Рейтинг: +8
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | qwerty |
[+] | Timurentii |
Інформація про фото
Опубліковано: 31.08.2024 00:02
Переглядів: 178
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ЧМЭ3-1947
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-8 Смородине |
Мережевий №: | 15591845 |
Тип: | Маневрові тепловози |
Модель: | ЧМЭ3, ЧМЭ3Т, ЧМЭ3Э |
Завод: | ČKD Praha |
Стан: | Несправний (оновлено 10.2024) |
Побудований: | 1975 |
Примітка: | ст. Суми |
Метадані EXIF
Програмне забезпечення: | Adobe Lightroom 9.5.0 (Android) |
Детальніше |
Коментарі (5)
Фото: 0
Можна поцікавитися, чому він несправний?
-1
Фото: 0
Ніхто не знає чому ЧМЕ3-1947 несправний?
-3
Фото: 0
Доброго вечора! Шановний припиніть вже писати ці нікому не потрібні коментарі!
5
Фото: 258
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Тому що тепловоз - дуже складна машина, яка складена з багатьох систем, вузлів та арегатів. Це достить неновий вже за віком локомотив, який має властивість інколи виходити з ладу. Не то, щоб це було нормально, але це принаймні доволі очикувано.
Поломки можуть бути складними та не дуже, інколи для усунення треба доволі багато часу та засобів.
Точну інформацію, що саме із безліч деталів вийшло з ладу, знайти доволі довго та не завжди можливо. Та це наразі немає для нас особливого сенсу. Достатньо того, що ми знаємо, що він наразі не експлуатується.
Подальша його доля залежить від ряду факторів, які набувають чину під час ремонту. Так буває, що дешевше його списати та утілізувати ніж доводити до ладу.
За старим телевізором, який відпрацюівав своє та відправився на помійку навряд чи хтось буде жалкувати. От так само тепловоз = такє само обладнання, устаткування, в якого є свій час.
Хоча ми поцінювувачи залізниці збираємо фото, інфу про ці машини, вони все ж таки залишаються лише машинами.
Поломки можуть бути складними та не дуже, інколи для усунення треба доволі багато часу та засобів.
Точну інформацію, що саме із безліч деталів вийшло з ладу, знайти доволі довго та не завжди можливо. Та це наразі немає для нас особливого сенсу. Достатньо того, що ми знаємо, що він наразі не експлуатується.
Подальша його доля залежить від ряду факторів, які набувають чину під час ремонту. Так буває, що дешевше його списати та утілізувати ніж доводити до ладу.
За старим телевізором, який відпрацюівав своє та відправився на помійку навряд чи хтось буде жалкувати. От так само тепловоз = такє само обладнання, устаткування, в якого є свій час.
Хоча ми поцінювувачи залізниці збираємо фото, інфу про ці машини, вони все ж таки залишаються лише машинами.
6
Фото: 0
Цитата (Lubasya, 14.10.2024 19:43):
>Доброго вечора! Шановний припиніть вже писати ці нікому не потрібні коментарі!
Більше не буду.
>Доброго вечора! Шановний припиніть вже писати ці нікому не потрібні коментарі!
Більше не буду.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.