Рейтинг: +22
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | POMARANCH |
[+] | ML506 |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | Sloger6no |
[+] | _Zhytomyrskyi_boyan4ik_ |
[+] | LvivTrains |
[+] | qwerty |
[+] | KREOZOT |
[+] | Timurentii |
[+] | bodya3504 |
[+] | spott.bg |
Постійне посилання
2ТЭ116-1448Б
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-7 Коростень |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ116 |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции |
Стан: | діючий |
Побудований: | 12.1988 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Camera Raw 14.0 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 21.09.2024 10:19:43 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 100 |
Корекція експозиції: | –2/6 EV |
Фокусна відстань: | 40 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 60 мм |
Детальніше |
Коментарі (17)
Фото: 0
Теперь хоть могут в одну бригаду ездить , а не полторы
2
Фото: 95 · Автор фото
Їздять по 3 людини.
2
Фото: 205
Поясніть, чому використовують локомотивну бригаду у кількості 3 людей?
3
Фото: 95 · Автор фото
Тому що секція 1448 сама їхати не може а тепловози трохи різні і між собою не вяжутся тому доводиться садити ще одного машиніста в робочу секцію щоби той звідти давав позиції.
2
Фото: 361
2ТЕ116-1464 із другою схемою, бо обладнана електродинамічним гальмом. Їздив нею помічником в 1991 році поїздами № 627/628 Чернівці - Київ від Кам'янця-Подільського до Лаги. Під'їзжаючи із бригадою ТЧ-4 Жмеринка на курси в 1992 році бачив дію ЕДГ. Машиніст поветав штурвал контролера в другу сторону, на табло загорялись дві зелені лампочки, дизель на 11-ту позицію. Тумлером виставлялась гальмівна сила.
3
Фото: 0
В 1464 после ДТРЗ уже должна быть восьмая схема , там скорее проблема уже в розетках. На родной девятой схеме на уз остался только один. А так ещё даже до войны тот же 1630 спокойно гибридился с негорбатыми тракторами.
3
Фото: 0
Цитата (ВікторБГол, 23.09.2024 18:12):
>2ТЕ116-1464 із другою схемою, бо обладнана електродинамічним гальмом. Їздив нею помічником в 1991 році поїздами № 627/628 Чернівці - Київ від Кам'янця-Подільського до Лаги. Під'їзжаючи із бригадою ТЧ-4 Жмеринка на курси в 1992 році бачив дію ЕДГ. Машиніст поветав штурвал контролера в другу сторону, на табло загорялись дві зелені лампочки, дизель на 11-ту позицію. Тумлером виставлялась гальмівна сила.
После ДТРЗ все 116 выходят с восьмой схемой и без разницы какой это был номер. Недавно выехал 731 , уже переделан под восьмую схему , тоже самое было с 1617,1629,1630
>2ТЕ116-1464 із другою схемою, бо обладнана електродинамічним гальмом. Їздив нею помічником в 1991 році поїздами № 627/628 Чернівці - Київ від Кам'янця-Подільського до Лаги. Під'їзжаючи із бригадою ТЧ-4 Жмеринка на курси в 1992 році бачив дію ЕДГ. Машиніст поветав штурвал контролера в другу сторону, на табло загорялись дві зелені лампочки, дизель на 11-ту позицію. Тумлером виставлялась гальмівна сила.
После ДТРЗ все 116 выходят с восьмой схемой и без разницы какой это был номер. Недавно выехал 731 , уже переделан под восьмую схему , тоже самое было с 1617,1629,1630
2
Фото: 0
Цитата (Ruslan88, 23.09.2024 13:04):
>Їздять по 3 людини.
Вы давно работаете на этих тепловозах? Актуальность переделки схем поднялась после 2014 года , с активной эксплуатацией 116 и частом сборе гибридов. 1448 это 8 схема , он должен собираться с 1464 после капиталки.
>Їздять по 3 людини.
Вы давно работаете на этих тепловозах? Актуальность переделки схем поднялась после 2014 года , с активной эксплуатацией 116 и частом сборе гибридов. 1448 это 8 схема , он должен собираться с 1464 после капиталки.
4
Фото: 95 · Автор фото
Я не працював на них, цікавлюсь на рівні любителя. Інформацію отримав від людей що працюють конкретно на цих машинах.
1
Фото: 0
В.Борисович чи траплялись у вас якись серйознi поломки локомотива чи доводилось вам викликати допомiжний локомотив чи самi когось брали на "буксир"
2
Фото: 361
Хлопці, дякую за продовження теми по тепловозу, а самеелектросхем. Мені 68 і події 1992 року, коли я вивчав на курсах електричні схеми 2ТЕ116 вже не все зможу пригадати. Були відмінності в трьохзначнах та чотирьохзначнах 2ТЕ116. Смутно бригадую БПД(блок пуску дизеля) та РУ9 та РУ10 контактори заміщення паливного насосу, які приймали участь в запуску дизеля із дією згадуваного БПД.
4
Фото: 361
Щодо поломок, то мене Бог милував, Суттєвою затримки із складання поїздів на "купу" не було. допоміжний раз брав по Деражні із поїздом № 6350 Хмельницький - Жмеринка, коли на М62-1719 відірвався поршень. По станції був ЧМЕ3, який і довіз поїзд до Жмеринки. Відставання від графіку було незначним. Обійшлось написанням пояснювальною, оперативного не було, поїзди не вибивалось.
