позакласна дільнична станція Козятинської дирекції Південно-Західної залізниці (Україна), входить до складу Фастівського залізничного вузла. Розташована в місті Фастові Київської області.
 
Місто Фастів має зручне залізничне сполучення. У Фастові знаходиться моторвагонне депо, в якому відстоюються електропоїзди Південно-Західної залізниці та здійснюється їх технічне обслуговування. Тут щоденно формується і вирушає досить велика кількість вантажних поїздів. Станція має значні обсяги транзитних перевезень.
 
Від станції Фастів I відгалужуються чотири електрифіковані лінії:
 
на Козятин I (завдожки 93 км)
на Житомир (101 км)
на Київ-Волинський (57 км)
на Миронівку (103 км).
У північній частині станції розташоване моторвагонне депо «Фастів» (РПЧ-8).
 
Станція Фастів І відкрита 1870 року. До будівництва вокзалу у Фастові був запрошений архітектор Валер'ян Куликовський, випускник Петербурзької Академії.
 
Будівля вокзалу була зруйнована під час Другої світової війни. Проєктування нової будівлі вокзалу здійснювалося тривалий час. Лише у 1949 році приступили до реалізації проєкту, а 1952 року — новий вокзал був введений в експлуатацію.
 
У серпні 2011 року завершені роботи щодо електрифікації дільниці Фастів І — Житомир, які дозволили у найкоротший термін здійснити величезний комплекс колійних, електромонтажних, будівельних робіт тощо. Статистика свідчить, що задля впровадження цього проєкту Південно-Західною залізницею було змонтовано контактну мережу завдовжки 101 км, встановлено майже 2200 опор контактної мережі, розкатано 116 км несучого та контактного дроту, а також встановлено пересувну тягову підстанцію «Житомир-Тяга» на станції Крошня.

Метадані EXIF

Виробник камери:samsung
Модель камери:SM-A336B
Програмне забезпечення:A336BXXS8DXA2
Дата і час зйомки:24.08.2024 14:23:11
Витримка:9/10000 с
Діафрагма:1.8
Чутливість ISO:32
Фокусна відстань:4.65 мм
Еквівалентна фокусна відстань:25 мм
Детальніше

Коментарі (6)

Ілля, де це? Напрямок на Житомир?
Фото: 4467
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Абсолютно нічого не видає що це в межах станції знято. Доречі контактна мережа виглядає як щось чужорідне, лишнє...
Сергію, тому я і написав, що конташка свіжа, що може бути на Житомир. Далі проглядається світлофор. Моживо пост Потіївка. В Житомирі був в 2007 році, але на Фастів по цій гілці не їздив. Слово за автором.
Цитата (ВікторБГол, 27.10.2024 11:57):
>Напрямок на Житомир?
Скоріше з нього. Нагадує одну зі з'єднувальних гілок по фастівському вузлу, що знята з переїзду по теперішній вулиці Андрія Шептицького. Чому саме так:
 
1. Тут https://www.openstreetmap.org/#map=16/50.05985/29.91697 якраз зазначено, що вздовж залізниці іде ЛЕПка;
2. Особисті спогади. До 2010-хх інколи їздив тим автошляхом. Колія через один із численних переїздів була не електрифікована. По ній інколи пропускали житомирський дизель, а після електрифікації − електрон.
Фото: 22 · Автор фото
Гілка на Житомир з Фастова через вулицю А.Шептицького
Всім дякую за інформацію. Як я писав, їздив тут по Фастову за кермом в 2003 році, але по сусідніх гілках. Та бачив електропоїзд по цій колії із Житомира в 2019 році іх другої сторони гілки.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр