Рейтинг: +13
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | Sloger6no |
[+] | sergius |
[+] | shozapipec |
[+] | qwerty |
Інформація про фото
Опубліковано: 16.08.2024 17:38
Переглядів: 110
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
2ТЭ116-745
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-12 Гребінка |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ116 |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции |
Стан: | списан (оновлено 2022) |
Побудований: | 1982 |
Списаний: | 01.2022 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon PowerShot S5 IS |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS5 Windows |
Дата і час зйомки: | 03.08.2009 11:10:49 |
Витримка: | 1/320 с |
Діафрагма: | 4 |
Чутливість ISO: | 80 |
Фокусна відстань: | 35.4 мм |
Детальніше |
Коментарі (10)
Фото: 0
а що він тут робив і як сюди попав?
0
Фото: 352
Років 25 це було, як бачите із підпису. Очевидно привіз прямий вантажний із Гребінки через Прилуки , по Бахмачу не змінили тягу, а притягли вантажний прямо в Конотоп. Та і підтвердження версії, слідує по першій головній в обгін чи виїзд із депо. Богдан би уточнив.
1
Фото: 0
Вiктор Борисович а чи е в кабiнi тепловоза табличка на який написанi закрiпленi машинсти та помiчники та машинiст -iструктор колони.Як е на електричках та дизель-поiздах
1
Фото: 352
Володимире, як де є таблички. Здебільшого вони на ЧМЕ3. Бо на поїзному локомотиві їздить значно більше народу. І поправка-уточнення, років 15, а не 25 цьому фото. Прізвища ТЧМІ та старшого машиніста пишуть на кузові із правої сторони. Як тут https://www.facebook.com/photo/?fbid=1493987637595323&set=a.1448000598860694
0
Фото: 186 · Автор фото
Цитата (qwerty, 16.08.2024 18:44):
>а що він тут робив і як сюди попав?
На момент, коли робився кадр - слідує під причіпку до поїзда Москва-Одеса, який згодом повезе до Гребінки. Яким чином він потрапив у Конотоп і чи заходили туди гребiнкiвськi тепловози на постійній основі, цією інформацією я не володію.
>а що він тут робив і як сюди попав?
На момент, коли робився кадр - слідує під причіпку до поїзда Москва-Одеса, який згодом повезе до Гребінки. Яким чином він потрапив у Конотоп і чи заходили туди гребiнкiвськi тепловози на постійній основі, цією інформацією я не володію.
3
Фото: 352
Євгене, а 33/34 розмінювались не по Бахмачу, де потяг ходив через Ромни?. А от чи був одеський через Прилуки, номера якого я не пригадаю. Знав по 2013 році, що був від рашки через Прилуки миколаївський потяг.
0
Фото: 186 · Автор фото
Вiкторе Борисовичу, та вже за стільки років я на жаль i не згадаю. Швидше за все це пов'язане з тим, що цим потягом керувала брянська ЛБ, яка мала тягове плече тільки до Конотопу.
2
Фото: 0
Цей тепловоз бував в Харковi,Сумах,а приписаний у депо Гребiнка
2
Фото: 0
До 2012 року, деяким потягам з північно-східного напрямку на південь зміну тяги робили Конотопу, з подальшим проходженням 25 кілометрової ділянки Конотоп - Бахмач під тепловозом. Наприклад, тут ми можемо споглядати відправлення з Конотопа на захід під ТЕП70 тогочасної південної залізниці:
https://youtu.be/6J81bJyWgjc?si=CDA1Q6Hu1iVvUCtq
https://youtu.be/6J81bJyWgjc?si=CDA1Q6Hu1iVvUCtq
1
Фото: 0
Цитата (AgentF, 16.08.2024 19:10):
>Цитата (qwerty, 16.08.2024 18:44):
>>а що він тут робив і як сюди попав?
> На момент, коли робився кадр - слідує під причіпку до поїзда Москва-Одеса, який згодом повезе до Гребінки. Яким чином він потрапив у Конотоп і чи заходили туди гребiнкiвськi тепловози на постійній основі, цією інформацією я не володію.
Ще, одразу пригадується цілорічний рейс до станції ім. Т.Г. Шевченка. Якщо мені не зраджує пам'ять, то там у розкладі передбачалася коротка стоянка по станції Бахмач, і довга по Конотопу.
>Цитата (qwerty, 16.08.2024 18:44):
>>а що він тут робив і як сюди попав?
> На момент, коли робився кадр - слідує під причіпку до поїзда Москва-Одеса, який згодом повезе до Гребінки. Яким чином він потрапив у Конотоп і чи заходили туди гребiнкiвськi тепловози на постійній основі, цією інформацією я не володію.
Ще, одразу пригадується цілорічний рейс до станції ім. Т.Г. Шевченка. Якщо мені не зраджує пам'ять, то там у розкладі передбачалася коротка стоянка по станції Бахмач, і довга по Конотопу.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.