Україна ЭР9П-333
Україна, Тернопільстанція Тернопіль
Ukraine, Ternopil'Ternopil' station
№6206 Тернопіль - Підволочиськ
Автор: Maks._.2m62u                   Дата: 05 жовтня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 12.10.2024 04:07
Переглядів: 172
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ЭР9П-333

Дорога приписки:Приміська пасажирська компанія Україна
Депо приписки:РПЧ-3 Здолбунів
Тип:Електропоїзди
Категорія:Електропоїзди змінного струму
Модель:ЭР9П
Завод:Рижский вагоностроительный завод СРСР (СССР)
Стан:действующий (оновлено 01.2024)
Побудований:12.1972
10.2009 р. КР «КЕВРЗ»

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D5300
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop Express (Android)
Дата і час зйомки:05.10.2024 16:33:32
Витримка:1/250 с
Діафрагма:5
Чутливість ISO:200
Корекція експозиції:–2 EV
Фокусна відстань:180 мм
Еквівалентна фокусна відстань:270 мм
Детальніше

Коментарі (4)

Праворуч колія на Березовицю-Острів, Чортків. А електропоїзд газує на повну, попереду вставка на підйомі. Приходилось в 2000-му спостерігати із кабіни ВЛ80Т із швидким. Розгін до 50, перед включенням ГВ 25 км/г.
Фото: 946
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
А що, чотиривагонний перемінник можна на одному пантографі ганяти?
Якщо я правильно пригадую, то МВРС змінного струму може їздити на одному пантографі з будь-якою кількістю вагонів.
Фото: 4433
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Постійні секції не зв'язані між собою міжвагонними даховими шунтами, а змінні секції - зв'язані даховими шунтами, т.зв. косічками. 4-вагонний склад не ділять на дві секції, а зв'язують повністю в одне, а 6, 8, 10-вагонка вже має т.зв. "хрест" де немає між вагонами шунта, зазвичай це робиться там, де два мотора зчеплені "жопами" одним до одного.
 
Самий жир в тому, що плоскоморді пешки з заводу не мали на дахах токоведучих шин та ізоляторів, це вже ставили під час капіталок.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр