Рейтинг: +22
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Валерій Русін |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Троцкий |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | POMARANCH |
[+] | ML506 |
[+] | Sloger6no |
[+] | Leynard |
[+] | qwerty |
[+] | Eh0rCh1k |
[+] | ВСароян |
[+] | KREOZOT |
[+] | Trainhopper |
[+] | VladislavCNik |
Інформація про фото
Опубліковано: 22.08.2024 19:07
Переглядів: 223
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
2ЭС5К-068
Дорога приписки: | Одеська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-2 Подільськ |
Мережевий №: | 11363223 / 11363231 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози змінного струму |
Модель: | 2ЭС5К «Ермак» |
Завод: | Новочеркасский электровозостроительный завод |
Стан: | действующий |
Побудований: | 02.2008 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Ver.1.01 |
Дата і час зйомки: | 31.08.2023 17:09:59 |
Витримка: | 1/500 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 250 |
Фокусна відстань: | 52 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 78 мм |
Детальніше |
Коментарі (10)
Фото: 361
Металолом везуть.
1
Фото: 0
До речі, шо забув у нас електровоз, який випускається "ексклюзивно" для ржд?
1
Фото: 21
Цей електровоз випускається ексклюзивно для тих, хто платить за нього гроші) Був час - УЗ купувала. А ще придбала чотири 2ЕЛ4, які, по суті, є 2ЕС4К, підготовленими спеціально для українського ринку. І в планах було придбання 2ЕС10, які також були трохи модифіковані спеціально для нас і отримали назву "Святогор". Перша партія навіть доїхала до Куп'янська, але це було в 2014 році... І вони повернулися на завод.
3
Фото: 0
Планували ще придбати разом з 2ЭС10 електровоз 2ЭС6
1
Фото: 0
Чи недоцiльнiше було б такий склад перевезти двома ВЛ40у або ВЛ60.
1
Фото: 361
Володимире, тут справа не в тязі, а в гальмах. 16 вісей проти 10. Наскільки я ще пригадаю при натисненні менше 12 тон на 100 ваги їхати не можна.
1
Фото: 0
Я так розумiю що буде хоч мало вагонiв хоч наприклад 50 все одно будуть двосекцiйники
1
Фото: 361
Володимире, 50 вагонів треба брати на "дух" , відкачати, попробувати гальма. До речі, я возив на М62 50 вагонів порожняка із Лаги, максимальну кількість по компресору. Але тут на фото гальма не включені, бо гальміні системи вагонів розукомплектовані. І гальмувати треба локомотивами.
2
Фото: 0
Спасибi за роз*яснення.Борисович маеться на увазi яка б кiлькiсть вагонiв не була все одно будуть двосекцiйники
1
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Вінницька область
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.