Рейтинг: +14
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Ruslan88 |
[+] | Sloger6no |
[+] | Stanislav |
[+] | /RomAshka/ |
[+] | qwerty |
[+] | ВСароян |
Інформація про фото
Опубліковано: 31.08.2024 19:30
Переглядів: 215
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
2ТЭ116-1314
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-11 Конотоп |
Мережевий №: | 16835308/16835316 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ116 |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции |
Стан: | не працює |
Побудований: | 17.12.1987 |
2М62У-0056
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-9 Дарниця |
Мережевий №: | 16319048/16319055 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2М62У |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции |
Стан: | не працює (оновлено 2019) |
Заводський №: | 6163 / 6164 |
Побудований: | 02.1988 |
М62-1546
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-5 Гречани |
Мережевий №: | 15112303 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | М62, ДМ62 |
Завод: | Ворошиловградский тепловозостроительный завод им. Октябрьской Революции |
Стан: | діючий |
Заводський №: | 2189 |
Побудований: | 01.1975 |
Примітка: | Оренда в депо ТЧ-9 "Дарниця" |
Коментарі (4)
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Блін, полазити б по депо. Багато тут цікавого.
4
Фото: 281
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Чи може хтось дати відповідь. Чи доцільно робити ремоторизацію Машек?
Прикладів вистачає, як у поляків, так й у балтійських країн.
Розумію, що у керма крізь кловни та крадії, але ж проблема існує, країні потрібно багато автономних локомотивів.
Прикладів вистачає, як у поляків, так й у балтійських країн.
Розумію, що у керма крізь кловни та крадії, але ж проблема існує, країні потрібно багато автономних локомотивів.
2
Фото: 0
Давно пора этот хлам вторметорезировать. На б/з и других интересных местах есть уйма 2ТЭ116, которые достаточно было восстановить. Была возможность на 2ТЭ10 поменять Д100 на отечественные Д80. Хотя частники нашли для всего выход из ситуации и куда более удачные дизеля , ежели Д80, в то время как уз и дальше будет отмывать на этом архаичном металлоломе деньги.
3
Фото: 362
Не хотять витрачати кошти на заміну дизелів 2М62. Половину 2М62 вже і правда в металобрухт, їх скіоьки непотрібно А от 10 к можна і модернізувати, тільки дизель новий треба. Двокабінна машина потужністю за три тисячі коняк може возити пасажирські швидше складом під 18 вагонів. Хоча таких поїздів по пальцях можна порахувати, що видно із фото авторів цього сайту
3
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.