Одеська філія УЗВантажні вагони та поїзда
Україна, Кіровоградська областьдепо Гайворон
Ukraine, Kirovohrad regionHayvoron depot
Автор: POMARANCH                   Дата: 20 липня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 01.09.2024 17:51
Переглядів: 100

Постійне посилання

Метадані EXIF

Виробник камери:Xiaomi
Модель камери:22071219CG
Програмне забезпечення:Snapseed 2.0
Дата і час зйомки:20.07.2024 17:39:48
Витримка:2688/1000000 с
Діафрагма:1.8
Чутливість ISO:50
Фокусна відстань:4.22 мм
Детальніше

Коментарі (9)

За часів совка сюди пускали ці вагони...
Кривим просто капець був, слава Богу, що зараз таким не займаються.
Фото: 4454
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Вагон приписки ст. Кагамлицька, Кременчуцького НПЗ, цікаве фото, і цистерни, яких вже не зустріти на УЗ.
Фото: 7368
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Чому не зустріти? Пів Донецької дороги їми забиті. В Поапасній досі стоять штук 300 і штук 500 у Новозолотарівці. Та й по іншим станціям їх ой як багато. Шкода одне: жодної робочої. Усі на металобрухт тільки.
Вони приписанi до Кагамлицькоi бо там промивно-пропарювальна станцiя,а так цистерн повно на ст. Основа ПЗ
Фото: 7368
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
На Новозолотарівці теж промивна була. Але в основному усі восьмивісні цистерни приписані у Кагамлицькій.
Фото: 4454
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
якраз про робочі я і мав на увазі, що виведені з парку. Спочатку виводили битумовози разом з відкритими автовозами, потім виводили восьмиосні цистерні, тепер вже майже вивели реф секції, і закінчують виведення критих автомобілевозів, які в ходу лише з пасажирськими.
А якщо на 8-ми вiсних цистернах написано запас УЗ що значить
Фото: 7368
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Цитата (Рудий Кіт, 03.09.2024 20:20):
> тепер вже майже вивели реф секції, і закінчують виведення критих автомобілевозів, які в ходу лише з пасажирськими.
Реф секції давно вивели. Це зараз їх знов почали експлуатувати. У 2003 році по УЗ закрили багато рефрижераторних депо, залишили одне чи два. Багато рефів переробили у звичайні криті, такі і до мене в Яворів іноді і зараз заскакують. А більшість відставлена стоїть по багатьом станціям.
Криті автомобілевози ще їздять. Не так давно по Львову бачив, але враховуючи що я на вокзалі Львова буваю раз на пів року, то може і часто їздять. Хоча, автомобілі (по чуткам) дешевше траками возити, ніж залізницею. Через це і відставляють.
 
ВСароян, це холодний запас УЗ, на випадок, що знадобляться. Найчастіше, це ставлять, якщо вагон не потрібен, а списати його не можна, бо термін експлуатації не вичерпано. Такі вагони ставлять у запас до вичерпання цього терімну і вагони тупо розграблюють, що залишається від них лише те, що зняти неможливо.
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
>Криті автомобілевози ще їздять. Не так давно по Львову бачив, але враховуючи що я на вокзалі Львова буваю раз на пів року, то може і часто їздять.
 
Ну по Харкову, десь з початку 2021 вони стали дуже частим явищем. Особливо з 63/64. З початку 2022 в мене статистики немає, на жаль.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр