Рейтинг: +13
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Чернівецький ЖДфан |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | thizztle |
[+] | Roma Roma |
[+] | ВікторБГол |
[+] | baton |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | POMARANCH |
[+] | _AllmazZ_ |
[+] | undefined23 |
[+] | Andriy1107 |
Інформація про фото
Опубліковано: 25.08.2024 08:32
Переглядів: 130
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ДПКр3-001
Дорога приписки: | Приміська пасажирська компанія |
Депо приписки: | РПЧ-4 Коломия |
Категорія: | Дизель-поїзди |
Модель: | ДПКр3 |
Завод: | ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод КВБЗ» |
Стан: | действующий (оновлено 08.2021) |
Побудований: | 10.2019 |
27.12.2019 - перший рейс з пасажирами. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon EOS 250D |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Express (Android) |
Дата і час зйомки: | 15.08.2024 08:35:23 |
Витримка: | 1/320 с |
Діафрагма: | 8 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 103 мм |
Детальніше |
Коментарі (5)
Фото: 361
Микола, звідки ти взяв таку величину в 42 тисячних. Ще при роботі вичитав в наказі нач Львівської , що біля Чорткова 26 -27 тисячних
0
Фото: 0
Борисович ви обiцяли iнтригу Киiв-Волинський-Вишневе
1
Фото: 361
Володимире, набираю коментар під ти м фото.
0
Фото: 445 · Автор фото
Вікторе, неодноразово чув це від машиністів та у багатьох джерелах зазначено, що перегін Чортків - Біла-Чортківська - єдиний 40% перегін в Україні.
1
Фото: 361
Микола, я як машиніст вивчив профіль своєї дільниці із Ларги до Гречан згілно нормативних докуметів. Наприклад пілйом береться середній, хоча по карті місцями під 16 тисячних, тобто метрів 200 -300, така сама протяжність 6 тисячних, а береться керуючий 10-11 тисячних. Аналогічно, може мати місце із дільницею в Чорткові. Як підтвердження моєї думки може слугувати це моє фото https://railgallery.pp.ua/view/125552/ . Мої колеги із ТЧ-13 Чернівці казали мені, що після кривої ухил 18 тисячних. Це добре видно на фото. Далі десь менше, в голові наприклад
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.