+13
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nazaritos |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | tech_noir |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Sloger6no |
[+] | valoda photo |
[+] | qwerty |
[+] | ВСароян |
Інформація про фото
Опубліковано: 16.08.2024 03:22
Переглядів: 123
Ліцензія: Общественное достояние
ТЭ4-001
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | Інше |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | ТЭ4 |
Завод: | Машинобудівний завод № 183 і його філія завод № 75 |
Стан: | 1953 (?) — передано на іншу дорогусписаний |
Заводський №: | 001/002 |
Побудований: | 1952 |
Списаний: | 04.1985 |
Примітка: | 1952, початок 1953 року - випробування на Південній залізниці, на ділянці Харків - Основа |
Спочатку проходив випробування на Південній залізниці, на ділянці Харків - Основа; У 1953 р. відправлений на випробування на Експериментальне кільце ВНДІЗТ у Щербинці. Після випробування надійшов на дослідну експлуатацію в депо Верхній Баскунчак Приволзької залізниці. Деякий час тепловоз також експлуатували в депо Баладжари Азербайджанської залізниці. У лютому 1960 р. його переобладнали, середню секцію відчепили, дизелі замінили на стандартні Д50. Тепловоз дістав позначення ТЕ2-001. У вересні 1971 р. передали на Східно-Сибірську залізницю. Із квітня 1979 р. - Красноярська залізниця. |
Коментарі (5)
Фото: 364
Трохи пограюсь із назвою нового на той час дизеля Д50. А я чув на купсах в 1992 році про наш український Д80, який регулюючи кількістю циліндрів повинен бути і для М62, ЧМЕ3, 2ТЕ116. Якщо в когось є уточнення, то чекаю в кометах. Дякую.
2
Фото: 412
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Є така інфа з джерел Ракова. Вибачаюсь за незручну мову, але іншого немає
https://prnt.sc/lMUUXLfZ_0FK
https://prnt.sc/lMUUXLfZ_0FK
2
Фото: 0
Десь у серединi 2000-х керiвництво заводу Малишева рекламувало новий дизель-генератор,запропонувало Пiвдений встановлення дизеля при модернзацii 2ТЭ116 та ЧМ3Э.Про 2ТЭ116 не вiдомо,а ЧМЭ3 погане розмiщення в капотi та проблемне обслуговування.Також заводчане рекомендували змiнити правила обслуговування тепловозiв на ТО з дизелем д-80.Також завод "прибiльшив" характеристики двугуна.Заводу треба було доробити дизель,а залiзничкам щось змiнити але ви самi знаете як у нас вiдношення
0
Фото: 412
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Може кому цікаво, трохи історичного-технічного матеріалу
тепло-електро-паро
Для сайту можна зробить базу знань із посиланнями на джерела, так як ресурс НЯЗ не підтримує зберігання таких файлів
https://dropmefiles.com.ua/ua/3GfXm
тепло-електро-паро
Для сайту можна зробить базу знань із посиланнями на джерела, так як ресурс НЯЗ не підтримує зберігання таких файлів
https://dropmefiles.com.ua/ua/3GfXm
2
Фото: 0
Трошки уточнень дизель 1Д80Б-2ТЭ116,дизель 4Д80-ЧМЭ3
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.