Україна / Фотолінії 35. станція ЛОЗОВА (176.6)
Україна, Харківська областьстанція Лозова
Ukraine, Kharkiv regionLozova station
Проект на будівництво пішохідного мосту.
Автор: Xvost                   Дата: 16 червня 2012 р.
Рейтинг: +3

Оцінка

[+]ВН Цокур
[+]Nikolya_UA
[+]Aleksey5516

Інформація про фото

Опубліковано: 11.10.2024 17:22
Переглядів: 63
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

35. станція ЛОЗОВА (176.6)

Дорога приписки:Південна філія УЗ, ДН-2 Харків Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця з.п. Степовий (ДН-4) - Лозова (Дон.РФ)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Станція стикування 3kV | 25kV, з можливістю зміни роду струму в контактній мережі СРСР (СССР)
Стан:действующий
Побудований:1869
Лозовá — пасажирська позакласна дільнична залізнична станція Харківської дирекції Південної залізниці. Розташована у однойменному місті Харківської області.
 
Станція Лозова також є сортувальною та стиковою (в бік Краснограда починається дільниця, яка електрифікована змінним струмом (~25 кВ), решта напрямків електрифіковані постійним струмом (=3 кВ), через що на станції всім поїздам, які прямують у напрямку Краснограда або з нього, відбувається зміна електровозів різного роду струму). Станція розташована на межі трьох залізниць: Південної (сама станція підпорядкована Південній залізниці), Донецької (межа проходить за 4 км на схід від станції, у напрямку станції Слов'янськ одразу після зупинного пункту Пост 4 км) і Придніпровської залізниці (межа проходить за 10 км від станції на південь, у напрямку станції Павлоград I одразу після колійного поста Дачний).
 
До складу Південної залізниці часів Російської імперії, окрім Харківсько-Миколаївської, входила і Лозово-Севастопольська залізниця, яка прокладена від Лозової до Мелітополя, Сімферополя і закінчувалася в Севастополі. Залізницю збудовано впродовж 1869—1875 роках.
 
Лозовський залізничний вузол утворено на перетині Курсько-Харківсько-Азовської та Лозово-Севастопольскої залізниці. Назви сторін (парків) мають історичний характер — саме 1894 року були об'єднані в одну — Курсько-Харківсько-Севастопольську залізницю (з 1907 року об'єднана з Харківсько-Миколаївською залізницею та отримала назву Південні залізниці). Відповідно, з Азовської сторони поїзди вирушають на Азовський хід — у напрямку Слов'янська, а з Севастопольської сторони — на Севастопольський хід, у напрямку Павлограда.
 
На той час залізничний вузол складався з двох станцій — Лозова—Азовська (Курсько-Харківсько-Азовської) та Лозова-Севастопольська (Лозово-Севастопольської залізниці).
 
У 1895 році, коли декілька десятків разів вантажі і кореспонденція розвантажувалися не на «тій» Лозовій, назви впорядкували: виникла необхідність перейменування першої станції на Панютине а другої — на Лозову-Пасажирську, щоб запобігти плутанини з вантажами та поштою. Тоді вже виникло питання про підвищення пропускної здатності деяких залізниць. Лозова-Азовська була основною, і саме на цій станції було розташоване паровозне депо. Лозова-Севастопольська була вузловою станцією, де розгалужувалися лінії.
 
25 жовтня 1901 року відкритий регулярний рух поїздів на дільниці Костянтиноград (Красноград) — Лозова завдовжки 89 верст. 1903 року до станції Лозова подовжена приватна Києво-Полтавська залізниця.
 
У 1927 році паровозне депо зі станції Панютине переведено на станцію Лозова (нині — ТЧ-9). На території старого депо були створені вагоноремонтні майстерні, пізніше перетворені на вагоноремонтний завод.
 
Станція електрифікована у 1958 році постійним струмом (=3 кВ) (відкриття дільниці Харків — Лозова — 2 листопада 1958 року). Саме в цей день відбулося урочисте відкриття приміського руху електропоїздів у напрямку Харкова.
 
У 1961 році електрифікований напрямок Лозова — Донбас, а 1965 року дільниця Лозова — Запоріжжя I. У локомотивному депо Лозова (ТЧ-9) почалась експлуатація електровозів серії ВЛ22м, ВЛ23, ВЛ11.8.
 
У травні 2012 року, напередодні Євро-2012, було електрифіковано дільницю Полтава-Південна — Лозова повністю змінним струмом, тому як станцією стикування було обрано саме Лозову.
 
З 15 травня 2012 року, замість дизель-поїздів, з Лозової-Пасажирської розпочався рух приміських електропоїздів до станції Полтава-Південна.

Метадані EXIF

Виробник камери:Canon
Модель камери:Canon IXUS 220HS
Дата і час зйомки:16.06.2012 19:05:08
Витримка:1/640 с
Діафрагма:2.7
Чутливість ISO:100
Фокусна відстань:4.3 мм
Детальніше

Коментарі (0)

Ніхто ще не залишав коментарі під цим фото.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр