Рейтинг: +16
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | POMARANCH |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | _maks_067_ |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | Sloger6no |
[+] | Leynard |
[+] | undefined23 |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | Kharkiv_UZ |
[+] | Romikkek |
Постійне посилання
ЧС8-020
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-1 Київ-Пасажирський |
Мережевий №: | 12902342, 12902359 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози змінного струму |
Модель: | ЧС8 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) |
Стан: | действующий (оновлено 08.2024) |
Заводський №: | 8426 |
Побудований: | 30.10.1987 |
07.2010 — КР-2 ЗЕРЗ 10.2019 — КРП ЗЕРЗ 08.2024 — ТР-2 ТЧ-2 Харків-Головне |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D3000 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Camera Raw 9.6.1 (Macintosh) |
Дата і час зйомки: | 04.10.2024 15:08:39 |
Витримка: | 1/1250 с |
Діафрагма: | 5.6 |
Чутливість ISO: | 400 |
Корекція експозиції: | +1 EV |
Фокусна відстань: | 55 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 82 мм |
Детальніше |
Коментарі (3)
Фото: 361
Спочатку подумав, що відновилось Огульці "на ходу". Але згадав, що це не перше фото змінника в Харкові після проходження ТР-2.
1
Фото: 140
Мені здається що більше ні коли,не буде зміни на огульцях
2
Фото: 361
Влад, згоден. Понижувати маршрутну швидкість, тримати цілодобово ЧМЕ3. Навіть якщо ЧС2, ЧС7 зменшить час до Харкова хвилин еа 5 - 10, то це меше ніж стоянка по Огульцям порівнянні із обслуговуваням ВЛ82М при трохи більшому часу не в порівнянні із розміном. Та і гальма треба комусь випробовувати. Може написана інструкція, що проба ДСП плюс начальник поїзда
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.