Україна ЭР2-340, ЧС2-609, HRCS2-003
Україна, Хapківстанція Харків-Пасажирський
Ukraine, KharкіvKharkiv-Pasazhyrs'kiy station
Автор: _maks_067_                   Дата: 20 серпня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 20.08.2024 23:00
Переглядів: 187
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ЧС2-609

Дорога приписки:Південна філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-2 Харків-Головне
Мережевий №:11011418
Тип:Магістральні електровози
Категорія:Електровози постійного струму
Модель:ЧС2
Завод:Škoda (Škoda Holding a. s.) Česko
Стан:действующий
Заводський тип:53E4
Заводський №:5346
Побудований:04.1966
Ремонти:
26.03.1979 — КР-2 Запорізький ЕРЗ
12.09.1986 — КР-1 Запорізький ЕРЗ
01.06.1990 — КР-2 Запорізький ЕРЗ
12.12.1995 — КР-1 Запорізький ЕРЗ
 
Приписка до депо:
З заводу надійшов у депо Москва-Жовтнева (Жовт. зал.)
08.01.1978 — передано до депо Харків "Жовтень" Південної залізниці.

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D3100
Програмне забезпечення:Adobe Lightroom 9.5.0 (Android)
Дата і час зйомки:20.08.2024 13:11:47
Витримка:1/1600 с
Діафрагма:5
Чутливість ISO:200
Фокусна відстань:32 мм
Еквівалентна фокусна відстань:48 мм
Детальніше

Коментарі (8)

Фото: 874
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
1. РС потрібно прив'язувати зліва направо.
 
2. Як можна зробити таке по якості фото в сонячну погоду на таку камеру? Вам сюди: https://postvorskla.pp.ua/index.php?topic=1003.0 Зареєструйтеся на форумі, створіть у вказаній темі допис, наші модератори розберуть з Вами, що не так з фото, як виправити (якщо це можливо), як уникнути подібних помилок у майбутньому.
Фото: 111
Що не так з фото?Якість цілком нормальна, ракурс то таке.
Фото: 874
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Електропоїзд абсолютно нечіткій; мильні та нечіткі елементи КМ та підвіски; взагалі задній план ніякий. Порівняно з фото:

яке зроблено з іншого ракурсу та з тіньової сторони, така якість на сонці дивує. Таке враження, що автор не зробив правильне фокусування; ISO 200 на сонці теж явно зайве.
Фото: 111
По-перше: на старих Ніконах по типу Д90 чи Д3100 нативне ІСО 200,все що менше - то вже програмне з менш вузьким ДД.По-друге:локомотив в фокусі, все інше і не повинно бути ідеально різким(фон цілком нормальний). По-третє: в цьому кадрі діафрагма - 5,а на кадрі з протилежного боку - 8.ГРЗП на d5 значно менша ніж на d8.До того ж невідомо об'єктиви обох авторів, можливо тут якийсь 18-55 перших варіацій, котрий мильний сам по собі,а в випадку з Д90, навпаки, останніх версій, де цілком чітке зображення на всіх фокусних відстаннях.
 
*з небом згодний, тут щось напороли з ним*
 
І да, навіщо тоді приймати кадр менш якісний? Інформаційна цінність – однакова в обох випадках.
Фото: 874
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
> І да, навіщо тоді приймати кадр менш якісний? Інформаційна цінність – однакова в обох випадках.
https://railgallery.pp.ua/page/occ_similar_photo/
 
А враховуючи момент, обидва ракурси цінні, навіть попри неідеальну якість.
Фото: 139
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Так, на ЦЗ немає сенсу ставити 100, якщо не знімаєш зірки.
Да, хороша ерка була. Вже історія. В ній навіть зняли легендарне відео про машиніста електрички: https://youtu.be/EK2nGZkv-2M?si=fc7i5hcbCjbr87I4
Фото: 874
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цікаве відео, додав в профіль поїзда.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр