Україна ЧС4-205
Україна, Київдепо УЗШК Дарниця
Ukraine, Kyiv
Автор: Юрко                   Дата: 08 серпня 2021 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 13.09.2024 22:21
Переглядів: 90
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ЧС4-205

Дорога приписки:Південно-Західна філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-1 Київ-Пасажирський
Мережевий №:11924214
Тип:Магістральні електровози
Категорія:Електровози змінного струму
Модель:ЧС4 (КРП)
Завод:ПрАТ "Запорізький Електровозоремонтний Завод ЗЕРЗ" Україна
Стан:не работает (оновлено 12.2023)
Заводський тип:52E4
Заводський №:5836
Побудований:12.1970

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D3100
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop CS6 (Windows)
Дата і час зйомки:08.08.2021 13:55:46
Витримка:1/640 с
Діафрагма:5
Чутливість ISO:100
Фокусна відстань:31 мм
Еквівалентна фокусна відстань:46 мм
Детальніше

Коментарі (5)

Юрко, де це? Судячи із повітряного містка, це напроти ТЧ-9 Дарниця та одноіменного зп.
Вiктор Борисович а чим кормлять локомотивнi бригади.Так як в заводських iдальнях чи дають щось особливе або бiльшi порцii.
Володимире, були різні пілходи до харчування. Коли я прийшов вГречани в 1980, то в депо була совкова цілодобова їдальня із відповідною їжею.  Десь на початку 90-х вона закрилась. Пішли баночки із харчами, що підігрівали на водяній трубі дизеля. В 2000-х із приходом Кирпи по Красне орендували кафе. На вікна вивозили страви із 3-х блюд на  перегін.  На 2М62У-0076 ми працювали на вертушці, то ж один харчувався біля колії, другий рулював. Щвидкість була в районі 3 км/г.  Потім були баночки знову. По Дарниці я  жив у бригадному в 2003(робботи по швидкісному на Харків), то ж електроплита виручала капітально. І перед пенсією в депо Гречани начальник депо Шиндер відкрив їдальню вже по сучасному із хорошими стравами. Привезеш приміський вдень, тепловоз на ТО-2, із помічником в їдальню.
Дякую.Борисович а черговий термос з чаем або кавою у вас з помiчником був.Особисто часто бачив термос у кабiнi електричок
А без термосу як? Звичайно був. І в денну поїздку, і у вечірню. В нічну треба менше їсти, бо як більше, то прикрутить сильніше під кінець роботи. Це ж не робота в офісі, до прикладу, коли два нулі рядом.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр