Україна ТЭ4-001
Перші або дослідні екземпляри рухомого складу (Південна філія УЗ)
УРСР, ХарківХарківський завод транспортного машинобудування імені В. А. Малишева
USSR, KharkivKharkov transport machine-building works named after V. A. Malyshev
З архіву Харківського заводу імені В.А. Малишева
Прислав LRT                   Дата: 1952 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 16.08.2024 04:22
Переглядів: 102
Ліцензія: Общественное достояние

Постійне посилання

ТЭ4-001

Дорога приписки:Південна філія УЗ Україна
Депо приписки:Інше
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:ТЭ4
Завод:Машинобудівний завод № 183 і його філія завод № 75 СРСР (СССР)
Стан:1953 (?) — передан на другую дорогусписан
Заводський №:001/002
Побудований:1952
Списаний:04.1985
Примітка:1952, початок 1953 року - випробування на Південній залізниці, на ділянці Харків - Основа
Спочатку проходив випробування на Південній залізниці, на ділянці Харків - Основа;
У 1953 р. відправлений на випробування на Експериментальне кільце ВНДІЗТ у Щербинці.
Після випробування надійшов на дослідну експлуатацію в депо Верхній Баскунчак Приволзької залізниці.
Деякий час тепловоз також експлуатували в депо Баладжари Азербайджанської залізниці.
У лютому 1960 р. його переобладнали, середню секцію відчепили, дизелі замінили на стандартні Д50. Тепловоз дістав позначення ТЕ2-001.
У вересні 1971 р. передали на Східно-Сибірську залізницю.
Із квітня 1979 р. - Красноярська залізниця.

Коментарі (5)

Трохи пограюсь із назвою нового на той час дизеля Д50. А я чув на купсах в 1992 році про наш український Д80, який регулюючи кількістю циліндрів повинен бути і для М62, ЧМЕ3, 2ТЕ116. Якщо в когось є уточнення, то чекаю в кометах. Дякую.
Фото: 258
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Є така інфа з джерел Ракова. Вибачаюсь за незручну мову, але іншого немає
https://prnt.sc/lMUUXLfZ_0FK
Десь у серединi 2000-х керiвництво заводу Малишева  рекламувало новий дизель-генератор,запропонувало Пiвдений встановлення дизеля при модернзацii 2ТЭ116 та ЧМ3Э.Про 2ТЭ116 не вiдомо,а ЧМЭ3 погане розмiщення в капотi та проблемне обслуговування.Також заводчане рекомендували змiнити правила обслуговування тепловозiв на ТО з дизелем д-80.Також завод "прибiльшив" характеристики двугуна.Заводу треба було доробити дизель,а залiзничкам щось змiнити але ви самi знаете як у нас вiдношення
Фото: 258
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Може кому цікаво, трохи історичного-технічного матеріалу
тепло-електро-паро
Для сайту можна зробить базу знань із посиланнями на джерела, так як ресурс НЯЗ не підтримує зберігання таких файлів
 

https://dropmefiles.com.ua/ua/3GfXm
Трошки уточнень дизель 1Д80Б-2ТЭ116,дизель 4Д80-ЧМЭ3
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр