Рейтинг: +9
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Roma Roma |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | lviv4ik |
[+] | undefined23 |
[+] | qwerty |
[+] | ВСароян |
Інформація про фото
Опубліковано: 24.08.2024 09:21
Переглядів: 135
Ліцензія: CC-BY
Постійне посилання
ЧС8-002
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-1 Київ-Пасажирський |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози змінного струму |
Модель: | ЧС8 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) |
Стан: | списан |
Заводський тип: | 81E0 |
Заводський №: | 7452 |
Побудований: | 18.05.1983 |
Списаний: | 22.11.1998 |
Ремонти: 22.05.1998 - відправлення на Запорізький ЕРЗ, де за висновком комісії було ухвалено рішення про списання, візки було використано під час КР ЧС8-001; Приписка до депо та експлуатація: Із заводу надійшов у депо ТЧ-1 Київ-Пасажирський Південно-Західної залізниці; 02.08.1983 - 29.09.1983 - гальмівні та тягово-енергетичні випробування на експериментальному кільці ВНДІЗТ у Щербинці; 30.12.1984 - 17.01.1985 - відправлено в депо Боготол (Красноярської зал.), де проходив випробування на ділянці Ачинськ - Маріїнськ; 01.02.1992 - відставлено від експлуатації за пробігом; НП та аварії: 12.09.1991 - зіткнення на ст. Сухиничі-Головні (Московської залізниці); Історична та додаткова інформація: Секція 1 (частина рами та кабіна) використані для відновлення електровоза ЧС7-240 у 2002 році; Кузов секції 2 знаходиться на ЗЕРЗ, і є власністю заводу (з січня 1999 року). |
Коментарі (2)
Фото: 23 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
А так виглядає кузов ЧС8-002 на 03.07.2008 року:
А також дуже цікава стаття про долю бортів 001 та 002.
https://zdsim.com/library/199/first_chs8
А також дуже цікава стаття про долю бортів 001 та 002.
https://zdsim.com/library/199/first_chs8
0
Фото: 0
На жаль приблизно 2013-2014 цю секцiю номер два порiзали на ЗЕРЗе
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.