Рейтинг: +10
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | MEYSHOR |
[+] | baton |
[+] | Evil_Orange |
[+] | kharkivzdspotter |
[+] | Sloger6no |
[+] | undefined23 |
[+] | VL80T-1177 |
Постійне посилання
Метадані EXIF
Виробник камери: | Xiaomi |
Модель камери: | 22071219CG |
Програмне забезпечення: | Snapseed 2.0 |
Дата і час зйомки: | 20.07.2024 17:39:48 |
Витримка: | 2688/1000000 с |
Діафрагма: | 1.8 |
Чутливість ISO: | 50 |
Фокусна відстань: | 4.22 мм |
Детальніше |
Коментарі (9)
Фото: 326
За часів совка сюди пускали ці вагони...
Кривим просто капець був, слава Богу, що зараз таким не займаються.
Кривим просто капець був, слава Богу, що зараз таким не займаються.
2
Фото: 4454
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Вагон приписки ст. Кагамлицька, Кременчуцького НПЗ, цікаве фото, і цистерни, яких вже не зустріти на УЗ.
1
Фото: 7368
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Чому не зустріти? Пів Донецької дороги їми забиті. В Поапасній досі стоять штук 300 і штук 500 у Новозолотарівці. Та й по іншим станціям їх ой як багато. Шкода одне: жодної робочої. Усі на металобрухт тільки.
3
Фото: 0
Вони приписанi до Кагамлицькоi бо там промивно-пропарювальна станцiя,а так цистерн повно на ст. Основа ПЗ
0
Фото: 7368
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
На Новозолотарівці теж промивна була. Але в основному усі восьмивісні цистерни приписані у Кагамлицькій.
1
Фото: 4454
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
якраз про робочі я і мав на увазі, що виведені з парку. Спочатку виводили битумовози разом з відкритими автовозами, потім виводили восьмиосні цистерні, тепер вже майже вивели реф секції, і закінчують виведення критих автомобілевозів, які в ходу лише з пасажирськими.
1
Фото: 0
А якщо на 8-ми вiсних цистернах написано запас УЗ що значить
0
Фото: 7368
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Цитата (Рудий Кіт, 03.09.2024 20:20):
> тепер вже майже вивели реф секції, і закінчують виведення критих автомобілевозів, які в ходу лише з пасажирськими.
Реф секції давно вивели. Це зараз їх знов почали експлуатувати. У 2003 році по УЗ закрили багато рефрижераторних депо, залишили одне чи два. Багато рефів переробили у звичайні криті, такі і до мене в Яворів іноді і зараз заскакують. А більшість відставлена стоїть по багатьом станціям.
Криті автомобілевози ще їздять. Не так давно по Львову бачив, але враховуючи що я на вокзалі Львова буваю раз на пів року, то може і часто їздять. Хоча, автомобілі (по чуткам) дешевше траками возити, ніж залізницею. Через це і відставляють.
ВСароян, це холодний запас УЗ, на випадок, що знадобляться. Найчастіше, це ставлять, якщо вагон не потрібен, а списати його не можна, бо термін експлуатації не вичерпано. Такі вагони ставлять у запас до вичерпання цього терімну і вагони тупо розграблюють, що залишається від них лише те, що зняти неможливо.
> тепер вже майже вивели реф секції, і закінчують виведення критих автомобілевозів, які в ходу лише з пасажирськими.
Реф секції давно вивели. Це зараз їх знов почали експлуатувати. У 2003 році по УЗ закрили багато рефрижераторних депо, залишили одне чи два. Багато рефів переробили у звичайні криті, такі і до мене в Яворів іноді і зараз заскакують. А більшість відставлена стоїть по багатьом станціям.
Криті автомобілевози ще їздять. Не так давно по Львову бачив, але враховуючи що я на вокзалі Львова буваю раз на пів року, то може і часто їздять. Хоча, автомобілі (по чуткам) дешевше траками возити, ніж залізницею. Через це і відставляють.
ВСароян, це холодний запас УЗ, на випадок, що знадобляться. Найчастіше, це ставлять, якщо вагон не потрібен, а списати його не можна, бо термін експлуатації не вичерпано. Такі вагони ставлять у запас до вичерпання цього терімну і вагони тупо розграблюють, що залишається від них лише те, що зняти неможливо.
1
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
>Криті автомобілевози ще їздять. Не так давно по Львову бачив, але враховуючи що я на вокзалі Львова буваю раз на пів року, то може і часто їздять.
Ну по Харкову, десь з початку 2021 вони стали дуже частим явищем. Особливо з 63/64. З початку 2022 в мене статистики немає, на жаль.
Ну по Харкову, десь з початку 2021 вони стали дуже частим явищем. Особливо з 63/64. З початку 2022 в мене статистики немає, на жаль.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.