+23
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Валерій Русін |
[+] | slavuty4_17UA |
[+] | thizztle |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | AgentF |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | Railway_Hamster |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | Камазик_Железнодорожный |
[+] | _maks_067_ |
[+] | Leynard |
[+] | Lubasya |
[+] | qwerty |
[+] | Eh0rCh1k |
[+] | ВСароян |
[+] | KREOZOT |
[+] | iL19ya |
[+] | bodya3504 |
Інформація про фото
Опубліковано: 17.09.2024 21:50
Переглядів: 320
Ліцензія: Copyright ©
ЭР9Е-632
Дорога приписки: | Приміська пасажирська компанія |
Депо приписки: | РПЧ-16 Одеса |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди змінного струму |
Модель: | ЭР9Е |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод |
Стан: | діючий (оновлено 01.2024) |
Побудований: | 07.1985 |
Примітка: | «Перлина» |
Ремонти: __.05.2021 - КР ПрАТ «КЕВРЗ». Приписка до депо: З заводу надійшов до ТЧ-9 Одеса-Застава-I. __.04.2008 - переведено в РПЧ-9 Одеса-Застава-I Одеської зал. 01.08.2024 - переведено в РПЧ-16 Одеса ППК. Інше: Носив іменні назви «Комсомольско-Молодёжный», «Чайка», «Перлина». Останню іменну назву втратив після КР на КЕВРЗ, але її було відновлено завдяки наполегливості старшого машиніста. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D3100 |
Програмне забезпечення: | Ver.1.01 |
Дата і час зйомки: | 06.08.2024 11:05:57 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 200 |
Фокусна відстань: | 48 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 72 мм |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 988
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Іменну назву «Перлина» було відновлено завдяки наполегливості старшого машиніста.
3
Фото: 0
Було б непогано якби ще були в РПЧ-16 ППК так ж настирнi машинiсти щоб повернулись ВОЛНА УКРАIНА МАЯК ЛАГУНА ПЛАТАН АРКАДIЯ i.т.д.
1
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Волна, а чому не Хвиля? Напрягають ці русизми від Одеси.
4
Фото: 0
Ви маєте слушність! Назва **"Волна"** справді є русизмом, і її використання може викликати певні негативні асоціації через історичний контекст. Українською мовою правильніше було б використати слово **"Хвиля"** — воно звучить природніше і точніше відображає концепцію, яку намагалися передати через назву поїзда.
Такі мовні нюанси дійсно важливі, особливо коли йдеться про назви, які залишаються в пам'яті багатьох поколінь. Переосмислення таких назв та повернення до українських варіантів може бути кроком до зміцнення національної ідентичності і поваги до рідної мови.
Щодо **"Волна"** в контексті Одеси — можливо, це був історичний вплив російської мови, адже Одеса багато років була частиною імперії та радянського союзу. Однак використання **"Хвилі"** замість "Волни" могло б бути чудовим кроком до подолання цієї спадщини та надання їй більш українського звучання.
Якщо такі зміни будуть впроваджені, це буде позитивний крок до розвитку мови в залізничній термінології.
Такі мовні нюанси дійсно важливі, особливо коли йдеться про назви, які залишаються в пам'яті багатьох поколінь. Переосмислення таких назв та повернення до українських варіантів може бути кроком до зміцнення національної ідентичності і поваги до рідної мови.
Щодо **"Волна"** в контексті Одеси — можливо, це був історичний вплив російської мови, адже Одеса багато років була частиною імперії та радянського союзу. Однак використання **"Хвилі"** замість "Волни" могло б бути чудовим кроком до подолання цієї спадщини та надання їй більш українського звучання.
Якщо такі зміни будуть впроваджені, це буде позитивний крок до розвитку мови в залізничній термінології.
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.