Рейтинг: +28
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | slavuty4_17UA |
[+] | thizztle |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Kaiser_Wilhelm_II |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | MEYSHOR |
[+] | Instructor |
[+] | POMARANCH |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | Сашко |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | mikolalex |
[+] | Lonely Shadow |
[+] | Lubasya |
[+] | LvivTrains |
[+] | prosto_xtocb_3_kyiva |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | KREOZOT |
[+] | iL19ya |
[+] | illia |
[+] | bodya3504 |
Інформація про фото
Опубліковано: 12.10.2024 04:07
Переглядів: 191
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ЭР9П-333
Дорога приписки: | Приміська пасажирська компанія |
Депо приписки: | РПЧ-3 Здолбунів |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди змінного струму |
Модель: | ЭР9П |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод |
Стан: | действующий (оновлено 01.2024) |
Побудований: | 12.1972 |
10.2009 р. КР «КЕВРЗ» |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5300 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Express (Android) |
Дата і час зйомки: | 05.10.2024 16:33:32 |
Витримка: | 1/250 с |
Діафрагма: | 5 |
Чутливість ISO: | 200 |
Корекція експозиції: | –2 EV |
Фокусна відстань: | 180 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 270 мм |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 361
Праворуч колія на Березовицю-Острів, Чортків. А електропоїзд газує на повну, попереду вставка на підйомі. Приходилось в 2000-му спостерігати із кабіни ВЛ80Т із швидким. Розгін до 50, перед включенням ГВ 25 км/г.
2
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
А що, чотиривагонний перемінник можна на одному пантографі ганяти?
0
Фото: 21
Якщо я правильно пригадую, то МВРС змінного струму може їздити на одному пантографі з будь-якою кількістю вагонів.
2
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Постійні секції не зв'язані між собою міжвагонними даховими шунтами, а змінні секції - зв'язані даховими шунтами, т.зв. косічками. 4-вагонний склад не ділять на дві секції, а зв'язують повністю в одне, а 6, 8, 10-вагонка вже має т.зв. "хрест" де немає між вагонами шунта, зазвичай це робиться там, де два мотора зчеплені "жопами" одним до одного.
Самий жир в тому, що плоскоморді пешки з заводу не мали на дахах токоведучих шин та ізоляторів, це вже ставили під час капіталок.
Самий жир в тому, що плоскоморді пешки з заводу не мали на дахах токоведучих шин та ізоляторів, це вже ставили під час капіталок.
5
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.