Україна 2ТЭ116-1464Б, 2ТЭ116-1448Б
Україна, Житомирська областьстанція Коростень
Ukraine, Zhytomyr regionKorosten' station
Поїзд №113 Харків-Львів
Автор: Ruslan88                   Дата: 21 вересня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 22.09.2024 19:36
Переглядів: 269

Постійне посилання

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D5100
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop Camera Raw 14.0 (Windows)
Дата і час зйомки:21.09.2024 10:19:43
Витримка:1/400 с
Діафрагма:7.1
Чутливість ISO:100
Корекція експозиції:–2/6 EV
Фокусна відстань:40 мм
Еквівалентна фокусна відстань:60 мм
Детальніше

Коментарі (17)

Теперь хоть могут в одну бригаду ездить , а не полторы
Фото: 95 · Автор фото
Їздять по 3 людини.
Поясніть, чому використовують локомотивну бригаду у кількості 3 людей?
Фото: 95 · Автор фото
Тому що секція 1448 сама їхати не може а  тепловози трохи різні і між собою не вяжутся тому доводиться садити ще одного машиніста в робочу секцію щоби той звідти давав позиції.
2ТЕ116-1464 із другою схемою, бо обладнана електродинамічним гальмом. Їздив нею помічником в 1991 році поїздами № 627/628 Чернівці - Київ від Кам'янця-Подільського до Лаги. Під'їзжаючи із бригадою ТЧ-4 Жмеринка на курси в 1992 році бачив дію ЕДГ. Машиніст поветав штурвал контролера в другу сторону, на табло загорялись дві зелені лампочки, дизель на 11-ту позицію. Тумлером виставлялась гальмівна сила.
В 1464 после ДТРЗ уже должна быть восьмая схема , там скорее проблема уже в розетках. На родной девятой схеме на уз остался только один. А так ещё даже до войны тот же 1630 спокойно гибридился с негорбатыми тракторами.
Цитата (ВікторБГол, 23.09.2024 18:12):
>2ТЕ116-1464 із другою схемою, бо обладнана електродинамічним гальмом. Їздив нею помічником в 1991 році поїздами № 627/628 Чернівці - Київ від Кам'янця-Подільського до Лаги. Під'їзжаючи із бригадою ТЧ-4 Жмеринка на курси в 1992 році бачив дію ЕДГ. Машиніст поветав штурвал контролера в другу сторону, на табло загорялись дві зелені лампочки, дизель на 11-ту позицію. Тумлером виставлялась гальмівна сила.
После ДТРЗ все 116 выходят с восьмой схемой и без разницы какой это был номер. Недавно выехал 731 , уже переделан под восьмую схему , тоже самое было с 1617,1629,1630
Цитата (Ruslan88, 23.09.2024 13:04):
>Їздять по 3 людини.
Вы давно работаете на этих тепловозах? Актуальность переделки схем поднялась после 2014 года , с активной эксплуатацией 116 и частом сборе гибридов. 1448 это 8 схема , он должен собираться с 1464 после капиталки.
Фото: 95 · Автор фото
Я не працював на них, цікавлюсь на рівні любителя. Інформацію отримав від людей що працюють конкретно на цих машинах.
В.Борисович чи траплялись у вас якись серйознi поломки локомотива чи доводилось вам викликати допомiжний локомотив чи самi когось брали на "буксир"
Хлопці, дякую за продовження теми по тепловозу, а самеелектросхем. Мені 68 і події 1992 року, коли я вивчав на курсах електричні схеми 2ТЕ116 вже не все зможу пригадати. Були відмінності в трьохзначнах та чотирьохзначнах 2ТЕ116. Смутно бригадую БПД(блок пуску дизеля) та РУ9 та РУ10 контактори заміщення паливного насосу, які приймали участь в запуску дизеля із дією згадуваного БПД.
Щодо поломок, то мене Бог милував, Суттєвою затримки із складання поїздів на "купу" не було. допоміжний раз брав по Деражні із поїздом № 6350 Хмельницький - Жмеринка, коли на М62-1719 відірвався поршень. По станції був ЧМЕ3, який і довіз поїзд до Жмеринки. Відставання від графіку було незначним. Обійшлось написанням пояснювальною, оперативного не було, поїзди не вибивалось.
Цитата (ВікторБГол, 23.09.2024 19:58):
>Хлопці, дякую за продовження теми по тепловозу, а самеелектросхем. Мені 68 і події 1992 року, коли я вивчав на курсах електричні схеми 2ТЕ116 вже не все зможу пригадати. Були відмінності в трьохзначнах та чотирьохзначнах 2ТЕ116. Смутно бригадую БПД(блок пуску дизеля) та РУ9 та РУ10 контактори заміщення паливного насосу, які приймали участь в запуску дизеля із дією згадуваного БПД.
эксплуатируемый парк тепловозов имеет последние пять модификаций:
4-я – на тепловозах с 118;
5-я – на тепловозах с 524;
7-я – на тепловозах с 1014;
8-я – на тепловозах с 1152;
9-я – на тепловозах с 1600.
 
Даже ДТЭКовские 116-053/054/063/327 были переделаны на 8-ю схему , она принята базовой для УЗ и самой удачной , под нее загоняется каждый тепловоз после КР на ДТРЗ , по этому , отличия там скорее уже в банальном расположении , а как видим , 1464 после КР должен видеть 1448 и наоборот , если там конечно деповские драконы не влезли в схему.
Цитата (Ruslan88, 23.09.2024 18:35):
>Я не працював на них, цікавлюсь на рівні любителя. Інформацію отримав від людей що працюють конкретно на цих машинах.
Хтось десь казав , не аргумент, на 2024 езда в три лица на две секции 116 уже давно табу, исключение из правил , за 10 лет даже 731 будет видеть 1630 и наоборот.
Цитата (ВікторБГол, 23.09.2024 19:58):
>Хлопці, дякую за продовження теми по тепловозу, а самеелектросхем. Мені 68 і події 1992 року, коли я вивчав на курсах електричні схеми 2ТЕ116 вже не все зможу пригадати. Були відмінності в трьохзначнах та чотирьохзначнах 2ТЕ116. Смутно бригадую БПД(блок пуску дизеля) та РУ9 та РУ10 контактори заміщення паливного насосу, які приймали участь в запуску дизеля із дією згадуваного БПД.
 
Хорошие знания у Вас, добавлю лишь о РУ-9 , это святая святых 2ТЭ116 на экономию рук помощника и АКБ , этим реле банально собираем схему стартер-генератора в режим генератора и дизель выводится на холостой ход. РУ-9 официально «реле окончания пуска дизеля»
Микита, щось почав пригадувати. Ру9 закінчення пуску дизеля та відключення паливного насосу, перехід на механічний, чогонемає на серіях М62. Івідповідно перехід стартер генератора. Дякую.
Увы , на данный момент стоит на многих в режиме аварийной работы ТН , из-за этого насос после пуска не отключается. Да и думаю Вам было интересно его изучать , ведь кто понял 2ТЭ116 - тот понял все тепловозы , остальные либо такие как он , либо проще
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр