Україна 2ТЭ116-1314, 2М62У-0056, М62-1546
Україна, КиївТЧ-9 Дарниця
Ukraine, KyivDarnytsia locomotive depot #9
Автор: Olezhan4ik                   Дата: 28 серпня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 31.08.2024 19:30
Переглядів: 215
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

2М62У-0056

Дорога приписки:Південно-Західна філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-9 Дарниця
Мережевий №:16319048/16319055
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2М62У
Завод:Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции СРСР (СССР)
Стан:не працює (оновлено 2019)
Заводський №:6163 / 6164
Побудований:02.1988

М62-1546

Дорога приписки:Південно-Західна філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-5 Гречани
Мережевий №:15112303
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:М62, ДМ62
Завод:Ворошиловградский тепловозостроительный завод им. Октябрьской Революции СРСР (СССР)
Стан:діючий
Заводський №:2189
Побудований:01.1975
Примітка:Оренда в депо ТЧ-9 "Дарниця"

Коментарі (4)

Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Блін, полазити б по депо. Багато тут цікавого.
Фото: 281
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Чи може хтось дати відповідь. Чи доцільно робити ремоторизацію Машек?
Прикладів вистачає, як у поляків, так й у балтійських країн.
Розумію, що у керма крізь кловни та крадії, але ж проблема існує, країні потрібно багато автономних локомотивів.
Давно пора этот хлам вторметорезировать. На б/з и других интересных местах есть уйма 2ТЭ116, которые достаточно было восстановить. Была возможность на 2ТЭ10 поменять Д100 на отечественные Д80. Хотя частники нашли для всего выход из ситуации и куда более удачные дизеля , ежели Д80, в то время как уз и дальше будет отмывать на этом архаичном металлоломе деньги.
Не хотять витрачати кошти на заміну дизелів 2М62. Половину 2М62 вже і правда в металобрухт, їх скіоьки непотрібно А от 10 к можна і модернізувати, тільки дизель новий треба. Двокабінна машина потужністю за три тисячі коняк може возити пасажирські швидше  складом під 18 вагонів. Хоча таких поїздів по пальцях можна порахувати, що видно із фото авторів цього сайту
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр