Рейтинг: +16
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Kashtan4ik |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Evil_Orange |
[+] | kytra1n |
[+] | POMARANCH |
[+] | _trains_ternopil_ |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | kharkivzdspotter |
[+] | Lubasya |
[+] | Markus1k |
[+] | qwerty |
[+] | ВСароян |
Постійне посилання
М62-1709
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-5 Гречани |
Мережевий №: | 15112469 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | М62, ДМ62 |
Завод: | Ворошиловградский тепловозостроительный завод им. Октябрьской Революции |
Стан: | действующий (оновлено 15.01.2019) |
Побудований: | 07.1976 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5200 |
Програмне забезпечення: | Adobe Lightroom 9.5.0 (Android) |
Дата і час зйомки: | 07.09.2024 15:54:48 |
Витримка: | 1/320 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 32 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 48 мм |
Детальніше |
Коментарі (5)
Фото: 0
В.Борисович це був ваш пiдопiчний?
1
Фото: 57 · Автор фото
Це ви про кого?
1
Фото: 361
Та ж за мою машину ТЧ-5 Гречани. Теж навозився нею я як і пасажирських, приміських та вивізних. Бігає вона і досі https://railgallery.pp.ua/view/133202/ А от фарба та ж. Скільки я на пенсії, скільки і фарбі https://railgallery.pp.ua/view/125776/
2
Фото: 0
Вiктор Борисович пам*ятаеться з статей в вашому депо були "Маруськи" з розсувними колiсними парами чи вiдомо вам як працюе такий механiзм розсуву
1
Фото: 361
Володимире близько, але не так. Справа в тому, що на перших порах ТЧ-5 Гречани давали на електровозах поїзд № 35/36 Київ - Краків із вагонами із розсувними колісними парами. Електровозні плечі були розподілені, а цей новий поїзд ніхто не хотів водити. Тому і запронували "свіжому" депо електровозне плече від Хмельницького до Києва. Щодо зміни розмірів, то він проходив по станції Мостиська із стоянкою 30 хвилин. Зараз до ціє теми повертаються, підписавши меморандум із Іспанськими залізницями, які мають досвід зміни розміру на ходу.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.