Україна ДПКр3-001
Україна, Тернопільська областьперегін Біла-Чортківська - Чортків
Ukraine, Ternopil' regionBila-Chortkivs'ka - Chortkiv
ДПКр3-001 №802 Чернівці - Львів спускається по перегону з найскладнішим профілем України (42%)
Автор: Nikolya_UA                   Дата: 15 серпня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 25.08.2024 08:32
Переглядів: 130
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ДПКр3-001

Дорога приписки:Приміська пасажирська компанія Україна
Депо приписки:РПЧ-4 Коломия
Категорія:Дизель-поїзди
Модель:ДПКр3
Завод:ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод КВБЗ» Україна
Стан:действующий (оновлено 08.2021)
Побудований:10.2019
27.12.2019 - перший рейс з пасажирами.

Метадані EXIF

Виробник камери:Canon
Модель камери:Canon EOS 250D
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop Express (Android)
Дата і час зйомки:15.08.2024 08:35:23
Витримка:1/320 с
Діафрагма:8
Чутливість ISO:100
Фокусна відстань:103 мм
Детальніше

Коментарі (5)

Микола, звідки ти взяв таку величину в 42 тисячних. Ще при роботі вичитав в наказі нач Львівської , що біля Чорткова 26 -27 тисячних
Борисович ви обiцяли iнтригу Киiв-Волинський-Вишневе
Володимире, набираю коментар під ти м фото.
Фото: 445 · Автор фото
Вікторе, неодноразово чув це від машиністів та у багатьох джерелах зазначено, що перегін Чортків - Біла-Чортківська - єдиний 40% перегін в Україні.
Микола, я як машиніст  вивчив профіль своєї дільниці із Ларги до Гречан згілно нормативних докуметів. Наприклад пілйом береться середній, хоча по карті місцями під 16 тисячних, тобто метрів 200 -300, така сама протяжність 6 тисячних, а береться керуючий 10-11 тисячних. Аналогічно, може мати місце із дільницею в Чорткові. Як підтвердження моєї думки може слугувати це моє фото https://railgallery.pp.ua/view/125552/ . Мої колеги із ТЧ-13 Чернівці казали мені, що після кривої ухил 18 тисячних. Це добре видно на фото. Далі десь менше, в голові наприклад
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр