Україна / ПЗТ 2ТЭ126-0001
Перші або дослідні екземпляри рухомого складу (Российские железные дороги)
РРФСР, Московська областьЕК ВНДІЗТ
РСФСР, Московская областьЭК ВНИИЖТ
RSFSR, Moscow regionExperimentative test ring of the All-Union Railway Research Institute
Фото з архіву ЛТЗ
Експонат виставки «Залізничний транспорт-89»
Фото публікується як виключення з правил, з історично-ілюстративною метою.
Прислав LRT                   Дата: Травень 1989 р.
Рейтинг: +10

Оцінка

[+]ВН Цокур
[+]Roma Roma
[+]tech_noir
[+]MEYSHOR
[+]Evil_Orange
[+]Vlados
[+]Sloger6no
[+]qwerty
[+]ВСароян
[+]Timurentii

Інформація про фото

Опубліковано: 22.09.2024 21:19
Переглядів: 52
Ліцензія: Общественное достояние

Постійне посилання

2ТЭ126-0001

Дорога приписки:Луганська область Україна / ПЗТ
Депо приписки:ХК "Луганськтепловоз"
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2ТЭ126
Завод:Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции 
Стан:списан
Побудований:20.02.1988
Списаний:05.08.1997
Утилізований:05.2001
Двосекційний магістральний вантажний тепловоз, побудований в єдиному екземплярі.
 
Дизель: 6-4Д56 (16ЧН32/32, V-подібний, 4-тактний, 16-циліндровий), потужність 6000 к.с.
Дизель-генератор: 4-32ДГ, потужність 4000 кВт
ТЕД: ЕД-126А, з опорно-рамним підвішуванням
Конструкційна швидкість: 100 км/год
 
Побудований: секція А — 20.09.1987 р., секція Б — 02.02.1988 р., зданий — 20.02.1988 р.
 
До рядової експлуатації не надходив.
05.1988-12.1988 - випробування в депо Основа Південної залізниці, повернутий на завод-виробник.
05.1989 — експонат виставки "Залізничний транспорт-89".
Наприкінці 1991 року повернуто на завод-виробник, де був у зчепі з 2ТЕ137-0001 до серпня 1997 року.
05.08.1997 — списаний.
05.2001 р. — розрізаний у металобрухт та вивезений з території заводу.

Метадані EXIF

Програмне забезпечення:ACD Systems Digital Imaging
Детальніше

Коментарі (0)

Ніхто ще не залишав коментарі під цим фото.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр