Україна 2ТЭ116-054А, Україна / ПЗТ 2ТЭ116-327А
Україна, Донецька областьстанція Бахмут (до 2017 р. станція Артемівськ-II)
Ukraine, Donets'k regionBakhmut station (until 2017 Artemivs'k-II station)
Автор: Lonesome Crow                   Дата: 10 січня 2016 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 10.09.2024 02:07
Переглядів: 151

Постійне посилання

2ТЭ116-054А

Дорога приписки:Донецька філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-4 Покровськ
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2ТЭ116
Завод:Ворошиловградский тепловозостроительный завод им. Октябрьской Революции СРСР (СССР)
Стан:09.2016 — перенумерован/передан в пределах дорогиНесправність (оновлено 10.02.2017)
Побудований:1973

Коментарі (4)

Фото: 281
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Як так вийшло, що він потрапив до дирявої республіки?
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
У 2014 році тепловози з електростанцій почали виконувати поїздну роботу на мережі УЗ. У Дебальцевому він зламався і його в депо поставили на ремонт.  Так він там і залишився на 01.2017 року, коли сполучення заблокували.
Фото: 21 · Автор фото
Дивна якась історія... Яка вигода Дебальцевому ремонтувати тепловоз із Покровська на той момент? Не могла ж "Укрзалізниця" перераховувати кошти за ремонт свого рухомого складу на окуповану територію? Чи могла?!
Чи, може, чутки, що вся Донецька залізниця протягом 2014-2016 років управлялась із окупованого Донецька, - це не чутки, а гірка правда? Тоді, принаймні, стає зрозумілим, як локомотиви "Укрзалізниці" осідали на окупованих територіях.
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
То не чутки, а правда. Донецька залізниця керувалась з Донецька, а Донецьк керувався з Києва. І це було не тільки з УЗ, а й з рядом підприємств (шахти, металургійні заводи, тощо) теж управлялись з Києва і були в юридичному лоні України. Усе пішло шкереберть у січні 2017 року, коли певні групи заблокували рух вантажів з окупованої території на підконтрольну. Тоді і підприємства були втрачені остаточно, і рухомий склад, що залишився по той бік фронту, так там і залишився. До цього у 2016 році рухомий склад з окупованої території я бачив у Лимані постійно. Кадри ще не відновив. Ті ж арендовані 6 2ТЕ10М були предназначені саме для перевезень вантажів на ділянці Артемівськ-2 (згодом Бахмут) до Микитівки. По станції Артемівськ-2, Світланове та Фенольна проводились митні догляди поїздів. Фактично передавалось туди чи звідти мало що. Десь з 10 ВЛ8 та пара чмурів. Просто у червні 2017 року рухомий склад, що залишився у 2017 році на окупованій території був юридично виведений зі складу УЗ. Таким чином, оформлено передачу рухомого складу в склад окупованих територій. Тому у нас на сайті і організовано нові структури з поміткою "окуповано" і все там рахується від 06.2017 року, тобто з моменту виведення рухомого складу з власності УЗ.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр