Рейтинг: +12
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Roma Roma |
[+] | tech_noir |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | POMARANCH |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | chernigivskiy |
[+] | Lance |
Інформація про фото
Опубліковано: 10.09.2024 08:22
Переглядів: 96
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
13. перегін Рогатин - Ходорів (ДН-1, 89.9 - 115.7))
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ, ДН-2 Тернопіль |
Депо приписки: | дільниця Тернопіль - Ходорів (ДН-1) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Перегін |
Завод: | Тепловозна тяга |
Стан: | действующий |
Побудований: | 1897 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon EOS 250D |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Express (Android) |
Дата і час зйомки: | 08.09.2024 13:01:46 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 6.3 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 135 мм |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 361
Микола, вважаю, що це останнє фото решітки на фото. Дуже вже похначені шпали. Як фотографував тут поїзди, то можеш прикинути яка була швидкість 25 чи 15 км/г? В мене таке було на Ларгу в 2001 році. Зняли решітку, а шпали залишились. Звісно їх прибрали на бік, бо треба було бетон ставити при вікні. Отож розказав мені керівник робіт, що робити. Незважаючи на те чи прибереш гнилі шпали чи ні, все одно втик отримаєш. Отож вирішили не прибирати. І правильно зробили. При об'їзді начальником залізниці він побачив на боку так мовити "частокіл" із шпал, він дав казівку дорекомендувати ділянку до межі Львівської. Тобто так https://railgallery.pp.ua/view/126739/ Через 8 років в 2009 Львівська відремонтувала свої 4 км перед Ларгою https://railgallery.pp.ua/view/126738/
2
Фото: 445 · Автор фото
Дякую за розповідь, Вікторе!
1
Фото: 361
І, тобі Микола, дякую. Розглядаючи фото, я пригадую моменти із свого життя та праці машиністом. Знаю, що переважна більшість відвідувачів сайту та авторів мені в онуки годяться і люблять залізницюі йдуть до того щоб вивчитись і працювати на залізниці, я пишу такі довгі коментарі. Тобто надати вам юідбше інформації про залізницю.
3
Фото: 445 · Автор фото
На жаль, я через умови праці та зарплату не йду працювати на залізницю, але вона завжди буде дуже важлива для мене у плані хобі
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.