Рейтинг: +22
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Tihon4ik |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | ВікторБГол |
[+] | MEYSHOR |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Ruslan88 |
[+] | lviv4ik |
[+] | mikolalex |
[+] | yan212k |
[+] | Enot |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | Crushka |
[+] | KREOZOT |
Постійне посилання
6. станція ЗОЛОТНИШИНЕ (13.4)
Дорога приписки: | Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава |
Депо приписки: | дільниця Потоки - Золотнишине (+ Редути) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Електрифіковано змінним струмом 25kV, кінець електрифікації |
Стан: | действующий |
Побудований: | 1971 |
Золотнишине — позакласна вантажна залізнична станція Полтавської дирекції Південної залізниці на одноколійній електрифікованій лінії від станції Потоки. Розташована в місті Горішні Плавні Кременчуцького району Полтавської області. Станція обслуговує Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат.
13 серпня 2018 року фахівці Полтавського територіального управління філії «БМЕС» закінчили поточний ремонт будівель, а також пасажирської платформи станції. Після закінчення робіт з електрифікації дільниці. 6 вересня 2018 року від станції Золотнишине відправився перший поїзд на електротязі. Електрифікація відгалуження на Золотнишине дало змогу відправляти поїзди на електротязі до Полтави, Кременчука, Користівки. Роботи з електрифікації дільниці «Укрзалізниця» виконала за власні кошти — понад 204 млн грн. Приміське сполучення зі станцією проіснувало нетривалий час. До 2010 року курсував рейковий автобус сполученням Кременчук — Золотнишине. Після того, як 8 вересня 2018 року було урочисто введено в експлуатацію електрифіковану лінію до Золотнишине, незабаром після цього «Укрзалізниця» з 22 вересня 2018 року поновила приміський рух до станції Золотнишине. Так як в Кременчуці власних електропоїздів немає, графісти змінили розклад денного рейсу Полтава — Кременчук — Полтава, зробивши йому по дорозі і туди, і у зворотному шляху відхилення до станції Золотнишине двічі на день. Час у дорозі між Полтавою і Кременчуком при цьому значно збільшився. Через скарги пасажирів графік «нового» приміського електропоїзду знову було змінено: прибувши з Полтави відразу до Кременчука, вона встигала здійснити рейс до Золотнишине, повернутися до Кременчука і звичайним графіком відправитися в Полтаву. З 23 жовтня 2018 року рух приміських електропоїздів із Золотнишиного до Полтави та Кременчука знову припинено. Окрім станції Золотнишине, приміські поїзди в межах міста зупинялися на зупинному пункті Піддубне. Через місяць поїзд було відмінено, і повернути до звичного маршруту. |
ВЛ80К-137
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-6 Кременчук |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози змінного струму |
Модель: | ВЛ80К |
Завод: | Новочеркасский электровозостроительный завод |
Стан: | действующий (оновлено 14.02.2024) |
Побудований: | 1967 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon PowerShot SX220 HS |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS2 Windows |
Дата і час зйомки: | 06.09.2018 10:35:22 |
Витримка: | 1/800 с |
Діафрагма: | 5 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 9.952 мм |
Детальніше |
Коментарі (6)
Фото: 0
Цікаво, є якісь перспективи (або хоча би сенс) повернути туди приміські електрички/ЦМВ (з Полтави або хоча би з Кременчука — без різниці)? Чи маршруток там вистачає?
0
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
При слові "маршрутка" мене починає тіпати. Цей вид транспорту повинен зникнути як клас та історичне непорозуміння.
3
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
ніяких песпектив, поїзд їде хащами по суті. Це показав місяць їзди електричками.
3
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Тут УЗ в своєму репертуарі. Очікувати, що за місяць відновиться пасажиропотік, який свого часу свідомо вбили... А ще на початку 2000-х тут було регулярне приміське сполучення - ЦМВ під тепловозом, Кременчук - Золотнишине. І Кременчук - Редути теж було.
3
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
3
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
навіть на Кахнівку їздили, класно, у кожен куток Кременчуцького вузла їздили.
4
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.