3
Фото: 0
Цитата (ВікторБГол, 23.09.2024 19:58):
>Хлопці, дякую за продовження теми по тепловозу, а самеелектросхем. Мені 68 і події 1992 року, коли я вивчав на курсах електричні схеми 2ТЕ116 вже не все зможу пригадати. Були відмінності в трьохзначнах та чотирьохзначнах 2ТЕ116. Смутно бригадую БПД(блок пуску дизеля) та РУ9 та РУ10 контактори заміщення паливного насосу, які приймали участь в запуску дизеля із дією згадуваного БПД.
эксплуатируемый парк тепловозов имеет последние пять модификаций:
4-я – на тепловозах с 118;
5-я – на тепловозах с 524;
7-я – на тепловозах с 1014;
8-я – на тепловозах с 1152;
9-я – на тепловозах с 1600.
Даже ДТЭКовские 116-053/054/063/327 были переделаны на 8-ю схему , она принята базовой для УЗ и самой удачной , под нее загоняется каждый тепловоз после КР на ДТРЗ , по этому , отличия там скорее уже в банальном расположении , а как видим , 1464 после КР должен видеть 1448 и наоборот , если там конечно деповские драконы не влезли в схему.
>Хлопці, дякую за продовження теми по тепловозу, а самеелектросхем. Мені 68 і події 1992 року, коли я вивчав на курсах електричні схеми 2ТЕ116 вже не все зможу пригадати. Були відмінності в трьохзначнах та чотирьохзначнах 2ТЕ116. Смутно бригадую БПД(блок пуску дизеля) та РУ9 та РУ10 контактори заміщення паливного насосу, які приймали участь в запуску дизеля із дією згадуваного БПД.
эксплуатируемый парк тепловозов имеет последние пять модификаций:
4-я – на тепловозах с 118;
5-я – на тепловозах с 524;
7-я – на тепловозах с 1014;
8-я – на тепловозах с 1152;
9-я – на тепловозах с 1600.
Даже ДТЭКовские 116-053/054/063/327 были переделаны на 8-ю схему , она принята базовой для УЗ и самой удачной , под нее загоняется каждый тепловоз после КР на ДТРЗ , по этому , отличия там скорее уже в банальном расположении , а как видим , 1464 после КР должен видеть 1448 и наоборот , если там конечно деповские драконы не влезли в схему.
5
Фото: 0
Цитата (Ruslan88, 23.09.2024 18:35):
>Я не працював на них, цікавлюсь на рівні любителя. Інформацію отримав від людей що працюють конкретно на цих машинах.
Хтось десь казав , не аргумент, на 2024 езда в три лица на две секции 116 уже давно табу, исключение из правил , за 10 лет даже 731 будет видеть 1630 и наоборот.
>Я не працював на них, цікавлюсь на рівні любителя. Інформацію отримав від людей що працюють конкретно на цих машинах.
Хтось десь казав , не аргумент, на 2024 езда в три лица на две секции 116 уже давно табу, исключение из правил , за 10 лет даже 731 будет видеть 1630 и наоборот.
2
Фото: 0
Цитата (ВікторБГол, 23.09.2024 19:58):
>Хлопці, дякую за продовження теми по тепловозу, а самеелектросхем. Мені 68 і події 1992 року, коли я вивчав на курсах електричні схеми 2ТЕ116 вже не все зможу пригадати. Були відмінності в трьохзначнах та чотирьохзначнах 2ТЕ116. Смутно бригадую БПД(блок пуску дизеля) та РУ9 та РУ10 контактори заміщення паливного насосу, які приймали участь в запуску дизеля із дією згадуваного БПД.
Хорошие знания у Вас, добавлю лишь о РУ-9 , это святая святых 2ТЭ116 на экономию рук помощника и АКБ , этим реле банально собираем схему стартер-генератора в режим генератора и дизель выводится на холостой ход. РУ-9 официально «реле окончания пуска дизеля»
>Хлопці, дякую за продовження теми по тепловозу, а самеелектросхем. Мені 68 і події 1992 року, коли я вивчав на курсах електричні схеми 2ТЕ116 вже не все зможу пригадати. Були відмінності в трьохзначнах та чотирьохзначнах 2ТЕ116. Смутно бригадую БПД(блок пуску дизеля) та РУ9 та РУ10 контактори заміщення паливного насосу, які приймали участь в запуску дизеля із дією згадуваного БПД.
Хорошие знания у Вас, добавлю лишь о РУ-9 , это святая святых 2ТЭ116 на экономию рук помощника и АКБ , этим реле банально собираем схему стартер-генератора в режим генератора и дизель выводится на холостой ход. РУ-9 официально «реле окончания пуска дизеля»
4
Фото: 361
Микита, щось почав пригадувати. Ру9 закінчення пуску дизеля та відключення паливного насосу, перехід на механічний, чогонемає на серіях М62. Івідповідно перехід стартер генератора. Дякую.
3
Фото: 0
Увы , на данный момент стоит на многих в режиме аварийной работы ТН , из-за этого насос после пуска не отключается. Да и думаю Вам было интересно его изучать , ведь кто понял 2ТЭ116 - тот понял все тепловозы , остальные либо такие как он , либо проще
3
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.