+30
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | dda_photographies |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Michael_Emperor |
[+] | EMU |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Wafer |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | _maks_067_ |
[+] | Sloger6no |
[+] | Leynard |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | Markus1k |
[+] | valoda photo |
[+] | Fotograf_pantografa_ua |
[+] | qwerty |
[+] | Eh0rCh1k |
[+] | ВСароян |
[+] | UzShostkaDim4ik |
[+] | KREOZOT |
[+] | Sn0w |
[+] | iL19ya |
[+] | Davchech |
[+] | bodya3504 |
Інформація про фото
Опубліковано: 19.08.2024 14:13
Переглядів: 647
Ліцензія: Copyright ©
ЭР9Т-730
Дорога приписки: | Ремонтні заводи залізничного рухомого складу |
Депо приписки: | ПрАТ «КЕВРЗ», м. Київ |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди змінного струму |
Модель: | ЭР9Т |
Завод: | Rīgas Vagonbūves Rūpnīca |
Стан: | 01.2025 — передано на іншу дорогудіючий |
Заводський тип: | 62-289 |
Побудований: | 10.1994 |
Примітка: | «Чайка» |
Ремонти: __.__.2024 - КРП ПрАТ «КЕВРЗ». Приписка до депо: З заводу надійшов до ТЧ-9 Одеса-Застава-I Одеської залізниці. __.09.2011 - передано до РПЧ-9 Одеса-Застава-I Одеської залізниці. 01.08.2024 - передано до РПЧ-16 Одеса Одеської залізниці. Історична та додаткова інформація: Побудований у десятивагонному складі. Інше: Носів іменну назву «Чайка». |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D7200 |
Програмне забезпечення: | NIKON D7200 Ver.1.04 |
Дата і час зйомки: | 19.08.2024 11:59:41 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 8 |
Чутливість ISO: | 125 |
Фокусна відстань: | 40 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 60 мм |
Детальніше |
Коментарі (11)
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
На КЕВРЗ?
1
Фото: 1102 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
ВН Цокур, так
0
Фото: 988
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Відходить епоха оригінальних ліврей Одеської залізниці з іменними назвами. На зміну - попугайні, непрактичні в умовах відсутності мийок для МВРС, лівреї від зелено-залізно-незламних. Головне - відзвітувати та попіаритися після виходу поїзду з КЕВРЗ, а що з ним потім - нікого не колише.
2
Фото: 120
На зміну приходять комфортні електропоїзди, які створено для людського користування,а не дряхле барахло, що тільки й того, що незвично покрашене.
1
Фото: 988
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Я б не назвав салони Одеських електропоїздів "дряхлим барахлом":
В багатьох вагонах були столики, деякі електропоїзди, як, наприклад, «Дельфін» - були обладнані багажними майданчиками у вагонах.
Шкодую, що свого часу не зосередився на тому, аби відзняти якмога більше салонів...
В багатьох вагонах були столики, деякі електропоїзди, як, наприклад, «Дельфін» - були обладнані багажними майданчиками у вагонах.
Шкодую, що свого часу не зосередився на тому, аби відзняти якмога більше салонів...
3
Фото: 120
Це все одно не перекриє того рівня комфорту під час поїздки, як ремонти після березня 2021 року.Я їздив в салонах вище і нічого класного там не бачу.
*На дворі 2024 рік і салони, що зазначені вище,взагалі, не повинні існувати – то скотовозки.
*На дворі 2024 рік і салони, що зазначені вище,взагалі, не повинні існувати – то скотовозки.
0
Фото: 120
З приводу столиків і багажних майданчиків: то це колхоз в чистому вигляді.Нормальні люди куплять собі купе чи плацкарт де вже це вбудовано, а не будуть плестись в електричці, котра їде так само,як і пдс)
*Для цього роблять спеціальні поїзди по типу Хюндая, а не з гівна конфєтку, як це в прикладі ЕР2Т-7244 чи 7249)
*Для цього роблять спеціальні поїзди по типу Хюндая, а не з гівна конфєтку, як це в прикладі ЕР2Т-7244 чи 7249)
0
Фото: 988
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
>З приводу столиків і багажних майданчиків: то це колхоз в чистому вигляді.Нормальні люди куплять собі купе чи плацкарт де вже це вбудовано, а не будуть плестись в електричці, котра їде так само,як і пдс
Тобто в приміському сполученні їздять не люди і їм не потрібно банальне місце, аби поставити сумку чи кравчучку?
>Для цього роблять спеціальні поїзди по типу Хюндая, а не з гівна конфєтку, як це в прикладі ЕР2Т-7244 чи 7249
Десь є Хюндай з села у райцентр в АТБ чи на ринок?
Тобто в приміському сполученні їздять не люди і їм не потрібно банальне місце, аби поставити сумку чи кравчучку?
>Для цього роблять спеціальні поїзди по типу Хюндая, а не з гівна конфєтку, як це в прикладі ЕР2Т-7244 чи 7249
Десь є Хюндай з села у райцентр в АТБ чи на ринок?
1
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Цитата (Троцкий, 19.08.2024 23:00):
>то це колхоз в чистому вигляді.Нормальні люди куплять собі купе чи плацкарт де вже це вбудовано, а не будуть плестись в електричці, котра їде так само,як і пдс
Через таке у нас і прибили скотовози, але такі зручні і дешеві дальні поїзди як Харків - Херсон, чи Харків - Умань, чи багато-багато інших дешевих поїздів.
>то це колхоз в чистому вигляді.Нормальні люди куплять собі купе чи плацкарт де вже це вбудовано, а не будуть плестись в електричці, котра їде так само,як і пдс
Через таке у нас і прибили скотовози, але такі зручні і дешеві дальні поїзди як Харків - Херсон, чи Харків - Умань, чи багато-багато інших дешевих поїздів.
1
Фото: 120
Цитата (Xvost, 20.08.2024 01:15):
>Тобто в приміському сполученні їздять не люди і їм не потрібно банальне місце, аби поставити сумку чи кравчучку?
В електропоїздах ремонту 2021+ року є місця де поставити сумки та навіть велосипед.
Цитата (Xvost, 20.08.2024 01:15):
>Десь є Хюндай з села у райцентр в АТБ чи на ринок?
Була мова про "століки та багажні відсіки".Це стосується електропоїздів, що намагалися перетворити в а-ля Інтерсіті.
Для поїздок в АТБ вже ремонтується декілька поїздів на КЕВРЗ і вони будуть в рази зручніше, ніж були до цього, але без пофарбованої морди і "Чайки" сбоку (-:
>Тобто в приміському сполученні їздять не люди і їм не потрібно банальне місце, аби поставити сумку чи кравчучку?
В електропоїздах ремонту 2021+ року є місця де поставити сумки та навіть велосипед.
Цитата (Xvost, 20.08.2024 01:15):
>Десь є Хюндай з села у райцентр в АТБ чи на ринок?
Була мова про "століки та багажні відсіки".Це стосується електропоїздів, що намагалися перетворити в а-ля Інтерсіті.
Для поїздок в АТБ вже ремонтується декілька поїздів на КЕВРЗ і вони будуть в рази зручніше, ніж були до цього, але без пофарбованої морди і "Чайки" сбоку (-:
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.